Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 2 maart 2018, 17:44   #1
Adelaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 mei 2017
Berichten: 1
Geslacht:
haargroei na haartransplantatie dichterbij bekeken.

Op november 2017 had ik mijn haartransplantatie (FUE, 0.6mm) bij Esteworld in Turkije. Ik (56 jaar) had om en bij 2600 overgeplaatste grafts overgeplaatst gekregen.
We zijn nu 4 maanden verder en ik denk dat alles volgens schema verder gebeurt. Het echte wonder moet dus nog komen...
Ik ben tevens ingenieur en dus bestudeer ik alles een beetje en tracht het 1 en ander in cijfers vast te leggen.
Om nog even op de behandeling terug te komen, er waren de spuiten die even pijn deden, maar ook weer niet overdreven. Daarna had ik geen pijn meer tot ongeveer 5 dagen na de behandeling toen ik stopte met de pijnstiller. Dan had ik nog enkele dagen een gevoel van een lichte kater.
Omdat ik er zo lag en me toch enigszins moest bezighouden heb ik de boormomenten geteld. Ik ben tot 1800 ongeveer gekomen. Daarna hebben ze nog een lange tijd achter mij grafts genomen en dat kon ik niet horen en ja... voelen ook niet. Ik was verdoofd he. Maar ik denk wel dat ik ongeveer 2600 grafts gehad heb. Ik zal ze misschien later nog eens proberen in te schatten met de foto's die ik genomen heb.
Na nieuwjaar (dat is 2 maanden) begon ik me al nieuwsgierig te maken of er al wat aan het groeien was. Ik had nog iets haar, dus er was al wel iets.
En wat merkte ik op : kleine, maar wel mooi afgesneden stoppeltjes.
Ik dacht eerst dat zijn ze. Maar na een bijkomende week waren deze stoppeltjes helemaal niet gegroeid.
Die stoppeltjes waren gewoon een deel van de haartjes die overgeplant waren, gestopt met groeien, maar niet uitgevallen.
Pas wat later, rond 3 en een halve maand zag ik haartjes beginnen te groeien oa juist naast zo'n stoppeltje. Dat waren al zeker nieuwe haren. Als ik dan sommige nabij-foto's wat meer bekeek, leek het me ook mogelijk dat er hier en daar ook haartjes begonnen waren nog voor deze 3 en halve maand.
IK heb enkele foto's toegevoegd met hier en daar een lettertje, zodat je een evolutie kan zien.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 2018-02-28-IMG_2366.jpg‎ (166,3 KB, 183x gelezen)
Bestandstype: jpg 2018-02-14-IMG_2048.jpg‎ (156,7 KB, 173x gelezen)
Bestandstype: jpg 2018-02-18-IMG_2181.jpg‎ (164,7 KB, 161x gelezen)
Bestandstype: jpg 2018-01-27-IMG_1661.jpg‎ (158,7 KB, 162x gelezen)
Adelaar is offline   Met citaat reageren
 

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.