Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 september 2012, 18:48   #1
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
FUE Esteworld 2012 / Prohair 2016

Beste lotgenoten,

Meer dan een jaar heb ik met het idee rondgelopen om een FUE te gaan doen. Ik ben nog jong, 25 jaar maar mijn inhammen moeten echt opgevuld worden, er begint zich een brug te vormen en ook wat op de bovenkant erbij. Heb aan de achterkant een donorgebied waar je U tegen zegt. Ben ook al een tijdje met finasteride begonnen.

Ik ben bij Feriduno en Prohair geweest, ze hebben mij zo rond de 2500 a 3000 grafts aangeraden. De eerste was duurder dan de tweede. Maar doordat ik vele positieve reacties op het net heb gelezen ga ik volgende maand een fue doen bij Esteworld, ze hebben een actie lopen zoveel mogelijk grafts als dat je nodig hebt voor max 3200 euro. Niet slechts en gezien alle positieve reacties ga ik er met een prima gevoel heen.

Nu vraag ik mij nog wel af, ook bovenop wordt het wat dunner, zou ik daar alvast ook grafts bij laten plaatsen zolang dit kan?

Het is voor mij belangrijk dat ik zeker de komende jaren met een goede haarcoup loop en mocht het nodig zijn ga ik nog een keer een fue doen.

Wat raden jullie mij aan?

Alvast bedankt mensen...
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2012, 19:15   #2
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Wow... Ik zou erg voorzichtig zijn met dergelijke acties. 3200 euro is al goedkoop voor 1000 grafts, laat staan voor meer dan 3000! Ik denk echt dat de kwaliteit er flink achteruit op gaat..kan simpelweg niet 100% kwaliteit worden..

Als je grafts nu al gaat plaatsen waar het niet hoeft loop je het risico op shockloss. Hoe groter de behandeling, hoe meer kans, en met name op jouw leeftijd zou ik het niet doen! Ook al heb je een groot donorgebied, ik zou er toch wat rustig aan mee doen.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2012, 19:30   #3
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dZinee Bekijk bericht
Wow... Ik zou erg voorzichtig zijn met dergelijke acties. 3200 euro is al goedkoop voor 1000 grafts, laat staan voor meer dan 3000! Ik denk echt dat de kwaliteit er flink achteruit op gaat..kan simpelweg niet 100% kwaliteit worden..

Als je grafts nu al gaat plaatsen waar het niet hoeft loop je het risico op shockloss. Hoe groter de behandeling, hoe meer kans, en met name op jouw leeftijd zou ik het niet doen! Ook al heb je een groot donorgebied, ik zou er toch wat rustig aan mee doen.
Hoi,

Bedankt voor de zorgen! Maar Esteworld is een Turkse kliniek, het is daar natuurlijk stukken goedkoper! Heb ook louter positieve verhalen over esteworld op deze site gelezen.

Wat bedoel je met die shockloss? Je kan toch wel haar verdichten op plaatsen waar er minder per cm2 staan? Dat zei men bij Prohair en Feriduno ook. Als het dan in de komende jaren nog erop achteruit gaat zou nog een behandeling uitkomst bieden.

Maar ik kan zo echt niet meer het leven door, ik moet zeker op deze jonge leeftijd nog een kop vol haar hebben. Wordt er gek van, kijk elke uur in de spiegel of mijn inhammen niet zichtbaar zijn bah
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2012, 19:44   #4
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379






Hierbij fotos voor een beter idee
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2012, 19:52   #5
hey69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2010
Berichten: 302
Geslacht:
ben je niet wat jong voor een HT vraag ik me dan af?

Ik ga je niet zeggen WAAR je je HT laat uitvoeren, maar
duurder betekent ook niet beter.In Turkije profiteer je van de lage loonkost , waarbij ze het prima kwalitatief goedkoop (TOV west europa) kunnen doen

zoals bij alles heb je goede en slechte praktijken, wat belangrijk is, is ervaring van het uitvoerend personeel

my 2 cents
hey69 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2012, 19:59   #6
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk bericht
ben je niet wat jong voor een HT vraag ik me dan af?

Ik ga je niet zeggen WAAR je je HT laat uitvoeren, maar
duurder betekent ook niet beter.In Turkije profiteer je van de lage loonkost , waarbij ze het prima kwalitatief goedkoop (TOV west europa) kunnen doen

zoals bij alles heb je goede en slechte praktijken, wat belangrijk is, is ervaring van het uitvoerend personeel

my 2 cents
Kan het kwaad dat ik die HT laat doen? Bij Prohair en Feriduno zei men dat ze met 3000 grafts plus finasteride een prima resultaat garanderen. Maar dat ik later nog een HT moet ondergaan (over paar jaar) lijkt mij wel ja.

Het is voor mij echt geen optie om met die inhammen te blijven lopen alhoewel ik ze kan camoulferen qua haardracht...

Graag jullie tips over de fotos etc.

tnx
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2012, 22:49   #7
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Foto's zijn nogal lastig te be-oordelen. Kun je de foto's van wat verder afnemen zodat er een duidelijker overzicht is?
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 5 september 2012, 10:21   #8
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Berichten: 716
Je gaat er ontzettend veel spijt van krijgen als je andere gebieden behalve je inhammen ook gaat behandelen. Daar is het gewoon dun, wel haren die je kunt verliezen met een ht.

Gewoon de inhammen doen.

Gebruikt je trouwens wel medicatie?? Anders kan je blijven terug gaan voor een HT.
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 5 september 2012, 18:43   #9
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Memeber Bekijk bericht
Je gaat er ontzettend veel spijt van krijgen als je andere gebieden behalve je inhammen ook gaat behandelen. Daar is het gewoon dun, wel haren die je kunt verliezen met een ht.

Gewoon de inhammen doen.

Gebruikt je trouwens wel medicatie?? Anders kan je blijven terug gaan voor een HT.
Hallo,

Zojuist de afspraak bevestigd, oktober gaat het gebeuren!
Men gaat de inhammen opvullen en ook het stuk daarachter (zal om zo'n 3000 grafts gaan). Ik gebruik Finasteride en mocht het in de toekomst nodig zijn zal ik het nog een keer opvullen.

Echt zo blijven lopen is geen optie, psychisch gezien.

Zijn jullie het met me eens?
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 5 september 2012, 19:35   #10
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
Ik vind 3000 grafts op deze leeftijd en met deze nog flinke haardichtheid bijna onverantwoordelijk als advies, waanzinnig veel.

Wat als het heel snel daarachter uitdunt. Dan krijg je nu een heel hoge dichtheid in de inhammen. En als je veertig bent, hoe ziet het daarachter er dan uit. Met die dichtheid ben je 10.000 grafts verder om dezelfde dichtheid te houden.

Of zie ik nu spoken?
__________________
2 januari 2012 - 1403 grafts HSI
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 september 2012, 19:55   #11
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Berichten: 716
Je ziet spoken. En wat als het helemaal niet meer achteruit gaat? Ja wat als het wel gebeurt, maar wat als het niet gebeurt? Dan heb je een perfecte haardos! Ik zou precies hetzelfde doen.

En mocht het wat minder worden achter de inhammen.. so what. Dan heb je nog altijd de optie om het te millimeteren, dan ziet het er helemaal niet zo raar uit, zelfs niet wanneer je 80 bent.

Als je nog 25 bent, en je kunt nog een aantal jaartjes genieten van een flinke bos dan zou ik het zeker doen. Als het meevalt blijft het ook zo.
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 5 september 2012, 21:57   #12
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Ik denk dat je heel voorzichtig moet zijn op die leeftijd..
Ja, ben het ermee eens dat je het kunt laten behandelen (doe ik zelf ook), maar ik zou VOORAL een voorzichtige benadering nemen. Maximaal 1500 grafts, en eventueel dun invullen ipv weer een perfecte haarlijn neerzetten..

Vind het eerlijk gezegd ook een raar advies; maar mijn indruk van Esteworld is ook niet helemaal goed (persoonlijke mening).

Probleem met een nieuwe haarlijn is dat je haaruitval daarachter waarschijnlijk door gaat. Afhankelijk van hoe haren geplaatst zijn hoeft dit niet erg te zijn, maar als jij de 2 inhammen vult en daartussen bijvoorbeeld niet krijg je 2 eilandjes, en dat ziet er wel heel raar uit..Heb je al eens overwegen je haar kort te scheren om te kijken hoe de haaruitval precies zit?
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 5 september 2012, 23:17   #13
Kolonel
HaarWeb lid
 
Kolonel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2012
Berichten: 96
Geslacht:
Hai Koekenbakker, wanneer ga je precies in oktober? Ik heb net mijn reis gepland en kom op de zestiende aanvliegen in Turkije.
Kolonel is offline   Met citaat reageren
Oud 5 september 2012, 23:39   #14
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dZinee Bekijk bericht
Ik denk dat je heel voorzichtig moet zijn op die leeftijd..
Ja, ben het ermee eens dat je het kunt laten behandelen (doe ik zelf ook), maar ik zou VOORAL een voorzichtige benadering nemen. Maximaal 1500 grafts, en eventueel dun invullen ipv weer een perfecte haarlijn neerzetten..

Vind het eerlijk gezegd ook een raar advies; maar mijn indruk van Esteworld is ook niet helemaal goed (persoonlijke mening).

Probleem met een nieuwe haarlijn is dat je haaruitval daarachter waarschijnlijk door gaat. Afhankelijk van hoe haren geplaatst zijn hoeft dit niet erg te zijn, maar als jij de 2 inhammen vult en daartussen bijvoorbeeld niet krijg je 2 eilandjes, en dat ziet er wel heel raar uit..Heb je al eens overwegen je haar kort te scheren om te kijken hoe de haaruitval precies zit?
Hallo Dzinee,

allereerst bedankt voor het meedenken. Je hebt inderdaad wel gelijk, een perfecte haarlijn is voor mij ook geen must, wel moet er voldoende haar zitten, nu zit dat er dus helemaal niet (inhammen). Ook zal men het over gebied 2 en 3 aanvullen waar nodig. Het is wel raar dat er op het midden van mijn haarlijn nog een strook staat met wel de normale dikte (tot aan de brug).

Afscheren is voor mij eigenlijk geen optie, het is dat het moet voor de fue. Maar ik heb van mezelf uitstekend haar, dus dat wil ik echt niet kwijt.

Mag ik vragen waarom jouw mening van Esteworld niet goed is? Ik lees louter positieve ervaringen.

En bij mijn consult bij Prohair is mij ook verteld dat ik finasteride moet blijven slikken. Zonder gaat het niet werken, maar dat geldt volgens mij voor iedereen. Een tweede HT over enkele jaren zal wel noodzakelijk zijn, maar dat is geen punt en dan zijn we de komende jaren uit de brand. Zeker op deze leeftijd...
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 5 september 2012, 23:39   #15
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kolonel Bekijk bericht
Hai Koekenbakker, wanneer ga je precies in oktober? Ik heb net mijn reis gepland en kom op de zestiende aanvliegen in Turkije.
Net een week voor jou, 9 tm 12 oktober. Wel jammer, hadden we samen een bakkie kunnen doen.
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.