Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 augustus 2017, 10:32   #1
DocTurk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1
Geslacht:
Fue + 6

Beste allen,

Onlangs ben ik in Turkije behandeld voor een 4200 grafts FUE haartransplantatie (gedetailleerd verslag van mijn ervaringen/fotos volgt nog , over een jaar volgt behandeling 2 voor de achterkant).

Ondertussen ben ik bij dag 6, ik heb heel erg het gevoel dat mijn transplantatie gebied sinds gisteren flink aan het uitdrogen is (trekkend gevoel, veel schilfering, en typische scheidingen die je ook op gedroogd zand ziet).

Nou lees ik dat veel klinieken adviseerden om met een NaCl spray de eerste dagen het transplantatie gebied om het half uur nat te maken. Zulk advies kreeg ik niet mee. Ik heb bij dag 2 een wasbeurt gehad, en heb sindsdien dagelijks hun advies opgevolgd (schuimspray 30 minuten laten in werken en afspoelen waarna wassen met speciale SLS vrije shampoo). Medicatie etc.

Adviseren jullie om iets in te smeren (calendulan, argan oil oid?)? Ik ben bang dat de grafts zo ook uitdrogen en daarmee verloren gaan.

Heb de haartransplantatie chirurg ook al op de hoogte gebracht, maar ben toch nieuwsgierig hoe het in andere klinieken gaat.

Gr.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_0869.jpg‎ (145,8 KB, 88x gelezen)

Laatst gewijzigd door DocTurk; 13 augustus 2017 om 13:01
DocTurk is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.