Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 juli 2009, 22:41   #46
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
En dat ik volgens jou gezegd hebt dat jij impotent zal raken waar haal je dat weer vandaan
We zullen je berichtje (nr. 14 in deze discussie) dan wel verkeerd begrepen hebben
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2009, 12:31   #47
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
We zullen je berichtje (nr. 14 in deze discussie) dan wel verkeerd begrepen hebben
Achja sommige chago's hier moeten eens naar buiten gaan lekker in het zonnetje be happy en ja denk het ook AnthonieH
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2009, 15:19   #48
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Achja sommige chago's hier moeten eens naar buiten gaan lekker in het zonnetje be happy en ja denk het ook AnthonieH
Hetzelfde geldt voor sommige de negativo's hier Al zullen die waarschijnlijk uiteindelijk toch binnen blijven vanwege op het risico van huidkanker door UV-straling
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2009, 19:27   #49
rikrik
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 november 2007
Berichten: 73
Ambo, ik zie dat je de tondeuse op het laagste standje hebt gebruikt. Weet je wel zeker dat je voor een HT gaat, ik vind je wel een markante kop hebben zo. En dat is positief bedoeld!
rikrik is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2009, 19:57   #50
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Hetzelfde geldt voor sommige de negativo's hier Al zullen die waarschijnlijk uiteindelijk toch binnen blijven vanwege op het risico van huidkanker door UV-straling
Gelukkig verbrandt ik niet zo snel,handig zo n tintje maarja altijd insmeren he Uv blijft Uv
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2009, 20:29   #51
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Gelukkig verbrandt ik niet zo snel,handig zo n tintje maarja altijd insmeren he Uv blijft Uv
Ambo, ik zie dat je de tondeuse op het laagste standje hebt gebruikt. Weet je wel zeker dat je voor een HT gaat, ik vind je wel een markante kop hebben zo. En dat is positief bedoeld!
--------------------------
Heb ook sinds kort vrij kort gedaan voor mijn doen was ff schrikken in begin,maar achteraf vind het toch wel fijn,sowieso geen geklooi met gel dat is sochtends al een hele opluchting
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2009, 21:34   #52
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Hetzelfde geldt voor sommige de negativo's hier Al zullen die waarschijnlijk uiteindelijk toch binnen blijven vanwege op het risico van huidkanker door UV-straling
Gelukkig heb je dergelijke types in deze regio niet, degenen die dat wel waren zijn allemaal naar het oosten van het land verhuisd om bij een dijkdoorbraak geen natte voeten te krijgen.
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2009, 23:03   #53
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikrik Bekijk bericht
Ambo, ik zie dat je de tondeuse op het laagste standje hebt gebruikt. Weet je wel zeker dat je voor een HT gaat, ik vind je wel een markante kop hebben zo. En dat is positief bedoeld!
Dank je!

Inderdaad standje 1 (zaten er trouwens wel 69 op )..

Wil sowieso mijn littekens van eerdere FUT's laten verkleinen, al kreeg ik vandaag alweer commentaar van een vrouw dat ze dat stoer vond. En de meesten vinden het me inderdaad wel staan, ikzelf ook en dat had ik niet gedacht.

Morgen tussen de middag een date met een vrouw die op kale mannen valt....
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2009, 23:04   #54
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Ambo, ik zie dat je de tondeuse op het laagste standje hebt gebruikt. Weet je wel zeker dat je voor een HT gaat, ik vind je wel een markante kop hebben zo. En dat is positief bedoeld!
--------------------------
Heb ook sinds kort vrij kort gedaan voor mijn doen was ff schrikken in begin,maar achteraf vind het toch wel fijn,sowieso geen geklooi met gel dat is sochtends al een hele opluchting
Precies, geen discussie met jezelf hoe je je haar vandaag doet...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2009, 05:05   #55
wax
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2008
Berichten: 132
Ambo stel je voor, geen zorgen meer om je haar.. gewoon lekker kaal scheren boeiiee. Tegenwoordig zijn er allemaal stoere filmsterren die dat hebben. Als jij dat op die foto ben staat het je verrekte goed.

Laatst zag ik in een attractie park ook een man met een FUT litteken.. maar het leek ook niet super lelijk ofzo dat je zegt WOW. Maar het viel mij natuurlijk op omdat ik er nou eenmaal op let.. arggg soms word je er gek van.

Maar ikzelf klonk idd zeer negatief. Ik vind het juist appart als je geen bijwerkingen hebt. Immers DHT vervult meerdere functies in je lichaam en als dat minder word zou je toch " automatisch " bijwerkingen hebben??
Ik vind het juist frapant dat jeje haar behoud met b.v. DUTA en verder geen bijwerkingen hebt... appart

Fina werkt namelijk niet echt gericht op je haar maar op DHT. toch?

Ik heb wel het gevoel dat fina werkt. Mijn haaruitval word echt beduidend minder. Maar heb geen hergroei of dergelijke. Ben ook nog maar 3 maandjes bezig.

En ja maar diegene die hier vertelde over 8 jaar en zijn haar behouden heeft. Heb je niet gewoon een volwassen haarlijn die is blijven steken ?

We zien de toekomst ook wel, me haar dat ik nu heb zou ik willen houden.. ben er zo trots op. Als dat eenmaal echt weg begint te gaan zit er niks anders op om andere maatregelen te nemen.. ( never nooit een HT maar de tondeuze )
__________________
-Finasteride 1,25 mg [13 april 2009]->
( gekocht bij odessa ).
-Rooscure 1% [Gestopt.. kreeg meer haaruitval door]->
-Minoxidil... Mischien nano minox iets....
wax is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2009, 12:09   #56
cees
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 958
Hey wax er zijn al genoeg resultaten bekend van mensen met aga en die al 10 jaar en zelfs langer finas gebruiken en nog steeds stabiel zijn! Het is in deze (zoals vaker gezegd) van belang in een heel vroeg stadium hiermee te beginnen, zodat je langer van je haar kan genieten...

8 jaar stabiliteit is dus niks bijzonders... Dat zijn de feiten
__________________
- finasteride 1,25 mg (met extra bestanddelen als biotine, vit A)
- MSM
- Silicea
- Saw Palmetto
- P-5-P (om de dag)
- Aminexil (elk half jaar een kuur)
- Verder veel groene- en brandnetel thee
cees is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2009, 12:56   #57
gast1985
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2009
Berichten: 70
nou vanmorgen dus bij de dermatoloog geweest. zonder al te lang naar mijn haren gekeken te hebben, concludeerde hij dus aga

ik heb finasteride en minoxidil voorgeschreven gekregen. de dermatoloog zei dat het misschien een optie was de eerste 2 maanden ze allebei te gebruiken en daarna de minoxidil te laten vallen. wat vinden jullie hiervan?

daarnaast een andere vraag. finasteride de rest van je leven slikken (of een aantal jaar), dat kan toch niet goed voor je gezondheid zijn?
gast1985 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2009, 13:59   #58
gast1985
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2009
Berichten: 70
nog 1 andere vraag

voor de fina-gebruikers: halen jullie dit allemaal op doktersrecept? ik heb dit nu gehaald bij de apotheek en het spul is reteduur! halen jullie trouwens propecia of proscar? aangezien de 2e goedkoper blijkt te zijn...
gast1985 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2009, 14:13   #59
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ik snap niet waarom die dermatoloog minoxidil zou willen laten vallen; met minox heb je veel eerder zichtbaar resultaat dan met fina en dat is zeer goed voor je psychisch welzijn en zelfvertrouwen.

Zodra je een recept hebt van een arts, heeft de arts kennelijk geen contra-indicaties voor het gebruik van deze medicijnen bij jou kunnen constateren, prima, vervolgens hoef je nooit meer naar de veel te dure apotheek en bestelt voortaan via internet.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2009, 02:07   #60
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wax Bekijk bericht
Ambo stel je voor, geen zorgen meer om je haar.. gewoon lekker kaal scheren boeiiee. Tegenwoordig zijn er allemaal stoere filmsterren die dat hebben. Als jij dat op die foto ben staat het je verrekte goed.
Dank u, dank u Ja, that's me!
Ambo is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe herken ik de aandoening van mannelijke kaalheid bij mijzelf mijnprobleem AGA - Algemeen 27 13 september 2009 03:46
Rhodanide Chris Medicijnen/haargroeimiddelen 25 4 december 2006 17:43
Erfelijke mannelijke kaalheid op lange termijn Forehead Pride AGA - Algemeen 16 9 mei 2006 00:46
mannelijke kaalheid auto-immuunziekte? Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 2 1 juli 2004 17:51


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.