Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 juni 2017, 16:15   #1
Robby333
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 juni 2017
Berichten: 1
Geslacht:
Thumbs up Recentie Global Hair

Pluspunten
Na veel twijfelen en onderzoek toch besloten om de stap te zetten, en via o.a. deze site bij Global Hair terecht gekomen. Na het eerste gesprek was het gelijk duidelijk en voelde het als de juiste beslissing. Berkant is een super relaxte gast die alles goed en duidelijk uitlegt en je gelijk filmpjes van ervaringen van eerdere clienten (uiteraard vraagt hij hier toestemming voor) laat zien. Het gehele traject van aankomst op Istanboel, vervoer en verblijf, tot aan vertrek terug naar NL is tot in de puntjes door hem geregeld en ook het na-traject met uitleg over verzorging, wasdagen etc, en controle via foto's om de 2 dagen via whatsapp of mail is tevens zeer geruststellend.

De behandeling zelf is geheel pijnloos (op de kleine prikjes die de verdoving verzorgen na, maar als je net als ik tattoo's hebt kan ik je verzekeren dat je dat meer voelt) en ook het na-traject valt me tot nu toe alles mee. Het is nu precies een week geleden en ik kan met al mijn vragen direct bij Berkant terecht die dan altijd binnen een paar uur reageert. Als je voor een professioneel team wilt gaan die de tijd voor je neemt, ipv. de verhalen over dat je een nummertje bent en je het verder mag uitzoeken, en dit alles voor een mooie prijs dan moet je bij Global Hair zijn!


Verbeterpunten
Ik heb hem aangeraden om meer film-materiaal en klant-ervaringen op de site te zetten en alles even na te lopen.
Aangezien ik zelf website-bouwer ben, heb ik hem hier al een aantal tips over gegeven en hier gaan we samen mee aan de slag binnenkort!
Robby333 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
chirurgie, haartransplantatie kruin

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.