Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 juli 2007, 02:34   #1
Pinoo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juni 2006
Berichten: 33
Behandeling in USA?

Hallo, momenteel zit ik in de States. Het valt me op dat daar op tv veel aandacht is voor problemen m.b.t. haarverlies. Er zijn vaak lange specials te zien die (uiteraard) spectaculaire resultaten laten zien.

O.a. Bosley (www.bosley.com) en Hairclub (www.hairclub.com) komen regelmatig voorbij. Nu vroeg ik mij af of ze daar qua techniek verder zijn dan in NL, m.a.w. is het de moeite waard (als je bijv. een HT overweegt) om dit in US te laten doen of niet. Heeft iemand dit al eens onderzocht?

Grtz
Pinoo is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2007, 18:16   #2
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pinoo Bekijk bericht
Hallo, momenteel zit ik in de States. Het valt me op dat daar op tv veel aandacht is voor problemen m.b.t. haarverlies. Er zijn vaak lange specials te zien die (uiteraard) spectaculaire resultaten laten zien.

O.a. Bosley (www.bosley.com) en Hairclub (www.hairclub.com) komen regelmatig voorbij. Nu vroeg ik mij af of ze daar qua techniek verder zijn dan in NL, m.a.w. is het de moeite waard (als je bijv. een HT overweegt) om dit in US te laten doen of niet. Heeft iemand dit al eens onderzocht?

Grtz
Hoi ,
Nou wat een mooie resultaten zeg vooral van die Hairclub.com leden ...

Wil best wel zo`n HT doen en ik denk wel dat ze dat hier in Nederland ook wel kunnen , bv bij Hairplus in Rotterdam of bij Aesthetic kliniek in Veldhoven , volgens mij hoef je hiervoor niet naar Amerika te gaan want de nieuwste technieken en zo worden gelijk doorgespeeld over de hele wereld .
Maar als je toch al in Amerika zit en genoeg geld bij hebt dan waarom niet ?

Ik ga toch nog eens even surfen op http://www.aestheticclinics.com/behandelingen.htm want die hebben ook mooie resultaten , leuke en duidelijke site en er overal staan prijzen bij .
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2007, 18:44   #3
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Wel hoopvol dat in de VS er meer aandacht aan wordt besteed dan hier!
INT is offline   Met citaat reageren
Oud 3 augustus 2007, 13:19   #4
Balou
HaarWeb lid
 
Balou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2006
Berichten: 546
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dr Bernhard Bekijk bericht
Hoi ,
Nou wat een mooie resultaten zeg vooral van die Hairclub.com leden ...

Wil best wel zo`n HT doen en ik denk wel dat ze dat hier in Nederland ook wel kunnen , bv bij Hairplus in Rotterdam of bij Aesthetic kliniek in Veldhoven , volgens mij hoef je hiervoor niet naar Amerika te gaan want de nieuwste technieken en zo worden gelijk doorgespeeld over de hele wereld .
Maar als je toch al in Amerika zit en genoeg geld bij hebt dan waarom niet ?

Ik ga toch nog eens even surfen op http://www.aestheticclinics.com/behandelingen.htm want die hebben ook mooie resultaten , leuke en duidelijke site en er overal staan prijzen bij .
Vertegenwoordigertje??
__________________
Gebruikt:
1x per week duta 0,5
6x per week fina 1,25
2x per dag minox foam
dagelijks/om de dag nizoral shampoo

Gebruikt in het verleden:
spectral DNC, miconazol nitraat, S5 spironolactone creme, ASC-J9, afwisselende doses finasteride en dutasteride.

Status:
08/2006: Geen last van inhammen, licht doorkomende huid op kruin, dunner geworden haar bovenop.
02/2007: Kruin lijkt dichter, frontaal lichte achteruitgang wat betreft haardensiteit.
10/2007: Haaruitval in getale gelijk. Situatie op kruin prima, zeer tevreden zelfs. Hoop op behoud, wellicht verdikking, van huidige haarlijn.
04/2008: Steady
10/2008: Tevreden, nog weinig op Haarweb en dat is een goed teken.
01/2011: Prima bosje haar.
05/2016: Nog steeds goede bos haar, 10 jaar na begonnen te zijn met allerlei middeltjes.
Balou is offline   Met citaat reageren
Oud 3 augustus 2007, 13:39   #5
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Bosley heeft toch niet zo'n goede naam in de US, dus sla die maar over.
En Hairclub heeft aandelen in Toppik zo te zien.....

De technieken die ze in de US gebruiken worden hier ook gebruikt.
In Nederland is het alleen soms nogal een gerommel qua aantal grafts.......
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2007, 19:10   #6
CA.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 december 2006
Berichten: 159
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pinoo Bekijk bericht
Hallo, momenteel zit ik in de States. Het valt me op dat daar op tv veel aandacht is voor problemen m.b.t. haarverlies. Er zijn vaak lange specials te zien die (uiteraard) spectaculaire resultaten laten zien.

O.a. Bosley (www.bosley.com) en Hairclub (www.hairclub.com) komen regelmatig voorbij. Nu vroeg ik mij af of ze daar qua techniek verder zijn dan in NL, m.a.w. is het de moeite waard (als je bijv. een HT overweegt) om dit in US te laten doen of niet. Heeft iemand dit al eens onderzocht?

Grtz
Er word in de US meer aandacht aan besteed dan hier, dat was me ook al opgevallen. Ik denk dat de mensen hier (the majority) nog steeds vind dat het geen groot problem is, en dat je het maar moet accepteren. crap natuurlijk, maar dat is dan weer mijn mening. Why accept it if you can fix it?

ik heb er geen onderzoek naar gedaan, maar ik overweeg dan ook geen HT (there's no need for it...not for a couple of years anyway), en heb dus ook geen idee in hoeverre de behandeling daar beter is dan in Nederland.
__________________
I don't wanna spend my life jaded, waiting
To wake up one day and find
That I let all of these years go by wasted
Carrie Underwood - Wasted

The hardest thing in this world, is to live in it
CA. is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2007, 21:41   #7
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Bosley heeft toch niet zo'n goede naam in de US, dus sla die maar over.
En Hairclub heeft aandelen in Toppik zo te zien.....

De technieken die ze in de US gebruiken worden hier ook gebruikt.
In Nederland is het alleen soms nogal een gerommel qua aantal grafts.......
Ja best wel komish eigenlijk want wie gaat terwijl hij onder het mes ligt alle grafts natellen kan soms niet geloven dat wat ze beloven aan grafts dat ze dat daadwerkelijk ook nakomen , moet wel zeggen dat op site van hairclub toch verdomd mooie resultaten te zien zijn , maar dan moet je natuurlijk oo kwel genoeg eigen donorhaar hebben ander krijgen ze het nooit dicht
stodn wel perplezx toen ik die resultaten van succesverhalen hier op deze site ontdekte met gebruik van propecia ik ga daar ook eens achteraan
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2007, 13:36   #8
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Je begrijpt me verkeerd. Ik bedoel dat er in Nederland regelmatig minder grafts verkocht worden dan eigenlijk nodig is. Met de bedoeling dat de patient snel weer onder het mes moet. 2 behandelingen is 2 x geld.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2007, 15:23   #9
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Je begrijpt me verkeerd. Ik bedoel dat er in Nederland regelmatig minder grafts verkocht worden dan eigenlijk nodig is. Met de bedoeling dat de patient snel weer onder het mes moet. 2 behandelingen is 2 x geld.
ja inderdaad , ik denk als je zoiets acter de rug hebt je voorlopig niet in koste rtijd weer terug wilt onder het mes zie trouwens dat jij een ht hebt ondergaan bij dr Feriduni , die zit in Veldhoven right ? had daar mij oog ook op laten vallen , was jij tevreden over het behaalde resultaat , behandeling etc .?

Laatst gewijzigd door blizzard; 14 augustus 2007 om 15:34
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2007, 16:42   #10
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Mn behandeling is nog maar 2 maanden geleden, dus het duurt nog even voordat het uiteindelijke resultaat bereikt is.

Maar verder ben ik tevreden hoor.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2007, 18:41   #11
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.420
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CA. Bekijk bericht
Er word in de US meer aandacht aan besteed dan hier, dat was me ook al opgevallen.
Die Amies zijn gek. Nou ja, wat heet gek. Ze slikken propecia zoals we hier vitamine c-tabletjes in de winter slikken!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Epilar System Honey84 Hirsutisme - Behandelingen 144 9 december 2010 09:54
Rene furterer behandeling elstak Overige behandelingen 32 25 juni 2008 00:53
lightsheer behandeling gehad asenna Hirsutisme - Behandelingen 0 15 december 2004 19:38
behandeling met de Aurora-elos techniek!! Tannie Hirsutisme - Behandelingen 2 6 december 2004 22:10
Oproep: voor TTM-ers van KUN Nijmegen (Onderzoek/behandeling trichotillomanie) Webmaster TTM - Algemeen 1 6 november 2003 11:56


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.