Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 december 2001, 18:15   #1
Chris
HaarWeb lid
 
Chris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2001
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 291
Question Polikliniek Haar- en Nagelziekten in Rotterdam.

Hoi,

Heeft er iemand ervaring met de Polikliniek Haar- en Nagelziekten in Rotterdam? Je hoort hier veel over Transhair en Laser Aesthetic, maar over bovengenoemde kliniek heb ik tot nu toe weinig gehoord.

http://www.haartransplantatie.com/

Chris.
Chris is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2002, 09:24   #2
marko
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 januari 2002
Berichten: 10
ja , ik ken een aantal mensen die er geweest zij en er goede ervaring mee hebben.
Ik geloof dat de prijs voor haartransplantatie er heel redelijk is
marko is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2002, 12:00   #3
Chris
HaarWeb lid
 
Chris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2001
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 291
Question Andere mensen.

Ok, bedankt marko.

Hmmm, ik had dan graag gezien dat DIE mensen hun ervaringen zouden willen delen. Ik denk dat meer mensen daar iets aan hebben dan dat iemand 'mensen kent die er geweest zijn'.

Heb jij zelf ook last van haaruitval?

Groet,
Chris.
Chris is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2002, 20:58   #4
marko
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 januari 2002
Berichten: 10
ik zal vragen aan DIE mensen die in RDAM geweest zijn (het zijn er al een behoorlijk) aantal, om ook eens een bezoekje aan de dit forum te brengen.
(Persoonlijk vind ik dit forum nogal eenzijdig en minder objectief dan gehoopt) en ja, ik heb -tot mijn schrik- last van haaruitval en ben mij aan het orienteren
marko is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2002, 21:01   #5
marko
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 januari 2002
Berichten: 10
bij de weg chris -als een newby- heb jij last van haaruitval en zo ja, bij wie ben jij allemaal al geweest ?
marko is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2002, 12:41   #6
Chris
HaarWeb lid
 
Chris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2001
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 291
Question Objectiviteit.

Hallo marko,

Citaat:
Originally posted by marko
ik zal vragen aan DIE mensen die in RDAM geweest zijn (het zijn er al een behoorlijk) aantal, om ook eens een bezoekje aan de dit forum te brengen.
Hoe komt het dat jij zoveel mensen kent die in RDAM een haartransplantatie hebben ondergaan? Ik neem toch aan dat je als klant van een haarkliniek NIET weet wie er nog meer daar een transplantatie hebben ondergaan.

Citaat:
(Persoonlijk vind ik dit forum nogal eenzijdig en minder objectief dan gehoopt) en ja, ik heb -tot mijn schrik- last van haaruitval en ben mij aan het orienteren
Hmmm, wat vind je er eenzijdig aan dan? Ik denk dat er weinig mensen op dit forum deze mening met je delen. Daarnaast begrijp ik niet helemaal dat je dit forum minder objectief vind dan gehoopt. Een forum voor en door lotgenoten is NOOIT objectief. Het gaat er nu JUIST om dat wij hier in staat gesteld worden om elkaar te helpen met onze persoonlijke ervaringen. Persoonlijke ervaringen zijn per definitie al subjectief.

Chris.
Chris is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juni 2002, 18:29   #7
Thunderbird
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juni 2002
Berichten: 11
Ik heb e een ht laten doen. De prijs is redelijk, 4000 gulden voor 350 grafts, hou er wel rekenig mee dat dit maar 1000 haren zijn, net genoeg om inhammen een beetje op te vullen.
De behandeling is er erg goed, er werkt een eerlijke arts, die helemaal niet commercieel is ofzo, hij heeft mij eerst de ht zelf afgeraden, omdat hij mij te jong vond. Ik was toen 21, nu 23.

Na lang denken heb ik het toch gedaan, en ik heb er geen spijt van, ik wil over 1 jaar een grote ht laten doen, maar niet in het Dijkzicht ziekenhuis (polikiniek haar en nagelziekten), omdat z eper keer maar 350 grafts doen, en dan is wel weinig.

je mag me mailen als je meer info wilt:
mhorsman@kabelfoon.nl

groetjes

Marco

Laatst gewijzigd door Thunderbird; 15 juni 2002 om 18:43
Thunderbird is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.