Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 maart 2004, 23:02   #1
Anjo
HaarWeb lid
 
Anjo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 maart 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 214
Petje op bij sporten

Hoi,

Bij het sporten draag ik geen pruik, maar mijn zgn. piratenhoofddoekje. Ik heb geen haar meer op mijn bolletje. De hoofddoekjes kocht ik bij de Bijenkorf in verschillende motieven, maar heb ik ook bij bijv. het zwemmen op gehad (chloor!!) dus mijn collectie wordt minder. Ik doe aan aerobics, dus moet het wel vastzitten en zwem graag.

Heeft iemand nog tips en winkels voor leuke petjes, die vast blijven zitten tijdens het sporten (en zwemmen?).

Bedankt voor de moeite,

Groetjes,

Anjo
Anjo is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2004, 19:46   #2
Annelies
HaarWeb lid
 
Annelies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2001
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 318
Heej Anjo,

Mutsjes van het merk Buff (te koop bij Bever Zwerfsport) schijnen erg fijn te zijn. Mijn vorige haarwerker had van die decadente die niet zo mooi waren, maar zei dat ze er tig hebben daaro.

En misschien een sjaaltje dat net iets groter is dan een grote zakdoek?? Die kun je misschien wat vaster omknopen. En op de markt, -schiet me nou te binnen- en van die Chinese winkeltjes en New Age winkeltjes weet je wel, hebben ze ook vaak mooie sjaaltjes enzo. Vooral de markt in de 'grote' stad.. ;-)

suc6,
groetjes Annelies
Annelies is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2004, 09:10   #3
Marloes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 maart 2002
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 77
hoi,

ik sport ook inderdaad altijd met een buff doekje en een petje op. die buff dingen zijn erg handig en je kunt er vanalles mee. ik heb ze op wintersport gekocht in allelei verschillende kleuren.
ik weet niet waar je ze hier in nederland kunt kopen, maar misschien kun je op de site kijken.

ik heb nog niet met die buff doekje gezwommen maar dat is een kwestie van proberen.

succes ermee

marloes
Marloes is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2004, 12:04   #4
Annelies
HaarWeb lid
 
Annelies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2001
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 318
Hoi Meiden,

Heb effe op internet gezocht, als je deze link opent kun je zien wat je allemaal met die zgn. buff'kes kunt doen. Erg veelzijdig in gebruik blijkt wel!

http://www.trackandtrail.nl/tn/2003-10-02_online.php

Ik meen dat ze ze ook bij Perry Sport hebben en blijkbaar bij diverse winkels met outdoor stuff.

Hebben jullie misschien tips voor het motorrijden voor mij? Ik heb een dunne bivakmuts, misschien nu het beter weer wordt dat het wel gaat, maar laatst was dat echt veel te koud!!
Misschien toch niet zo handig om synthetisch haar onder een helm te duwen en toch maar mijn ouwe haar nemen??? Wat denken jullie?

groetjes Annelies
Annelies is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2004, 14:27   #5
Marloes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 maart 2002
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 77
heb je het al met zo´n buff doekje geprobeerd??

marloes
Marloes is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2004, 14:29   #6
Marloes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 maart 2002
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 77
misschien hebben ze in motorspeciaal zaken wel dunne bivakmutsen speciaal voor motorrijders. Ik heb die wel eens gezien toen ik ergens ben wezen karten.

Marloes
Marloes is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2004, 09:40   #7
Assie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 180
hoi,

Buff doekjes zijn ook te koop in Bussum bij Kor Bergwrff haarwerkcenter, Huizerweg 27. Ik ben ze ook in een paar sportzaken tegengekomen. Ik slaap er 's nachts mee, ze zijn lekker zacht en zo krijg ik niet zo'n koud hoofd. Ik heb zo'n Buff doekje ook met wintersport gebruikt over mijn haarwerk. Het kriebelde niet en mijn haar kon aan de voorkant niet omhoogwaaien. Een muts over een haarwerk, daar wordt je knettergek van en dit stond sportief en was heel praktisch. De pruik had ik trouwens zo goed vastgeplakt dat ik hem 's avonds bijna niet meer los kreeg. (Als ik van te voren had geweten dat het zo goed zou gaan had ik vast minder nachtmerries gehad van pruiken die ergens in een ravijn lagen )
Groetjes Assie
Assie is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2004, 11:59   #8
ingie
HaarWeb lid
 
ingie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2003
Locatie: gemeente Rotterdam
Berichten: 220
http://www.futurumshop.nl/

even bij 'zoeken' buff intypen

groetjes
ing
ingie is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2004, 22:41   #9
Anjo
HaarWeb lid
 
Anjo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 maart 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 214
Thumbs up Hoi

Super! Ik ga achter Buff aan. Weet iemand ook waar het te koop is in (omgeving) Rotterdam? Ik wil graag eerst eens passen en dan kijken of het wat voor mij is.

Heeft iemand al met Buff (wie verzint zo'n naam?) gezwommen?
Zo nee, wie heeft tips?

Groetjes,

Anjo
Anjo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2004, 17:39   #10
Marloes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 maart 2002
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 77
Cool

Misschien DAKA sport in rotterdam die is zo groot, dat ik denk dat ze ze daar wel hebben of kunnen bestellen.

marloes
Marloes is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2004, 15:47   #11
nol
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 november 2003
Locatie: zuid holland
Berichten: 13
Je zou zou het kunnen vragen bij;

Bever (Outdoor)

Adm de Ruyterwg 40a, 3031AD ROTTERDAM
010 4125611


Groetjes Nol
nol is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2004, 22:37   #12
Annelies
HaarWeb lid
 
Annelies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2001
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 318
Heej Anjo,

Heb je je buff al gevonden?? Ben laatst bij wat motorzaken geweest, daar hebben ze ze ook.
Je hebt ze in winter en zomereditie. Heb ook getwijfeld om er 1 te kopen, maar volgens mij moet je hem als je hem als muts/ sjaal wilt dragen, achterin een knoopje leggen, dan krijg je zo'n gekke friemel in de nek. Of heb ik het mis? Ik wilde het eigenlijk niet uit testen in de winkel, dus ik dacht vraag ffe!

grtz Annelies

p.s. verders alles goed??
Annelies is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2004, 09:29   #13
Anjo
HaarWeb lid
 
Anjo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 maart 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 214
Thumbs up Heeej Annelies!

Ik leef nog.. zelfs zonder haar, haahahaha. Da's lang geleden, maar ik ben druk (3x), ook aan de studie enzo. Maar nog ff snel van mijn buff ervaring vertellen. Ik ben naar de bijeenkomst van de vereniging geweest, errug gezellig zitten klessen met Moos en Annet. Bij het informatiemarkt(je) hing het vol met buff petjes! Volgens mij hebben die zaken deze site bekeken en gedacht, we nemen die spullen voor Anjo mee! Lachen dus. Ik heb er een gekocht, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik hem nog niet veel gedragen heb. Hij kostte 7,50 en je kunt hem op twee manieren dragen. Het knoopje vind ik wel leuk , dat doe ik dan bovenop; want dan lijkt het of je wat haar hebt. Ik ben eerlijk gezegd blijer met mijn nieuwe haardoekjes (piraten) van het Kruidvat, voor 1,79 in vele kleuren, veel plezier.

Hoe is het met jou? Ik ben ff niet op het web geweest, teken dat het goed gaat, maar jij zit er wel vaak op, dame! Ik kijk uit naar juli. Zal ik nog snel even wat leuks vertellen? Nee, dat doe ik later.

Groetjes,

Anjo
Anjo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2004, 19:14   #14
Annelies
HaarWeb lid
 
Annelies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2001
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 318
Ha Anjo,

Ben blij te horen dat het goed met je gaat! Ik ben laatst ook nog bij Moos geweest (vorige week en de week daarvoor). Zij heeft thuis geen internet meer, daarom is ze nu minder online.
Ik kijk heel erg uit naar 3 juli. Kan je mijn nieuwe coupe zien. Je herkent me niet meer..

Die doekjes van het Kruidvat hebben Moos en ik ook staan passen, wat toevallig! 7,50 voor een Buffje is goedkoop, ik zie ze meestal vanaf een eurootje of 12 ongeveer.

Gaat het goed met de cursus?? (voor je werk??).

Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt, vertel vertel!!

grtz Annelies
Annelies is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2004, 20:37   #15
Anjo
HaarWeb lid
 
Anjo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 maart 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 214
Ha die Annelies!

Oeps, misschien vergis ik me nu in de buffprijs. Ik denk dat je gelijk hebt en ze rond de 12 euro zijn. Wat een mutsie die Moos, geen internet meer. Dat wordt bellen! Ik heb mijn geintje al verteld... kijk maar bij AA in de trein.

Het gaat goed met de cursus.. voor mijn werk, maar errug veel studeren en lange reizen. Eind juni schriftelijk, na de zomer mondeling. Druk dus. Wel lekker en vooral: leerzaam. Ik had mijn partylook pruik de laatste les op, ook lachen; vraagt er (slechts een!!) iemand: Ben je naar de kapper geweest? En ik heel nonchalant; ja, hoe vind je het? Leuk he? Als ik me zelf er maar lekker bij voel. Hoeveel doekjes heb je bij het kruidvat gekocht? Ik ga aandelen kopen... hahahahaha

Groetjes,

Anjo
Anjo is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.