Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 februari 2017, 20:50   #136
inham123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2016
Berichten: 171
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rico1986 Bekijk bericht
Nee, dat raden ze vanuit de kliniek volgens mij al een tijdje niet meer aan. Ze ontraden het overigens ook zeker niet. Maar ze bevelen alleen minoxidil en in het bijzonder Rogaine aan. Dat gebruik ik nu bijna 2 jaar en houdt alles netjes stabiel.
Enig idee waarom ze het niet meer aanraden?
inham123 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2017, 21:27   #137
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Wat denk jezelf? Het is geen snoepje en gezien het risico bijwerkingen en met name de aard van de bijwerkingen is het voor een dergelijke commerciële kliniek misschien beter dat ze daar neutraal in staan. Stel ze adviseren het En iemand krijgt haar flink problemen mee dan heeft de kliniek hebt gedaan. Heel begrijpelijk dus in de case fina.
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2017, 18:10   #138
Rico1986
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 november 2010
Berichten: 162
Ik heb bij de kliniek nog even de foto opgevraagd net voor de HT. Gewoon om te laten zien hoe bizar het verschil met nu is.
Althans, de laatste foto is van afgelopen zomer toen ik nog niet op eindresultaat zat.




Laatst gewijzigd door Rico1986; 27 februari 2017 om 18:15
Rico1986 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2017, 22:07   #139
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
wow !!!
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2017, 23:15   #140
NoToBald
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2013
Berichten: 88
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rico1986 Bekijk bericht
Ik heb bij de kliniek nog even de foto opgevraagd net voor de HT.
Opvallend dat jij wel de foto's krijgt.

Qua communicatie/beleefdheid valt er nog wel iets te verbeteren daaro. Sommigen kunnen van Peter v.d Ven nog iets leren.
NoToBald is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2017, 15:32   #141
Rico1986
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 november 2010
Berichten: 162
Ruim 16 maanden na HT:



Rico1986 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2017, 22:28   #142
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
Teleurstellend resultaat naar mijn idee, hoop dat je zelf wel tevreden bent?

Haha, bazenresultaat.
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)
Man25 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2017, 11:01   #143
Rico1986
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 november 2010
Berichten: 162
Twee jaar na mijn HT in Veldhoven ben ik nog steeds erg tevreden. Verder is mijn situatie stabiel met dank aan Rogaine. Toch wil een mens altijd meer en ik ben een perfectionist.. Daarom heb ik besloten om op 31 januari 2018 een verdichtingsbehandeling te ondergaan waarbij het streven is om van ca. 42 naar 55-60 grafts per cm2 op de voorheen kale delen te gaan. Het is de bedoeling om een wat groter gebied te pakken dan de vorige keer, ook met het oog op de toekomst. In totaal weer een maximale dagbehandeling van 2000+ grafts. Dan is er nog voldoende over voor eventueel de kruin in de toekomst!

Na de goede ervaring met Kliniek Veldhoven was de keuze voor de kliniek snel gemaakt! Binnenkort zal ik een nieuw topic openen voor deze behandeling. Ik ga jullie weer op de hoogte houden!
Rico1986 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2017, 12:38   #144
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rico1986 Bekijk bericht
Twee jaar na mijn HT in Veldhoven ben ik nog steeds erg tevreden. Verder is mijn situatie stabiel met dank aan Rogaine. Toch wil een mens altijd meer en ik ben een perfectionist.. Daarom heb ik besloten om op 31 januari 2018 een verdichtingsbehandeling te ondergaan waarbij het streven is om van ca. 42 naar 55-60 grafts per cm2 op de voorheen kale delen te gaan. Het is de bedoeling om een wat groter gebied te pakken dan de vorige keer, ook met het oog op de toekomst. In totaal weer een maximale dagbehandeling van 2000+ grafts. Dan is er nog voldoende over voor eventueel de kruin in de toekomst!

Na de goede ervaring met Kliniek Veldhoven was de keuze voor de kliniek snel gemaakt! Binnenkort zal ik een nieuw topic openen voor deze behandeling. Ik ga jullie weer op de hoogte houden!
Kijk aan, succes alvast!
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)
Man25 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2017, 15:09   #145
grsuy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2015
Berichten: 149
Geslacht:
Rico, gebruik je ondertussen nog steeds enkel minoxidil? Mijn situatie is namelijk zowel op het vlak van leeftijd, medicatie, haarlijn, haarkleur en haarstructuur vrij vergelijkbaar met jouw situatie pre-op.

Was jouw situatie trouwens volledig gestabiliseerd toen je voor de haartransplantatie koos? In mijn geval is alles vrij stabiel ondertussen heb ik de indruk. Mocht ik echt alles gedetailleerd bijhouden met foto's zou er misschien van jaar tot jaar wel nog wat achteruitgang zichtbaar zijn, maar het is nu niet om te zeggen dat het nog in sneltempo gaat. Finasteride wil ik niet aan beginnen en heb ook geen zin om nog tien jaar te wachten met een ingreep.

Vandaar even mijn vraag . Iedere operatie en ieder lichaam is uiteraard anders, maar ik denk wel dat je een vrij goed referentiepunt voor mij kunt zijn.
grsuy is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2017, 18:09   #146
Rico1986
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 november 2010
Berichten: 162
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grsuy Bekijk bericht
Rico, gebruik je ondertussen nog steeds enkel minoxidil? Mijn situatie is namelijk zowel op het vlak van leeftijd, medicatie, haarlijn, haarkleur en haarstructuur vrij vergelijkbaar met jouw situatie pre-op.

Was jouw situatie trouwens volledig gestabiliseerd toen je voor de haartransplantatie koos? In mijn geval is alles vrij stabiel ondertussen heb ik de indruk. Mocht ik echt alles gedetailleerd bijhouden met foto's zou er misschien van jaar tot jaar wel nog wat achteruitgang zichtbaar zijn, maar het is nu niet om te zeggen dat het nog in sneltempo gaat. Finasteride wil ik niet aan beginnen en heb ook geen zin om nog tien jaar te wachten met een ingreep.

Vandaar even mijn vraag . Iedere operatie en ieder lichaam is uiteraard anders, maar ik denk wel dat je een vrij goed referentiepunt voor mij kunt zijn.
Dank voor je reactie! Ik gebruik inderdaad alleen minoxidil.
10 maanden voor mijn HT was ik overgestapt van minox naar nanoxidil omdat ik erg veel jeuk had van de minox die ik toen gebruikte. Na de overstap is het in 6 maanden tijd enorm achteruit gegaan. Toen besluit genomen om HT te doen en te starten met Rogaine. Je zou dus kunnen zeggen dat ik de HT op het dieptepunt heb laten doen. Niet verkeerd zou je zeggen.

Verder kan ik alleen maar zeggen: twijfel niet te lang, ik ben zo blij dat ik het gedaan heb. Iedere euro en iedere verdovingsprik is het waard:-) Mocht je nog iets willen weten, stuur dan een PM!
Rico1986 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2017, 21:40   #147
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rico1986 Bekijk bericht
Twee jaar na mijn HT in Veldhoven ben ik nog steeds erg tevreden. Verder is mijn situatie stabiel met dank aan Rogaine. Toch wil een mens altijd meer en ik ben een perfectionist.. Daarom heb ik besloten om op 31 januari 2018 een verdichtingsbehandeling te ondergaan waarbij het streven is om van ca. 42 naar 55-60 grafts per cm2 op de voorheen kale delen te gaan. Het is de bedoeling om een wat groter gebied te pakken dan de vorige keer, ook met het oog op de toekomst. In totaal weer een maximale dagbehandeling van 2000+ grafts. Dan is er nog voldoende over voor eventueel de kruin in de toekomst!

Na de goede ervaring met Kliniek Veldhoven was de keuze voor de kliniek snel gemaakt! Binnenkort zal ik een nieuw topic openen voor deze behandeling. Ik ga jullie weer op de hoogte houden!
Sowieso al een erg mooi resultaat!

Volgens mij is het op de mid-zone en de kruin al wel aan het minderen bij jou. Is het dan wel verstandig om met nog 4000 grafts weer de voorkant te verdichten? Is het niet beter die grafts over te houden aangezien de kruin en het middenstuk veel grafts kunnen kosten?

Wel heel veel succes trouwens
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2017, 10:21   #148
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Heel mooi geworden Rico! En ik snap je overweging om de situatie te optimaliseren! Ik denk dat het iets heel moois gaat worden!

Succes!
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2017, 18:57   #149
Rico1986
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 november 2010
Berichten: 162
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tato Bekijk bericht
Sowieso al een erg mooi resultaat!

Volgens mij is het op de mid-zone en de kruin al wel aan het minderen bij jou. Is het dan wel verstandig om met nog 4000 grafts weer de voorkant te verdichten? Is het niet beter die grafts over te houden aangezien de kruin en het middenstuk veel grafts kunnen kosten?

Wel heel veel succes trouwens
Het is daar ietsje dunner, maar stabiel ten opzichte van 2 jaar geleden.
We gaan nu voor 2000 grafts verdichten, niet 4000. Ik heb dezelfde vraag aan de kliniek gesteld en die hebben me verzekerd dat er nog voldoende overblijft.
Voor de behandeling zal de situatie goed bekeken worden. In overleg bepalen we of we vooral weer voorkant pakken en voor de maximale dichtheid daar gaan, of het meer verdelen over de gehele bovenkant. Zoals ik er nu over denk ga ik liever die kant op, om met het oog op de toekomst ook het middenstuk te verbeteren.
Rico1986 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
abc, haartransplantatie

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.