Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 29 december 2006, 16:07   #11
dave523
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 247
Voorstelronde

Beste Haarwebbers,

Ik ben 32 jaar en woon in het zuiden van het land. Sinds augustus heb ik mijn haar langer laten groeien. Onlangs viel het me op na het douchen (onder een felle lamp) dat ik relatief weinig haar op mijn hoofd heb. Ik raakte daar best wel van in paniek, want ik heb eigenlijk nooit stilgestaan bij de mogelijkheid van kaal worden. Ik weet ook eigenlijk niet of ik kaal wordt of dat ik altijd zo weinig haar heb gehad. Wat ik wel zie is dat rond mijn haarlijn er kortere haartjes zitten. Die heb ik volgens mij altijd gehad. Ik dacht dat die afgebroken waren. Op dit forum lees ik dat dat een sterk kenmerk is van kaal worden. Overigens is mijn haarlijn sinds mijn 16 niets veranderd en heb ik nog een volle bos haar. Maar of ik dat nog lang zal hebben weet ik dus niet. Sindsdien let ik ook heel erg op het haar van andere mannen, daarvoor eigenlijk helemaal niet. Wat me toen gelijk opviel was dat er echt mega veel mannen rondlopen die kaal of kalend zijn.

Inmiddels heb ik bij de docter medicijnen gekregen (Proscar). Hij vertelde me dat hij niet echt overtuigd was van dat ik kalend was, maar gelukkig kreeg ik ze wel mee. Ik heb ze nog niet geslikt omdat ik bang ben voor de bijwerkingen. Ik weet ook niet zeker of ik AGA heb en of het verstandig is de medicijnen toch alvast te slikken. Ik kreeg ze immers ook mee van de huisarts. Maar daarover stel ik jullie elders op dit forum wel een vraag.
dave523 is offline   Met citaat reageren
 

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Attentie : nieuw alternatief voor de blauwe tape! Webmaster Haarwerken 15 18 november 2005 22:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.