Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 december 2001, 15:19   #1
Chris
HaarWeb lid
 
Chris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2001
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 291
Question Zitten Laser Aesthetic en Transhair in hetzelfde gebouw in Engeland?

Hoi Jorn,

Ik las op haaruitval.net het volgende:

Citaat:

<jorn>
unregistered

posted 27-09-2001 18:36
--------------------------------------------------------------------------------
Hoi allemaal,
ik wil jullie even wat grappigs laten zien:
Kijk op de ENgelse site van Transhair: www.transhair.co.uk Hier is Transhair UK gevestigd. Kijk nu ook eens op de aite van laser-aesthetic(www.laser-aesthetic.com) en bekijk de locatie van LA in London eens!
Groeten en alvast een prettig weekend
Jorn
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb eens gekeken naar de sites die je vermelde en op de engelse site van Transhair kan ik inderdaad het volgende zien:

http://www.transhair.co.uk/contact.html

Het gebouw van het Harrow Information Office is inderdaad óók te vinden op de nederlandse Laser-Aesthetic website:

http://www.laser-aesthetic.nl/LACorp/NL/Infocentra.htm


Maar wat is hier nu grappig aan? Zitten zowel Laser Aesthetic als Transhair in hetzelfde gebouw met hun Information Office?

Wat kun je mij hierover vertellen?
Chris.
Chris is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2002, 15:48   #2
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
Arrow reactie

Die zitten helemaal niet in hetzelfde gebouw. Laser zit er volgens mij helemaal niet, al beweren ze dat ze nu verhuist zijn!
jorn
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Oud 4 januari 2002, 11:51   #3
Chris
HaarWeb lid
 
Chris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2001
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 291
Question Weet je dat zeker?

Hoi Jorn,

Weet je dat zeker Jorn, dat LA daar NIET inzit? Als dat nl. NIET zo is, dan maken zij zich op hun website schuldig aan misleidende informatie. Niet dat een gebouw nou zo vreselijk belangrijk is, maar het gaat om het principe: misleiding van je klanten is verboden. Toch?

Chris.
Chris is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2002, 22:35   #4
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
reactie op Chris

Ja Chris,

maar helaas gebeurt dat veel vaker. Dan heb ik het met name over: broodje aap verhalen om klanten in de stoel te krijgen.
Dan heb ik het met name over foto's die gecamoufleerd worden, verhalen van UNIEKE methoden, pro/contra verhalen over verschillende technieken, verhalen dat men wereldwijd actief is etc.

Iedere kliniek is overtuigd van zijn kunnen, maar helaas zit er veel verschil in kwaliteit bij verschillende klinieken.
Ik zeg niet dat andere klinieken slecht zijn en transhair goed, maar er zit gewoon te veel verschil tussen bepaalde klinieken.
ALs je naar Nederland kijkt is Transhair kwalitatief gewoon het beste en is Laser-Aesthetic ook goed. Maar die zijn dan ook dmv Transhair groot geworden.
De 2 andere bekende klinieken in Nederland, Hairplus en NEWAVE zullen ook wel kwaliteit leveren, maar wat ik ervan gezien heb vind ik Transhair gewoon het beste, maar dat komt ongeloofwaardig over daar ik er al een tijdje als part-timer werk
Ook zeggen wij dat we een gepatenteerde techniek hanteren, de priktechniek, maar die is dan ook aantoonbaar gepatenteerd. Op de OPEN-DAGEN laten ze dit ook altijd zien. Echter, dit betekent niet dat andere niet van deze techniek gebruik mogen maken. Als kliniek X morgen met de transhair-priktechniek wil gaan werken dan mogen ze dat, alleen moeten ze er wel mee kunnen werken. Let wel dat er jaren research vooraf gaat aan de ontwikkeling van een bepaalde techniek.
Ook de laser die transhair gebruikt(nieuwste Erbium:Yag) kan door anderen aangeschaft worden. JE denkt toch niet dat een laserproducent alleen levert aan een bepaalde afnemer?

Ik blijf zeggen: Kies voor de kliniek waar je het beste gevoel bij hebt!en ben kritisch, maar dat ben je gelukkig al


Jorn
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.