Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 22 januari 2015, 09:25   #16
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 871
Geslacht:
Het is de Biosilk, Silk Therapy. Voor dun en fijn haar heb je ook de Lite versie. En yep, bij Douglas hebben ze het ook.
Maar argan olie is ook prima. Ik heb die van Organix, maar bij de tuinen hebben ze een argan olie die geschikt is voor huid, haar en nagels en die werkt ook perfect.

Een goedkopere versie dan de Chi micro tang (dat is de kleine reistang, voor o.a. kort haar en lokken) heb je ook de Remington Keramic, maar die is wel groter en eigenlijk alleen geschikt voor lang haar.

Dus de Chi Micro stijltang is denk ik het meest geschikt. Kost wel Euro 62,- maar dan heb je ook wat waar je jaren plezier van kunt hebben. En misschien zijn er wel huisgenoten die er ook gebruik van kunnen maken.

Als je een haarbeschermings spray ingespoten hebt, kun je best meteen stijlen. Het sist dan wel, maar dat kan geen kwaad. De tang niet te warm zetten. Ik heb een Remington met keramische platen nog van toen ik langer haar had en ik zette de stand altijd zo tussen de 160 en 190 graden.

Laatst gewijzigd door Helmgirlie; 22 januari 2015 om 09:27 Reden: aanvulling
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.