Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 augustus 2020, 18:33   #16
Frank01
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juni 2013
Berichten: 13
Het eindresultaat

Inmiddels is er alweer bijna een jaar voorbij na mijn behandeling. De grote vraag is natuurlijk: ben ik blij met het resultaat? Ja, voor 85%

Ik heb 3 foto's toegevoegd van de situatie na bijna 1 jaar.
De eerste foto toont de situatie van voor en na de behandeling en het verschil is volgens mij goed te zien: de inhammen zijn gevuld met een volgens mij natuurlijk uitziende haarlijn.
De tweede foto toont het zijaanzicht en ook hier is denk ik een mooie en natuurlijk haarlijn zichtbaar.
Tot zover dus 100% tevreden!

De derde foto toont een foto in zonlicht en hier is duidelijk zichtbaar dat de voorste haarlijn dun is. Ik weet uiteraard dat een FUE behandeling nooit de dichtheid van natuurlijk haar kan krijgen en dit is tijdens de intake ook aangegeven door ProHair. Overall is de huidige situatie 100x beter dan hoe het was, maar toch zie ik mezelf soms op een foto in zonlicht of in de spiegel met een felle lamp die van boven schijnt en dan blijft het knagen: dit moet beter kunnen! Ik zal me dus gaan verdiepen in de mogelijkheden om het voorste haarlijn nog wat te verbeteren qua dichtheid.

Al met al dus een 8,5 voor ProHair, een mooie score! En voor iedereen die twijfelt: DOE HET! Met mijn ervaringen van nu heb ik er zeker spijt van dat ik de behandeling niet 5 jaar eerder heb gedaan.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_1517-COLLAGE_Original.jpg‎ (134,8 KB, 268x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_6776.jpg‎ (162,9 KB, 250x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_6502.jpg‎ (115,5 KB, 266x gelezen)
Frank01 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2020, 20:16   #17
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Ik vind het er echt goed uitzien!

In zonlicht, of onder fel licht, lijkt het inderdaad altijd wat dunner. Maar het lijkt er vrij dik uit te zien in de foto binnen.

Mag ik vragen welke dichtheid ze hebben aangehouden, als in aantal grafts per cm²?

En merk je nog dat de medicatie (en de lotion van Prohair zelf) je haar heeft versterkt of tot hergroei heeft geleid?
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)

Laatst gewijzigd door PJKG; 19 augustus 2020 om 20:32
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2020, 22:04   #18
kalen=balen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2011
Berichten: 215
Ziet er goed en natuurlijk uit! Als je die 3e foto ziet snap ik echter wel wat je bedoelt. Dit moet nóg iets beter kunnen. Voor zover ik kan inschatten heb je nog flinke donorcapaciteit. Zou je dan weer voor ProHair gaan (indien je voor een een kleine 2e HT kiest)?
kalen=balen is offline   Met citaat reageren
Oud 21 augustus 2020, 10:17   #19
Frank01
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juni 2013
Berichten: 13
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PJKG Bekijk bericht
Ik vind het er echt goed uitzien!

In zonlicht, of onder fel licht, lijkt het inderdaad altijd wat dunner. Maar het lijkt er vrij dik uit te zien in de foto binnen.

Mag ik vragen welke dichtheid ze hebben aangehouden, als in aantal grafts per cm²?

En merk je nog dat de medicatie (en de lotion van Prohair zelf) je haar heeft versterkt of tot hergroei heeft geleid?
Thanks PJKG!

Qua dichtheid gaf ProHair aan ongeveer 45 graft per cm2 aan te houden, wat ook de andere klinieken waar ik ben geweest hebben aangegeven.

Ik gebruik de ProHair lotion nog steeds elke ochtend en heb wel het idee dat deze tot hergroei heeft geleid, met name op de kruin.
Frank01 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 augustus 2020, 10:22   #20
Frank01
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juni 2013
Berichten: 13
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalen=balen Bekijk bericht
Ziet er goed en natuurlijk uit! Als je die 3e foto ziet snap ik echter wel wat je bedoelt. Dit moet nóg iets beter kunnen. Voor zover ik kan inschatten heb je nog flinke donorcapaciteit. Zou je dan weer voor ProHair gaan (indien je voor een een kleine 2e HT kiest)?
Thanks kalen=balen!

Zonder twijfel zal ik wederom voor ProHair kiezen; overall heb ik hun werkwijze als prettig ervaren en ben ik blij met het resultaat. Zoals aangegeven is hun werkwijze wat minder professioneel dan bijvoorbeeld Veldhoven, maar uiteindelijk komt alles goed.
Frank01 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 augustus 2020, 12:03   #21
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frank01 Bekijk bericht
Thanks PJKG!

Qua dichtheid gaf ProHair aan ongeveer 45 graft per cm2 aan te houden, wat ook de andere klinieken waar ik ben geweest hebben aangegeven.

Ik gebruik de ProHair lotion nog steeds elke ochtend en heb wel het idee dat deze tot hergroei heeft geleid, met name op de kruin.
Thanks voor je reactie! Zelf zou ik graag gaan voor 50 grafts per cm², maar vraag me af of dit echt een optisch verschil maakt t.o.v. 45 per cm². Merk je een groot verschil in dichtheid tussen het haar dat je nog hebt en het getransplanteerde haar?

En goed om te weten dat de lotion goed z'n werk doet .
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)

Laatst gewijzigd door PJKG; 21 augustus 2020 om 12:08
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 21 augustus 2020, 12:07   #22
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PJKG Bekijk bericht
Thanks voor je reactie! Zelf zou ik graag gaan voor 50 grafts per cm², maar vraag me af of dit echt een optisch verschil maakt t.o.v. 45 per cm².

En goed om te weten dat de lotion goed z'n werk doet .
Ligt ook maar net aan de haardiameter en vorm van het haar (krullend, slag, stijl). Vandaar dat de ene transplantatie de andere niet is
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren
Oud 21 augustus 2020, 14:18   #23
KidMinchia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 december 2014
Berichten: 76
Geslacht:
Mooi resultaat Frank01! Erg herkenbaar verhaal ook. Ben zelf ook bij PHC behandeld zo'n 5 weken geleden en ik herken mijn ervaring terug in jouw verhaal. Heb je toevallig nog een foto van het zijaanzicht van voor de HT? Ben benieuwd naar het verschil als je voor en na naast elkaar zet. Hoe reageert je omgeving op je nieuwe coupe?
KidMinchia is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.