Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 31 augustus 2004, 16:13   #61
Joney
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2004
Berichten: 329
Hoi heidiken, Goed van je dat je al je vragen en informatie meeneemt ben erg benieuwd wat jouw dermatoloog daarop gaat vertellen hou ons op de hoogte!Ik had ook mijn haar dat ik verloor en nog wat vragen mee genomen maar daar ging mijn dermatoloog amper op in. Maar misschien heb jij wel een heel begripvol iemand! Ik hoop het voor je.

Hoi Sigur, Ja ik denk wel dat mijn haar minder vettig aan het worden is maar ik was mijn haar dan nu ook niet meer elke dag misschien went je haar daar op den duur wel aan. Ik spoel het nu elke dag goed uit.

Verder over dat ferritine gehalte heb ik ook wel eens gelezen op dit forum dat die 70 zou moeten zijn, die van mij was iets van 35 en mijn dermatoloog zei dat dit goed was toen ik aan de yasmin zat was deze iets van 55 dus denk wel dat diane je ferritine gehalte laat dalen.

Nou sterkte he

Joney.
Joney is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2004, 16:29   #62
feb
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 maart 2004
Berichten: 419
Hoi Joney,
Misschien een stomme vraag maar als je elke dag je haren uitspoelt komen er dan niet erg veel haren mee iedere keer?
Ik durf dat echt niet want als ik zie wat ik verlies nadat ik mijn haren heb gewassen en ik kam ze ZO VEEL !!! Als ik dit iedere dag zou doen, volgens mij houd ik dan echt geen haren over.

Feb
feb is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2004, 17:51   #63
Joney
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2004
Berichten: 329
Als ik mijn haren gewoon goed uitspoel verlies echt minder haar als dat ik het was! Misschien kan je het ook proberen? Joney
Joney is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2004, 20:04   #64
HEIDIKEN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 678
hallo lieve mensen,

ik ben nog niet lang terug van mijn dagje uit,en raad eens wat?ik heb uren in de fille gestaan,zodat er van ontspannen niet veel terecht is gekomen!maarja,da's maar een kleinigheidje vergeleken met de rest he!wat ik ook wou vermelden is dat het "ferritinne boven de 5O moet zitten,eronder kan alvast een oorzaak zijn voor haaruitval,wat mij in al die jaren in de haarkliniek in leuven verteld is geweest!mijn ijzer stond vorige week bij mijn laatste bloedonderzoek op 15O,en ferritinne op 68!prima zei de dokter,terwijl mijn haardos er met bosjes afkomt,niet te begrijpen he!waar ik me toch wat ongerust over maak is die aldactone die ik een zestal weken beginnen slikken ben!ik weet wel zeker dat ik nadien nog méér haren beginnen verliezen ben,maar weet nu ook weer niet of het daardoor komt!ik pieker me met momenten "gek",en weet soms echt niet meer wat eigenlijk het beste zou zijn!ik ben ergens zo"GELUKKIG"dat ik op dit forum ben terecht gekomen,niet te geloven!al mijn vrije tijd die ik heb zou ik hierop kunnen doorbrengen!iedere morgen bij het opstaan denk ik al aan jullie,hoe het zou zijn,en wat ik allemaal te lezen ga krijgen!verslavend!!!weet je wat ik heel leuk zou vinden,maar wat spijtig genoeg niet haalbaar zal zijn?dat we ooit eens op een dag allen die interesse zouden hebben samen zouden komen,!maar ik woon in oost-vlaanderen(dendermonde)terwijl de meesten van jullie in holland wonen veronderstel ik he!ik voel dat ik een band krijg met sommige van jullie,maar met een gezicht erbij zou het nog leuker zijn he!toch ben en blijf ik DANKBAAR dat we elkaar erdoor helpen!groetjes

heidiken
HEIDIKEN is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2004, 08:49   #65
Joney
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2004
Berichten: 329
Hoi Heidiken,

Heel misschien is het mogelijk elkaar een keer te ontmoeten? We zullen dan allemaal een flink stuk moeten rijden maar dat heb ik er wel vor over. Maar het lijkt me wel heel erg fijn om meer meiden te ontmoeten die dit probleem hebben. Joney
Joney is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2004, 11:05   #66
sigur
Registered User
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 1.040
Inderdaad fijn dat we elkaar hebben!!
Ik vind het ook altijd erg prettig om bekende namen te zien staan bij de active users. Dat is het tweede waar ik naar kijk (eerst kijk ik of er nieuwe berichten zijn) Geniet je nog van je vakantie feb, ik heb ook een weekje vakantie t\m volgende week dinsdag: heerlijk!!!!!

Liefs, Sigur
sigur is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2004, 12:20   #67
feb
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 maart 2004
Berichten: 419
Hoi meiden,
Ik sluit me helemaal bij jullie aan. Vind het ook erg fijn dat we elkaar op deze wijze kunnen steunen.
Gaat het vandaag weer wat beter Heidiken? Geen haren te wassen he dat scheelt. Tenminste ik ga er vanuit dat je je haren niet elke dag wast.
Ik heb nog heerlijk een aantal dagen vrij en dan moet ik helaas weer werken. Hoewel ik wel moet toegeven dat ik wel veel met mijn haren bezig ben.
Nu is het trouwens nog wel lekker makkelijk om gauw even op het haarweb te kijken hoe het met iedereen gaat en of er nieuwe berichten zijn. Mijn vriend roept al elke keer zit je weer op haarweb!
Sigur, geniet lekker van je dagen.

Groetjes iedereen Feb
feb is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2004, 22:06   #68
HEIDIKEN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 678
hey feb,en alle anderen!
mijn eerste werkdag zit er weer eens op,zodat ik met plezier even tijd maak voor mijn dagelijkse gewoonte zeg maar!ik heb me vandaag wat beter gevoeld,maar dat komt doordat het nog al druk is geweest.niet veel tijd gehad om te piekeren,gewoon ertegenaan gaan!nietegenstaande mijn haarverlies minder was hoor!ik werd wakker met veel gekriebel in mijn gezicht,van de haren op mijn kussen he!dat maakt het begin van de dag al niet zo goed voor mij!ik was mijn haren ZEKER niet elke dag hoor feb,probeer het op 2xper week te houden.ik denk net als jij dat ik op een mum van tijd bijna geen sprietje zou overhouden mocht ik het elke dag beginnen wassen!vandaar!het is vandaag maar rustig geweest op ons forum!hopelijk heeft iedereen een betere dag gehad,of zijn de meeste van jullie weer terug aan het werk,te begrijpen dan he!ik kom morgen zeker en vast weer eens piepen,ik zou het me gewoon niet meer kunnen laten!ik heb hier een vorm van rust in gevonden,en mijn man vind het ook leuk voor mij!al die jaren deed ik dagelijks mijn beklag tegen hem,terwijl ik het hier lekker van me af kan schrijven tegen mensen die me 1OO% begrijpen!ik kijk al uit naar maandag,en hou jullie zeker op de hoogte!
veel liefs,heidiken
HEIDIKEN is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2004, 22:38   #69
Jelleke
HaarWeb lid
 
Jelleke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Locatie: Utrecht
Berichten: 65
Hallo allemaal!

Mijn toetsen van mn computer werken niet meer allemaal (heb thee erop gemorst, stom, stom ). Wanneer het euvel is verholpen ga ik weer volop berichten plaatsen. Succes allemaal en tot gauw!

Liefs,

Jelleke
Jelleke is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2004, 22:39   #70
feb
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 maart 2004
Berichten: 419
Hoi Heidiken,

Vandaag ging wel, geprobeerd er niet te veel mee bezig te zijn. Is toch wel erg moeilijk. Heb nog een paar dagen vrij en maandag moet ik weer aan het werk. Morgen ga ik gelukkig naar de dermatoloog. Ben erg benieuwd wat hij zegt. Heb net nog even naar foto's van vroeger gekeken, ik weet dat kan ik beter niet doen, maar hoop dzan eigenlijk te zien dan ik vroeger niet zo veel haren had en dat het allemaal wel meevalt. Maar dat kan ik beter laten. Wat een haren had ik toen zeg. Die krijg ik niet meer terug.
Verder kan ik nu er al weer tegen op zien dat ik morgen mijn haren moet wassen. Weet nu al dat ik weer ga huilen. Probeer het daarom ook bij twee keer per week te houden.
Weet je de ene keer denk ik nou misschien moet ik ooit wel een haarstuk, misschien staat dat wel erg mooi. Maar van het ene op het andere moment kan ik me dan weer zo ongelukkig voelen. Ga dan hele scenario's bedenken. Wat anderen ervan zullen vinden etc. Bah. Ik droom er zelfs al over, dat ik een pruik moet etc. en dat anderen erover praten. Het eerste wat ik doe als ik wakker word is kijken hoeveel haren er op mijn kussen liggen. Zo beinvloedt het mijn leven. Het lukt maar niet om er niet mee bezig te zijn....
En al die vitamines etc die ik neem helpen ook helemaal niet.

Groetjes Feb
feb is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2004, 23:32   #71
sigur
Registered User
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 1.040
Nou meiden ik heb een rot dag achter de rug want het was.....wasdag!! Weer veel haren verloren.... Ik ben naar de stad geweest om te shoppen, vond dat ik dat wel verdiend had en wilde mezelf even oppeppen. Nou, ik heb een paar leuke dingen gekocht, maar het kan me allemaal niet troosten. Ik bleef tijdens het kleren passen ook nog met mijn haar aan een prijskaartje hangen! Ik begin heel krenterig te worden wat mijn haar betreft, wil geen haar meer missen! Laatst toen was ik aan het telefoneren en toen ik wilde ophangen bleef ik ook al met mijn haren aan de telefoon hangen met als gevolg dus weer een paar haren minder op mijn hoofd. Vroeger kon het me niet schelen, als ik een klit had of iets dergelijks knipte ik die zo uit mijn haar. Als ik nu een klit heb dan zit ik liever een kwartier te frunneken dan dat ik vrijwillig mijn haar uitdun.

Ik vroeg me trouwens af: als je ook veel jonge haren verliest en het wordt als eerste heel erg dun bij de slapen (oren) is dat dan een teken van
androgenetisch haarverlies?

Feb
veel sterkte morgen bij de dermatoloog! We horen wel hoe het was en wat hij allemaal heeft gezegd hé!

Meiden welterusten, ik ga nog even rouwen om de haren 'die vandaag zijn heengegaan' en hoop dat ik daarna toch een goede nachtrust zal hebben.

Liefs, Sigur
sigur is offline   Met citaat reageren
Oud 2 september 2004, 08:34   #72
HEIDIKEN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 678
Thumbs up

goeiemorgen allemaal!

HEEL VEEL sterkte straks bij de dermatoloog feb.ik duim voor je! en wat je verhaal van gisteravond betreft:ik kon het weer zelf geschreven hebben.ik herken mezelf telkens zo ontzettend goed in jou schrijven!ik kom straks nog even informeren hoe het mij je verlopen is!!!
succes!!!!!heidiken
sigur,weet dat het voor iedereen op zo'n haarwasdagen een hel is!ik huil dan ook tranen met tuiten,zoals je nog maar eergisteren kunnen lezen hebt!maar we moeten erdoor he meid!hoe erg het ook is als je dat beetje haar dat je nog hebt er zo af ziet komen!je staat zeker niet alleen,wij helpen je hierdoor!ook voor jou sterkte!
groetjes,
HEIDIKEN is offline   Met citaat reageren
Oud 2 september 2004, 12:57   #73
feb
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 maart 2004
Berichten: 419
Hallo iedereen,

Hopelijk gaat het allemaal een beetje met jullie. Gisteravond nog wel enigszins ruzie gehad met mijn vriend, die even niet meer goed werd van mijn geklaag. Ja als hij hele dagen moet aanhoren dat zijn vriendin misschien kaal wordt is natuurlijk ook niet fijn voor hem.
Ga dadelijk naar de dermatoloog. Wens jullie allemaal goede dag toe.
Groetjes Feb.
Hoi Joney lees net je verhaal, ik voel erg met je mee en begrijp je helemaal. Hopelijk helpt dit forum je ook als je in de put zit.
Sorry even in verkeerde thread gezet, maar moet nu naar dermatoloog toe, mijn roept me al.
Sterkte Feb

Laatst gewijzigd door feb; 2 september 2004 om 13:01
feb is offline   Met citaat reageren
Oud 2 september 2004, 13:50   #74
sigur
Registered User
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 1.040
Hoi Feb hoe was het bij de dermatoloog? Ik hoop dat je weer wat wijzer bent geworden en dat je deze wijsheid met ons wilt delen.

liefs Sigur
sigur is offline   Met citaat reageren
Oud 2 september 2004, 14:04   #75
HEIDIKEN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 678
hey iedereen,

ben al een paar keren komen kijken,wacht ook vol ongeduld op feb haar verhaal wat de dermatoloog betreft!zo zie je maar dat wij onbewust heel sterk aan elkaar hangen he!ik moet nu gaan werken,maar zal rond 21u vanavond weer op dit forum zitten!maak er allen nog een leuke dag van,ik hoor de rest vanavond wel!!tot dan!
groetjes heidiken
HEIDIKEN is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
zou het echt? Savior AGA - Algemeen 30 25 januari 2019 13:44
Haarhoeve Vermaat een rekenwonder! Do Haarwerken 25 13 december 2011 12:35
Nieuw en Wanhopig Xandra TTM - Algemeen 15 7 augustus 2004 22:34
scheren? Saar AA - Algemeen 27 21 juni 2004 11:40
Info over trichotillomanie, monique3 TTM - Algemeen 16 22 november 2002 23:21


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.