Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 30 juli 2019, 21:50   #32
kalen=balen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2011
Berichten: 215
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PJKG Bekijk bericht
Fijn dat finasteride bij jou goed aansloeg. Hoelang duurde het ongeveer voordat je kale(nde) plekken dichtgroeiden, en dat je haar in het algemeen dikker werd?
En ben je uiteindelijk overgestapt naar iets zwaarders, zoals dutasteride?
En nog bijwerkingen ervaren gedurende de jaren?

Sorry voor de vele vragen.

P.S.: wat de "verdikking" van je haar betreft; hoe zit dit precies in elkaar? Bedoel je met verdikking dat bestaande haren op den duur uitvallen (natuurlijke haarcyclus) en dat deze vervangen worden door dikkere haren, of bedoel je dat er simpelweg meer haartjes groeien dan voorheen, wat zorgt voor meer dikte?
Poeh.. tijdje geleden alweer. Ben sowieso nooit iemand geweest die foto’s maakt enzo. Maar weet nog wel dat mn haar na een jaar toch echt flink was opgeknapt en na 2 jaar zat ik op m’n max en had ik bijna al mn haar terug van toen ik 15 was. Alleen de inhammen die ik al jaren had zijn nooit weer helemaal dichtgegroeid (wel flink verbeterd). En doordat ik krullen heb kon ik dit altijd makkelijk verbergen door me op de juiste manier te laten knippen.

Ben na een jaar of 4 overgestapt op duta, omdat mn haar weer ietsje achteruitging. Dat gaf opnieuw een flinke boost en daar ook zo’n 2 jaar van mogen genieten. Vervolgens zette ook daar helaas de achteruitgang zich weer in, zo’n anderhalf jaar geleden nu. Ben daarom recent weer overgestapt naar fina. Misschien past mijn lichaam zich wel te snel aan aan medicatie en heeft het vaker nieuwe prikkels nodig, misschien is mn aga zelfs te sterk geworden voor duta. We gaan het zien de komende maanden. Heb nooit bijwerkingen ervaren overigens, van beide middelen niet. En qua verdikking was het bij mij een combinatie van de 2 opties die je noemt. Veel succes met je ‘reis’!
kalen=balen is offline   Met citaat reageren
 

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.