Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 29 december 2009, 17:05   #1
Lies86
Be a miracle
 
Lies86's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 932
Paardenmelk

Hallo!

HEeft een van jullie ervaring met paardenmelk of gevriesdroogdepaardenmelkpoeder?
Ik heb erg veel last van mijn darmen, eczeem en andere klachten.
Nu las ik op www.depaardenmelkerij.nl dat paardenmelkpoeder erg goed zou helpen deze klachten.
Heeft een van jullie er baad bij gehad?
En werd het vergoed door jullie verzekering?

Laat ik even uitleggen hoe of wat.
Ik loop al meer dan een jaar bij de allergoloog (anders dan een dermatoloog) heb een heftige noten en pinda allergie. Daarnaast mijn alopecia,astma (longinhoud van 80%) en flink exzeem.
Ik ben dus al lang en breed getest op dingen waar ik niet tegen kan. En vermijd deze al meer dan een jaar.
Sinds vorige week weet ik dat ik ook een spastische darm heb (kan er ook nog wel bij) en heb er momenteel flink last van.
Misselijk, veel pijn, dan weer verstopt dan weer diaree.
Ik hou nu bij wat ik eet en wanneer ik er last van heb in de hoop er een beetje achter te komen waardoor het het ergst is.
Vezels eet ik zoveel ik kan, en ik hou me ook streng aan mijn dieet. Want als ik wat verkeerds eet kan ik een analfalacysche schok krijgen.

Nu las ik van de gevriesdroogdepaardenmelkpoeder. Dit is dus niet de pure melk want die is hier in de buurt niet te krijgen, maar het poeder.
Mijn huisarts gaf aan dat hij er goede verhalen over had gehoord en dat ik het zeker eens moest proberen. Want, baat het niet dan schaad het niet. Het wordt gezien als een homeopatisch middel.

Heb gistermiddag voor een maand besteld, kost nog geen 40 euro.
Als een deel van mijn klachten daarvan overgaan zou dat erg fijn zijn.
Mijn haar zal ik er niet van terug krijgen, mijn astma zal niet over gaan, maar iets minder buikpijn en eczeem zou fijn zijn. Zo niet dan kan ik wel zeggen dat ik het geprobeerd heb!

Maar ben dus benieuwd of een van jullie dit al geprobeerd heeft, via de zoekfunctie vond ik niet zoveel. Hoor graag jullie ervaringen!
Hou je op de hoogte!
Annelies
__________________

Kaal of niet, je innerlijk verandert niet!
Lies86 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2010, 10:55   #2
Lies86
Be a miracle
 
Lies86's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 932
Ben nu 10 dagen bezig. Merk wel dat mijn eczeem iets erger begint te worden, dat was ook voorspeld door de paardenmelk boer.
Verder (uiteraard) nog geen veranderingen zichtbaar.
__________________

Kaal of niet, je innerlijk verandert niet!
Lies86 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2010, 00:10   #3
snertje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 april 2007
Locatie: Oud-Beijerland
Berichten: 15
Hoi Annelies,

Ik lees net snel je berichtje over paardenmelk. Je zegt dat er bij ons in de buurt geen paardenmelk te vinden is. Maar ik ben bijna 2 jaar geleden bij een paardenmelkerij geweest tijdens "Kom in de Kas". Ergens in de Hoeksche Waard. Ben je daar al geweest? Ik zal eens kijken of ik meer informatie voor je kan vinden.

Gr.
Janet
snertje is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Seborroïsch eczeem Tiuri AGA - Algemeen 1580 26 juli 2020 02:11
Haar sneller laten groeien Biljartbal Overige (haar)discussies - Algemeen 165 20 juli 2013 12:10


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.