Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 augustus 2016, 13:38   #1
Suikerdieet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2016
Berichten: 1
Geslacht:
Rood haar

Hey
Ik heb rood haar, aan de zijkant iets donkerder. Ik vind mijn haarkleur niet echt mooi. Ik heb wel donkerbruine ogen en nog iets donkere wenkbrauwen. Er zijn ook zeer weinig sproeten aanwezig terwijl ik nochtans regelmatig in de zon loop. 3 kenmerken die met vele haarkleurgenoten zeer verschillend zijn.

Mijn vraag is nu: zijn er middelen om mijn haarkleur iets donkerder te maken? Bij voorkeur geen haarverf of haarshampoo, liever op een natuurlijke wijze.

Alvast bedankt
Suikerdieet is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2016, 23:24   #2
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Ik denk niet dat dit bestaat. Zelf zou ik het anders gokken op voedsel. Ooit zag ik op tv een dame die vaak wortels at, helemaal gek was van wortels en zelf daardoor iets roder werd. Misschien kan je het op donkerkleurig voedsel houden, maar dat lijkt me wel erg gering.

Zelf heb ik van nature zwart haar als baby gehad, witblond als kind, blond in de pubertijd, en donkerblond nu. Ik weet niet hoe oud je bent en of leeftijd met jou nog iets doet, behalve dat je grijs kunt worden. Persoonlijk vind ik rood haar erg mooi en het is een doodzonde als roodharigen in de toekomst verdwijnen, maar dat is mijn mening

Hopend of iemand je een beter wetenschappelijke reactie kan geven, om je haarkleur te veranderen zonder te verven.
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2017, 02:36   #3
theo sluis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 420
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suikerdieet Bekijk bericht
Hey
Ik heb rood haar, aan de zijkant iets donkerder. Ik vind mijn haarkleur niet echt mooi. Ik heb wel donkerbruine ogen en nog iets donkere wenkbrauwen. Er zijn ook zeer weinig sproeten aanwezig terwijl ik nochtans regelmatig in de zon loop. 3 kenmerken die met vele haarkleurgenoten zeer verschillend zijn.

Mijn vraag is nu: zijn er middelen om mijn haarkleur iets donkerder te maken? Bij voorkeur geen haarverf of haarshampoo, liever op een natuurlijke wijze.
Rood haar kan heel mooi zijn. Overleg eens met een goede kapper, welke kapsels goed bij je staan.

Natuurlijke haarverven zijn op basis van henna in verschillende tinten, mogelijk ook in roodbruin. Let wel op dat er geen stoffen zijn toegevoegd die wél schadelijk kunnen zijn.
theo sluis is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.