Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 maart 2008, 00:45   #1
vin79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2008
Berichten: 271
ervaringen fue methode Laser Aesthetic

Hallo allemaal,

graag zou ik de ervaringen van mensen willen horen die d.m.v. de fue methode bij Laser Aesthetic zijn behandeld.

Hoorde dat er weinig over bekend is, maar misschien dat er dus mensen zijn die behandeld zijn bij Laser Aesthetic d.m.v. de fue methode en mij iets over hun ervaring(en) willen vertellen.

Wordt deze zomer behandeld in Dusseldorf en ben dus erg benieuwd!

Alvast bedankt!
vin79 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2008, 01:22   #2
berend
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2008
Berichten: 49
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vin79 Bekijk bericht
Hallo allemaal,

graag zou ik de ervaringen van mensen willen horen die d.m.v. de fue methode bij Laser Aesthetic zijn behandeld.

Hoorde dat er weinig over bekend is, maar misschien dat er dus mensen zijn die behandeld zijn bij Laser Aesthetic d.m.v. de fue methode en mij iets over hun ervaring(en) willen vertellen.

Wordt deze zomer behandeld in Dusseldorf en ben dus erg benieuwd!

Alvast bedankt!
VIN

Op de website staat geen enkele behandeling met FUE vermeld. Dit zegt toch genoeg.
Vorig jaar 2007 heb ik bij LA geinformeerd naar het behandelen met FUE waarop ik een negatief antwoord heb gekregen. Ervaring zullen ze nu krijgen door nieuwe patienten (proefpersonen).
berend is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2008, 09:51   #3
mlsbutt
HaarWeb lid
 
mlsbutt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2005
Berichten: 941
Hairbservator, was toch behandeld bij LA middels FUE.
Met de FUE- ''boor'', maar ja... hij is geband van Haarweb.
__________________
3 ''HT'' bij ''TH''(FUT) in jan'02, mei'03, okt'05.
Finasteride gebruik sins mrt'02(met nog steeds veel succes) Sins +- Sept. '10 gestopt met Finasteride

In okt 1,2,3 2007 2000 Grafts laten FUE Transplanteren bıj Derma-Plast ın Ankara, Turkıje!
Door Dr. M. Keser! en assıstente Sılhem.

4 dec. '09 gestart met de laserhelm van www.OverMachoGrande.com 300 Laser diodes!
Om de dag 20 min.(schoon handdoekdroog haar)
Helmpje op timer aan en Relaxed..

Geen gedoe met een laserborsteltje met 5 lasertjes...(borstelen borstelen worstelen..)
Nope result....Ya ''RSI'' oplopen mss...
mlsbutt is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2008, 11:52   #4
vin79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2008
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door berend Bekijk bericht
VIN

Op de website staat geen enkele behandeling met FUE vermeld. Dit zegt toch genoeg.
Vorig jaar 2007 heb ik bij LA geinformeerd naar het behandelen met FUE waarop ik een negatief antwoord heb gekregen. Ervaring zullen ze nu krijgen door nieuwe patienten (proefpersonen).
Op de website van Hasselt staat wel dat er fue wordt gedaan, er daar heeft Dr.Villnow de leiding. Alleen de naam is niet Laser Aesthetic, maar veranderd.
vin79 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2008, 13:17   #5
berend
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2008
Berichten: 49
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vin79 Bekijk bericht
Op de website van Hasselt staat wel dat er fue wordt gedaan, er daar heeft Dr.Villnow de leiding. Alleen de naam is niet Laser Aesthetic, maar veranderd.
"Onder leiding van dr. Vil" is een groot woord. Dit zegt niets. Hij zal de behandeling niet uitvoeren en dus geen toegevoegde waarde. Af en toe controleren biedt geen soelaas.
Hij zal wel de anesthesie en de prikjes verzorgen maar de FUE waar het uiteindelijk om draait niet!
Het blijkt dat veel onduidelijkheid is met de namen van LA en verschillende commerciele partijen die betrokken zijn.
Waarom wordt de behandeling van jou in een achterkamer in Dusseldorf uitgevoerd en waarom niet in Belgie? Is hier een reden voor?

De FUE zal dan door een verpleegkundige worden uitgevoerd. Hoeveel ervaring heeft deze verpleegkundige? Of is het trial en error.

Heb je op de website al foto's gezien van FUE behandelingen?
berend is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2008, 15:23   #6
zero
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2008
Berichten: 36
Berend, vanwaar jouw doorgeslagen wantrouwen tov LA? Over het algemeen vind ik dat je met zeer goede vragen komt alleen dik je het niet lichtelijk overdreven aan. In elke kliniek is het de vraag in hoeverre de verpleegkundige ervaring heeft. Toen ik werd behandeld bij LA was er ook een verpleegkundige die pas een maand werkzaam was, omdat ze nog niet voldoende was geschoold heeft ze zich niet bezig gehouden met mijn daadwerkelijke ht....op zich een goede vraag van je alleen je draaft in mijn ogen wat door....hetzelfde geldt voor je achterkamer verhaal.....we leven niet meer in de annefrank tijd dus ook hier draaf je wat door he...niet nodig aangezien je vraag waarom duitsland en niet belgie door Vin gesteld kan worden aan LA....man man man je litteken zou van de stress al stretchen als je jouw posts leest!
zero is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2008, 16:35   #7
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zero Bekijk bericht
Berend, vanwaar jouw doorgeslagen wantrouwen tov LA? Over het algemeen vind ik dat je met zeer goede vragen komt alleen dik je het niet lichtelijk overdreven aan. In elke kliniek is het de vraag in hoeverre de verpleegkundige ervaring heeft. Toen ik werd behandeld bij LA was er ook een verpleegkundige die pas een maand werkzaam was, omdat ze nog niet voldoende was geschoold heeft ze zich niet bezig gehouden met mijn daadwerkelijke ht....op zich een goede vraag van je alleen je draaft in mijn ogen wat door....hetzelfde geldt voor je achterkamer verhaal.....we leven niet meer in de annefrank tijd dus ook hier draaf je wat door he...niet nodig aangezien je vraag waarom duitsland en niet belgie door Vin gesteld kan worden aan LA....man man man je litteken zou van de stress al stretchen als je jouw posts leest!
Mee eens. Vin kan er rustig vanuit gaan dat hij een goede FUE behandeling krijgt.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2008, 17:25   #8
vin79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2008
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door berend Bekijk bericht
"Onder leiding van dr. Vil" is een groot woord. Dit zegt niets. Hij zal de behandeling niet uitvoeren en dus geen toegevoegde waarde. Af en toe controleren biedt geen soelaas.
Hij zal wel de anesthesie en de prikjes verzorgen maar de FUE waar het uiteindelijk om draait niet!
Het blijkt dat veel onduidelijkheid is met de namen van LA en verschillende commerciele partijen die betrokken zijn.
Waarom wordt de behandeling van jou in een achterkamer in Dusseldorf uitgevoerd en waarom niet in Belgie? Is hier een reden voor?

De FUE zal dan door een verpleegkundige worden uitgevoerd. Hoeveel ervaring heeft deze verpleegkundige? Of is het trial en error.

Heb je op de website al foto's gezien van FUE behandelingen?
De website van LA Haarlem is al een tijdje niet geupdate en het wordt niet in Hasselt uitgevoerd , omdat daar nu verbouwd wordt of omdat er over een tijdje verbouwd gaat worden.

Foto's van behandelde fue patienten zouden ze mij nog laten zien overigens.
vin79 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2008, 17:26   #9
vin79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2008
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Mee eens. Vin kan er rustig vanuit gaan dat hij een goede FUE behandeling krijgt.
Dat hoop ik idd ook ja..wordt bijna een beetje angstig nu Neem aan dat die kliniek in Dusseldorf geen prutskliniek is...
vin79 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2008, 18:07   #10
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vin79 Bekijk bericht
Dat hoop ik idd ook ja..wordt bijna een beetje angstig nu Neem aan dat die kliniek in Dusseldorf geen prutskliniek is...
Is nergens voor nodig. Ik ben ervan overtuigd dat je een goede degelijke behandeling kunt verwachten. Ze zijn door het hele mediacircus alleen enorm duur, maar gelukkig is dit nu niet voor je van toepassing.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2008, 18:55   #11
zero
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2008
Berichten: 36
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Is nergens voor nodig. Ik ben ervan overtuigd dat je een goede degelijke behandeling kunt verwachten. Ze zijn door het hele mediacircus alleen enorm duur, maar gelukkig is dit nu niet voor je van toepassing.
Inderdaad erg duur ja, wat dat betreft had ik zelf toch wat beter vooronderzoek moeten doen bij mijn keuze voor een kliniek. Verder moet je je zeker niet te druk maken. Of het nu wel/niet/wel/niet voldoende grafts zijn er gaat voor jou eindelijk weer is iets positiefs gebeuren!! Mooi toch!!
zero is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2008, 20:12   #12
berend
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2008
Berichten: 49
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zero Bekijk bericht
Inderdaad erg duur ja, wat dat betreft had ik zelf toch wat beter vooronderzoek moeten doen bij mijn keuze voor een kliniek. Verder moet je je zeker niet te druk maken. Of het nu wel/niet/wel/niet voldoende grafts zijn er gaat voor jou eindelijk weer is iets positiefs gebeuren!! Mooi toch!!
Hallo Zero,
Ik ben inderdaad niet tevreden over hoe met mensen omgegaan wordt. Mensen met een gapend litteken met 1000 grafts het bos in sturen onder het mom beter iets dan niets. Dit vind ik respectloos.
De argwaan komt niet zomaar (als de haarweb volgt weet je waarom).
Ik hoop dat je dit kunt begrijpen.

Als ik behandeld wil worden, wil op zijn minst weten op die personen wel deskundig genoeg zijn en niet naief denken dat het wel goed komt (alleen dat LA erop staat).
Hiervoor is jouw hoofd te kostbaar voor om over 1 nacht ijs te gaan en je donorgebied is beperkt. Dit kan wel als je een bankstel koopt

Zero, je kunt zoals VIN beter goed voorbereid zijn dat blindelings ergens instappen.

Ik ben benieuwd naar de foto's van LA mbt FUE??
berend is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2008, 21:52   #13
vin79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2008
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door berend Bekijk bericht
Hallo Zero,
Ik ben inderdaad niet tevreden over hoe met mensen omgegaan wordt. Mensen met een gapend litteken met 1000 grafts het bos in sturen onder het mom beter iets dan niets. Dit vind ik respectloos.
De argwaan komt niet zomaar (als de haarweb volgt weet je waarom).
Ik hoop dat je dit kunt begrijpen.

Als ik behandeld wil worden, wil op zijn minst weten op die personen wel deskundig genoeg zijn en niet naief denken dat het wel goed komt (alleen dat LA erop staat).
Hiervoor is jouw hoofd te kostbaar voor om over 1 nacht ijs te gaan en je donorgebied is beperkt. Dit kan wel als je een bankstel koopt

Zero, je kunt zoals VIN beter goed voorbereid zijn dat blindelings ergens instappen.

Ik ben benieuwd naar de foto's van LA mbt FUE??
Ik laat weten hoe de resultaten zijn als ik ze gezien heb.
vin79 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2008, 21:52   #14
vin79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2008
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zero Bekijk bericht
Inderdaad erg duur ja, wat dat betreft had ik zelf toch wat beter vooronderzoek moeten doen bij mijn keuze voor een kliniek. Verder moet je je zeker niet te druk maken. Of het nu wel/niet/wel/niet voldoende grafts zijn er gaat voor jou eindelijk weer is iets positiefs gebeuren!! Mooi toch!!
Dat is absoluut waar en daar ben ik ook erg blij mee!
vin79 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2008, 22:05   #15
berend
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2008
Berichten: 49
Haartranplantatie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vin79 Bekijk bericht
Ik laat weten hoe de resultaten zijn als ik ze gezien heb.
Hallo VIN,

Wanneer heb de transplantatie? Weet je ook al wie jou gaat behandelen?
berend is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Haarimplantaten ja of nee? > Transhair Piet30 Chirurgische behandelingen 129 17 augustus 2010 20:12
Laser Aesthetic tegoed... PEPPIE Chirurgische behandelingen 37 8 januari 2008 07:51
GOOD WORK Laser Aesthetic??? dieseltje Chirurgische behandelingen 13 16 oktober 2005 07:55
haartransplantatie bij laser aesthetic johan1 Chirurgische behandelingen 41 20 december 2003 18:20


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.