Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 oktober 2019, 12:36   #46
Luca1993
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2019
Berichten: 29
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ano2018 Bekijk bericht
Hey Hairgrowww, ik heb HASCI met een schadeclaim aangeklaagd en meerdere gesprekken met ze gevoerd. Uiteindelijk hebben ze mij doorverwezen naar hun verzekeraar VvAA. Met hun verzekeraar ben ik momenteel bezig, ook zij gaan maar NIET NIET NIET in op mijn klachten waaronder het uitgedunde, vol met kale plekken donorgebied. Ze draaien er omheen en hebben het iedere keer over andere zaken. Ik heb een laatste brief naar hun verzekeraar gestuurd. Mocht hier wederom niet serieus op ingegaan worden, dan zal HASCI van mij een allerlaatste keer een brief ontvangen. En indien daar wederom niet serieus op wordt gereageerd, dan zal ik mijn advocaat de startsein geven. Ook zal ik al mijn gegevens, foto's, onderzoeksrapport etc. kenbaar maken op social media en via de media (tv, bladen, radio).
Hi Ano,

ben benieuwd hoe het nog afgelopen is met het sturen van de brieven in bovenstaand verhaal. heb je reacties gehad en wat is de status nu?

hoor het graag.
Luca1993 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 november 2019, 10:39   #47
Ano2018
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2018
Berichten: 19
Geslacht:
Hey Luca1993, de verzekeraar van Hasci (VvAA) reageert op mijn dossier met klachten, maar ze gaan er niet inhoudelijk op in (haarstamcel, kale plekken, donorgebied etc.), vallen iedere keer in herhaling. Nu heb ik Hasci voor de laatste keer een brief gestuurd met daarin nogmaals mijn klachten met bewijzen foto's, onderzoek dermatoloog, etc. Ook hier reageerde Hasci heel laconiek op met ' wij sluiten ons aan met de reactie van onze verzekeraar VvAA'. Ik ga nu vervolgstappen ondernemen, zoals ik hier eerder heb aangegeven.
Ano2018 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2020, 18:45   #48
albert-johan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juli 2019
Locatie: zuid holland
Berichten: 15
Geslacht:
resultaat !

ik zag op het forum dat men geintesseerd was naar het eindresultaat.
Het voorste gedeelte is redelijk goed bedekt , de kruin is drama.
eerst zou ik met EEN behandeling mijn kruin bedekt krijgen was mij beloofd.
Toen het zo ver was werd er opeens beslist dat het in TWEE keer moest.
Deze behandeling is totaal niet aangeslagen, op de foto's pal na de behandeling kan je zien dat er keurig om de MM haar is getransplanteerd echter heden 7 maanden verder is er maar weinig haar echt aangeslagen, het schiet gewoon niet op , ik kan iedere 9 maanden wel blijven gaan , maar het lukt gewoon niet.
Ik ben ook voor een second opinion naar een bekende haartranspantatie zaak in Rotterdam geweest met de vraag of hun mijn kruin dicht kunnen zetten. Deze hebben een haardichtsheid test gedaan en je zag omdat alles 40x vergroot was overal kale plekken tussen de haren zitten, dit waren de plekken waar de haren weggehaald waren en die NOOIT terug gegroeid waren, Dus alweer het zoveelste bewijs dat het laten zitten van een stukje wortel er niet voor zorgt dat je haar weer terug groeit. In ieder geval had ik te weinig donor gebied en konden hun niets voor mij doen. De enige oplossing is haren klonen en dan implanteren, het donor gebied was compleet leeggeroofd en de beloofde terug groeiende haren waren nergens te vinden, Ik denk dat ik me er maar gewoon bij neerleg een kale kruin te hebben. ik ga proberen een foto toetevoegen
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 2020-01-27_ kruin.jpg‎ (156,9 KB, 91x gelezen)

Laatst gewijzigd door albert-johan; 27 januari 2020 om 18:51
albert-johan is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2020, 01:16   #49
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door albert-johan Bekijk bericht
ik zag op het forum dat men geintesseerd was naar het eindresultaat.
Het voorste gedeelte is redelijk goed bedekt , de kruin is drama.
eerst zou ik met EEN behandeling mijn kruin bedekt krijgen was mij beloofd.
Toen het zo ver was werd er opeens beslist dat het in TWEE keer moest.
Deze behandeling is totaal niet aangeslagen, op de foto's pal na de behandeling kan je zien dat er keurig om de MM haar is getransplanteerd echter heden 7 maanden verder is er maar weinig haar echt aangeslagen, het schiet gewoon niet op , ik kan iedere 9 maanden wel blijven gaan , maar het lukt gewoon niet.
Ik ben ook voor een second opinion naar een bekende haartranspantatie zaak in Rotterdam geweest met de vraag of hun mijn kruin dicht kunnen zetten. Deze hebben een haardichtsheid test gedaan en je zag omdat alles 40x vergroot was overal kale plekken tussen de haren zitten, dit waren de plekken waar de haren weggehaald waren en die NOOIT terug gegroeid waren, Dus alweer het zoveelste bewijs dat het laten zitten van een stukje wortel er niet voor zorgt dat je haar weer terug groeit. In ieder geval had ik te weinig donor gebied en konden hun niets voor mij doen. De enige oplossing is haren klonen en dan implanteren, het donor gebied was compleet leeggeroofd en de beloofde terug groeiende haren waren nergens te vinden, Ik denk dat ik me er maar gewoon bij neerleg een kale kruin te hebben. ik ga proberen een foto toetevoegen
HASCI is een grote oplichtersbende. Ben helaas ook zwaar opgelicht door hen!!
Iliasilias is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
dr gho, hair stem cell clinic

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.