Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 oktober 2019, 22:48   #1
HaarwebNB123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 augustus 2019
Berichten: 9
Geslacht:
Global Hair Haartransplantatie 05/08/2019 3000 grafts (2)

Hier een upgrade van mijn vorige bericht wat betreft de haartransplantatie die ik ondergaan heb bij Global Hair op 5 augustus (zie 'Global Hair Haartransplantatie 05/08/2019 3000 graftst') waarbij ik mijn haarlijn heb laten verlagen. Ik heb nu even een (2) achter dit bericht geplaatst om zó duidelijk te maken dat dit een upgrade is (ben namelijk niet zo bekend en daarmee handig met deze site).

Veel opmerkingen kreeg ik over dat mijn voorgaande bericht erg leek op reclame dat ik voor Global Hair zou maken. Ergens snap ik deze reacties, gezien de opvallende positiviteit die ik geef. Maar ik kan niet anders: dit zijn mijn persoonlijke ervaringen met Global Hair en ik zou liegen als ik elders zou spreken. Ik probeer iedereen een zo realistich mogelijk beeld te geven van Global Hair!

Het is nu 2 maanden geleden dat ik de behandeling onderging. Daarom wil ik de voortgang met jullie graag delen. Op de eerste foto is een upgrade van twee maanden later te zien. Op de tweede foto van 1 maand later (zie bijlage).

Overigens wil ik graag melden dat ik vanaf vandaag begonnen ben met de V6 hairboost die Global Hair aanbiedt. Met behulp van een mesogun wordt met een micronaaldje een speciale cocktail van vitaminen en mineralen direct in de hoofdhuid geïnjecteerd. De bestanddelen die worden geïnjecteerd zijn een uitvinding van (speciale) artsen. Deze injecties gaan het haaruitval tegen en zorgen daarbij voor een gezondere en vollere haardos (betere haarkwaliteit).
De injecties heb ik als vrijwel pijnloos ervaren. Je voelt wel dat de injecties de hoofdhuid ingaan natuurlijk, maar echt pijn deed het gelukkig niet!
Voor verdere informatie: kijk op de site van Global Hair 'V6 boost'.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_7566[1].JPG‎ (146,5 KB, 121x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_7568[1].jpg‎ (35,8 KB, 126x gelezen)
HaarwebNB123 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.