Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 5 stemmen, 4,60 gemiddeld. Weergave
Oud 2 december 2007, 02:36   #61
cees
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 958
SP van Now beschikt ook over zink en pumpkin seed oil!
__________________
- finasteride 1,25 mg (met extra bestanddelen als biotine, vit A)
- MSM
- Silicea
- Saw Palmetto
- P-5-P (om de dag)
- Aminexil (elk half jaar een kuur)
- Verder veel groene- en brandnetel thee
cees is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2007, 13:35   #62
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door buyukadam Bekijk bericht
Dundee jij gebruikte SP toch? hoelang duurde het voordat je resultaat zag? ik gebruik het nu dus 6 weken en zie weinig resultaat, haaruitval gaat door denk ik, maar ik denk wel dat ik hergroei zie, of het zit tussen mijn hoofd kan ook maar ik heb totaal geen bijwerkingen, ik weet nu dat 6 weken te kort zijn maar ik denk dat ik het nog maar 6 weken ga gebruiken 3 maanden dus, als ik dan niet zozeer verbetering zie zal ik dan stoppen en overgaan op finasteride, of adviseer je om het een half jaar te gebruiken, ik gebruik overigens SP universal van perfect body heeft meer DHT blokkers zoals zink enz.
Bij mij ongeveer na 2 a 3 maanden ..en dat verbeterde steeds... ,want ik heb nu zo goed als 'geen' haaruitval meer ...op 1 a 2 haartjes na die ik eens verlies ,maar das wel normaal zeker .. . Je moet niet veel hergroei verwachten net zoals bij Fina ...die middeltjes zijn meer geschikt voor het behoud van je haar dat je hebt . Probeer eens een natuurlijke shampoo zoals Rozemarijn van Weleda ,want die shampoo dat je gebruikt ,heb ik ook nog eens geprobeerd en ik kreeg er aleen maar meer haaruitval door ,omdat die dingen nogal agressief zijn ...
S'avonds neem ik mijn SP wel in voor ik ga slapen ,met een stuk fruit ..werkt beter vind ik...
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2007, 18:46   #63
buyukadam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2007
Berichten: 72
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
Bij mij ongeveer na 2 a 3 maanden ..en dat verbeterde steeds... ,want ik heb nu zo goed als 'geen' haaruitval meer ...op 1 a 2 haartjes na die ik eens verlies ,maar das wel normaal zeker .. . Je moet niet veel hergroei verwachten net zoals bij Fina ...die middeltjes zijn meer geschikt voor het behoud van je haar dat je hebt . Probeer eens een natuurlijke shampoo zoals Rozemarijn van Weleda ,want die shampoo dat je gebruikt ,heb ik ook nog eens geprobeerd en ik kreeg er aleen maar meer haaruitval door ,omdat die dingen nogal agressief zijn ...
S'avonds neem ik mijn SP wel in voor ik ga slapen ,met een stuk fruit ..werkt beter vind ik...
Wat raar is dat ik nu egt minder uitval heb inderdaad, normaal verloor ik zeker rond de 100 haren per dag maar nu iets in de 30 denk ik, ik sta echt versteld. normaal als ik met mijn hand door mijn haren ging iets van 5x had ik 20 losse haartjes nu zijn het er 4 ofzo, ik heb dus het gevoel dat het werkt. ik ga het nog een paar maandjes gebruiken en kijken of het wat dichter wordt anders aan de finas zodat ik wat hergroei krijg, ben echt blij overigens en die shampoo doet mijn haren goed denk ik, heb er geen meer uitval door juist minder geworden toen ik eraan ben begonnen ik hou jullie op de hoogte..
__________________
regime:

Finasteride
(08-06-'08 begonnen)
buyukadam is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2007, 14:43   #64
Freak out
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 april 2007
Berichten: 547
leuk nieuws laat ik ookmaar SP gaan gebruiken...
Freak out is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2007, 02:09   #65
buyukadam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2007
Berichten: 72
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freak out Bekijk bericht
leuk nieuws laat ik ookmaar SP gaan gebruiken...
Moet je gewoon doen, kijk of het aanslaat bij jouw. Heb wel geduld het duurt wel even voordat je wat merkt bij mij duurde het 7 weken. Als je op lange termijn geen verschil ziet in je status zou ik overwegen om finasteride te gebruiken. Begin maar gewoon met SP universal, bestel het bij perfectbody.nl
__________________
regime:

Finasteride
(08-06-'08 begonnen)
buyukadam is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2007, 13:20   #66
bedroefd007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 227
Kan het kwaad om van de supreme nutrition van Saw Palmetto over te stappen naar de Saw Palmetto universal? ( beide van Pefect body.nl overigens

En nog een vraag: Saw Palmetto van universial, moet je daar 2 per dag van slikken of gewoon 1 per dag?

Laatst gewijzigd door bedroefd007; 5 december 2007 om 13:27 Reden: IEts bijvoegen
bedroefd007 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2007, 15:26   #67
buyukadam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2007
Berichten: 72
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedroefd007 Bekijk bericht
Kan het kwaad om van de supreme nutrition van Saw Palmetto over te stappen naar de Saw Palmetto universal? ( beide van Pefect body.nl overigens

En nog een vraag: Saw Palmetto van universial, moet je daar 2 per dag van slikken of gewoon 1 per dag?
Aanbevolen hoeveelheid is 2x per dag, doe ik ook. Ik neem er 1tje in rond 12 uur en de andere rond in de avond 8 uur.
__________________
regime:

Finasteride
(08-06-'08 begonnen)
buyukadam is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2007, 15:29   #68
bedroefd007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 227
Thanx voor je reactie Buyukadam. Helpt het wel een beetje bij jou, saw palmetto universal?
bedroefd007 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2007, 15:47   #69
Freak out
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 april 2007
Berichten: 547
Wat is het verschil tussen Saw Palmetto Universal en Perfect Saw Palmetto..?? Perfect Salmetto blijkt goedkoper te zijn...
Freak out is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2007, 16:41   #70
cees
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 958
Ik gebruik 1 sp naast finas!
__________________
- finasteride 1,25 mg (met extra bestanddelen als biotine, vit A)
- MSM
- Silicea
- Saw Palmetto
- P-5-P (om de dag)
- Aminexil (elk half jaar een kuur)
- Verder veel groene- en brandnetel thee
cees is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2007, 17:47   #71
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freak out Bekijk bericht
Wat is het verschil tussen Saw Palmetto Universal en Perfect Saw Palmetto..?? Perfect Salmetto blijkt goedkoper te zijn...
Bij die Universal zitten er nog andere stofjes in en bij de Perfect Saw Palmetto niet.

Saw Palmetto Universal:
Samenstelling per 2 tabletten:
Saw Palmetto (Berry Powder) 750 mg (dus 375 mg per tablet)
Pumpkin Seed (Meal Powder) 80 mg
Pygeurn Africanurn (bark) 17 mg
Ginkgo (leaf) 50 mg
Zink (as zinc oxide) 7,5 mg

Perfect Saw Palmetto:
Samenstelling per capsule: Saw Palmetto 550 mg

Het lijkt mij een goed idee om te starten met Perfect Saw Palmetto, dus zo puur mogelijk. Bovendien goedkoper.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2007, 18:13   #72
buyukadam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2007
Berichten: 72
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Bij die Universal zitten er nog andere stofjes in en bij de Perfect Saw Palmetto niet.

Saw Palmetto Universal:
Samenstelling per 2 tabletten:
Saw Palmetto (Berry Powder) 750 mg (dus 375 mg per tablet)
Pumpkin Seed (Meal Powder) 80 mg
Pygeurn Africanurn (bark) 17 mg
Ginkgo (leaf) 50 mg
Zink (as zinc oxide) 7,5 mg

Perfect Saw Palmetto:
Samenstelling per capsule: Saw Palmetto 550 mg

Het lijkt mij een goed idee om te starten met Perfect Saw Palmetto, dus zo puur mogelijk. Bovendien goedkoper.
juist niet, SP universal heeft meer DHT blokkers dan Perfect SP, dus ik zou beginnen met SP universal zodat je maximaal DHT blokt
__________________
regime:

Finasteride
(08-06-'08 begonnen)
buyukadam is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2007, 01:39   #73
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door buyukadam Bekijk bericht
juist niet, SP universal heeft meer DHT blokkers dan Perfect SP, dus ik zou beginnen met SP universal zodat je maximaal DHT blokt
De Universal heeft zoveel DHT-blokkers, dat je straks niet weet aan welke stof je welk effect te danken hebt, bedoel ik.
Als je Perfect Saw Palmetto slikt, weet je dat straks wèl. En misschien is het resultaat zeer bevredigend en hoef je geen duurdere.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2007, 15:38   #74
Sjaak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Berichten: 78
@ hanna,

Is deze vorm van SP wel gestandaardiseerd? Ik heb hier een tijd terug gelezen dat het niet om het aantal mg gaat in de SP als wel de hoeveelheid van het werkzame bestanddeel. Dus gestandaardiseerd op 85%-95% vrije vetzuren en sterolen.
zie topic hier:http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=2592
__________________
m'n regimen

Alopesan 400 sinds februari 2004

Rooscure Shampoo om de dag sinds 7-06-2005

Groene thee capsules 315 mg, 2 stuks per dag.
Sjaak is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2007, 16:53   #75
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ik weet niet welk merk gestandariseerd is. Dan moet er maar iemand even een email naar PerfectBody sturen.

Dundee?
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bijwerkingen nu = bijwerkingen later? Francis Medicijnen/haargroeimiddelen 17 19 juli 2011 21:01
Wat voor bijwerkingen ervaar je bij je medicijnen? Druifstuif Medicijnen/haargroeimiddelen 3 12 augustus 2004 17:40
bijwerkingen e.d.... peter10 AGA - Algemeen 0 7 februari 2004 13:25
Wie heeft er GEEn bijwerkingen van Finasteride? Heer Olivier Medicijnen/haargroeimiddelen 2 23 juli 2003 19:59
bijwerkingen RICK Medicijnen/haargroeimiddelen 3 21 juni 2003 20:32


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.