Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 december 2019, 13:51   #46
Shazam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2016
Berichten: 162
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eddy_wally Bekijk bericht
Idd een groot verschil. Het lijkt er wel op dat je donor wat patchy is. Haarlijn lijkt multigrafts te zijn maar miss lijkt dat maar zo door de foto's. Hopelijk ben je er blij mee!
Donor ziet er goed uit hoor! Niet te zien dat er 4200 grafts zijn gerooid. Multi grafts op de haarlijn? Kan ik niet zien op deze (redelijk slechte kwaliteit) foto’s.
Wel een enorme verbetering tov de begin situatie!
Shazam is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2019, 18:03   #47
Koops
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2019
Berichten: 38
Geslacht:
Bedankt voor de complimenten!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shazam Bekijk bericht
Multi grafts op de haarlijn?.
Wel een enorme verbetering tov de begin situatie!
Valt met multi grafts wel mee denk ik, tenminste ik zie geen overduidelijke multigraft haarlijn. heb even wat scherpere foto's gemaakt .

Heb wel het idee dat net niet alle haren in de voorste rij omhoog gekomen zijn als ik het vergelijk met de dag van de HT, toen stond het behoorlijk vol naast elkaar. ik zit nu op maand 6 dus wellicht komen er nog wat sprietjes om de hoek kijken. of zou ik stiekem al wel van het eindresultaat kunnen spreken?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_3957.jpg‎ (135,9 KB, 555x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3958.jpg‎ (138,6 KB, 520x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3959.jpg‎ (145,7 KB, 497x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3960.jpg‎ (137,0 KB, 464x gelezen)
Koops is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2019, 18:04   #48
eddy_wally
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2008
Locatie: gent
Berichten: 245
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shazam Bekijk bericht
Donor ziet er goed uit hoor! Niet te zien dat er 4200 grafts zijn gerooid. Multi grafts op de haarlijn? Kan ik niet zien op deze (redelijk slechte kwaliteit) foto’s.
Wel een enorme verbetering tov de begin situatie!
Bekijk de donor op maand 5 eens. En zie maand 6 in bijlage. Lijkt me sterk op overharvesting. Ik bedoel het niet slecht tegenover de OP maar dit is een haarforum en als ik iets zie dat er niet OK uitziet wil ik het graag even benoemen zodat andere mensen er miss ook iets van kunnen leren.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Screenshot_20191206-165913_Chrome.jpg‎ (149,5 KB, 459x gelezen)
eddy_wally is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2019, 18:05   #49
eddy_wally
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2008
Locatie: gent
Berichten: 245
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koops Bekijk bericht
Bedankt voor de complimenten!



Valt met multi grafts wel mee denk ik, tenminste ik zie geen overduidelijke multigraft haarlijn. heb even wat scherpere foto's gemaakt .

Heb wel het idee dat net niet alle haren in de voorste rij omhoog gekomen zijn als ik het vergelijk met de dag van de HT, toen stond het behoorlijk vol naast elkaar. ik zit nu op maand 6 dus wellicht komen er nog wat sprietjes om de hoek kijken. of zou ik stiekem al wel van het eindresultaat kunnen spreken?
Dit zijn multigrafts maar het kan erger, redelijk duidelijk op je 4de en 1e foto. Zolang jij er blij mee bent is het goed je gaat zeker nog verdere groei hebben, ik zie nog redelijk wat korte haren.

Laatst gewijzigd door eddy_wally; 6 december 2019 om 18:08
eddy_wally is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2019, 18:08   #50
Koops
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2019
Berichten: 38
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eddy_wally Bekijk bericht
Idd een groot verschil. Het lijkt er wel op dat je donor wat patchy is. Haarlijn lijkt multigrafts te zijn maar miss lijkt dat maar zo door de foto's. Hopelijk ben je er blij mee!
Ik denk dat ik begrijp wat je met "patchy" bedoelt. valt het erg op of vind je het gewoon onregelmatig?

Ben al zeker tevreden over het huidige resultaat in de spiegel kijken begint steeds leuker te worden!
Koops is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2019, 18:12   #51
eddy_wally
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2008
Locatie: gent
Berichten: 245
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koops Bekijk bericht
Ik denk dat ik begrijp wat je met "patchy" bedoelt. valt het erg op of vind je het gewoon onregelmatig?

Ben al zeker tevreden over het huidige resultaat in de spiegel kijken begint steeds leuker te worden!
Mij viel het direct op omdat ik ondertussen al jaren op dit forum zit, andere mensen gaan dit waarss niet merken.
eddy_wally is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2019, 18:13   #52
Koops
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2019
Berichten: 38
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eddy_wally Bekijk bericht
Dit zijn multigrafts maar het kan erger, redelijk duidelijk op je 4de en 1e foto. Zolang jij er blij mee bent is het goed je gaat zeker nog verdere groei hebben, ik zie nog redelijk wat korte haren.
de 4e en de 1e foto is van de linkerkant ("stage left") van mijn hoofd, die andere 2 foto's van de rechterkant, daar valt het haar overheen omdat ik het meestal die kant op heb zitten. en ik snap zeker wat je bedoelt, maar mij stoort het gelukkig niet zo . ik vind ook wel dat de haren iets meer omhoog staan itt mijn haarstructuur waardoor het soms wat gekkig zit, wellicht dat de structuur nog verbeterd zodat het overeen komt met de rest.

Laatst gewijzigd door Koops; 6 december 2019 om 18:20 Reden: typo
Koops is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2019, 18:15   #53
Koops
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2019
Berichten: 38
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eddy_wally Bekijk bericht
Mij viel het direct op omdat ik ondertussen al jaren op dit forum zit, andere mensen gaan dit waarss niet merken.
Helder! ik zal zeker niet ontkennen dat het mij ook was opgevallen. gelukkig zie je het een stuk minder als ik het iets langer laat. dit was standje 11mm op de tondeuse. bedankt voor je eerlijke mening
Koops is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2019, 18:26   #54
eddy_wally
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2008
Locatie: gent
Berichten: 245
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koops Bekijk bericht
de 4e en de 1e foto is van de linkerkant ("stage left") van mijn hoofd, die andere 2 foto's van de rechterkant, daar valt het haar overheen omdat ik het meestal die kant op heb zitten. en ik snap zeker wat je bedoelt, maar mij stoort het gelukkig niet zo . ik vind ook wel dat de haren iets meer omhoog staan itt mijn haarstructuur waardoor het soms wat gekkig zit, wellicht dat de structuur nog verbeterd zodat het overeen komt met de rest.
Het kan nog opvullen met groeiende haren maar de structuur zal wel zo blijven vrees ik. Ik had net hetzelfde maar dan veel erger en is nooit goedgekomen vanzelf. In een latere fase zou je eventueel nog die zone met single grafts kunnen bijvullen. Of je kan dermaroller proberen en/of minox met Fina om het nog wat voller te krijgen.
eddy_wally is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2019, 18:44   #55
Koops
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2019
Berichten: 38
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eddy_wally Bekijk bericht
Ik had net hetzelfde maar dan veel erger en is nooit goedgekomen vanzelf. In een latere fase zou je eventueel nog die zone met single grafts kunnen bijvullen. Of je kan dermaroller proberen en/of minox met Fina om het nog wat voller te krijgen.
Heb het gezien op je profiel, snap wat je bedoelt en waarom jij het zo snel zag bij mij. sucks man..

Mocht ik ooit nog een aanpassing laten doen doe ik dat lekker in Nederland denk ik. dicht bij huis en voor alleen de haarlijn zullen de kosten ook niet mega oplopen.

Minox gebruik ik al, Fina heb ik niet overwogen om te doen. vind de dichtheid voor nu al wel acceptabel maar weet niet of het aan te raden is om te gaan doen. Naar die dermaroller ga ik eens kijken, thanks voor de tip!
Koops is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2019, 20:32   #56
Shazam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2016
Berichten: 162
Geslacht:
Dit zijn goede duidelijke foto’s. Zitten idd wat multigrafts in de haarlijn aan de zijkanten. Bij je donor zit idd een plekje maar ik vind het er toch netjes uit zien hoor voor 4200 grafts. En die donor kan nog wel bijtrekken. In het dagelijks leven niemand die dit gaat zien.
Shazam is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2019, 13:44   #57
Koops
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2019
Berichten: 38
Geslacht:
Dankje Shazam
Koops is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2019, 17:15   #58
Krisdue
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2014
Berichten: 82
Geslacht:
Eddy Wally heeft wel een punt en ook scherpe ogen.
Donor ziet er niet top uit na 5 maanden en zelf zie ik ook wel wat multi grafts.


Maar goed, als je tevreden bent dan top!
Krisdue is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2019, 23:35   #59
hey69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2010
Berichten: 302
Geslacht:
vind ik al een mooi resultaat!
hey69 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2019, 23:38   #60
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
Kom op, je kan toch onmogelijk tevreden zijn met dit poppenhaar.

Schijnheilig dat sommige hier altijd maar beweren, "mooi resultaat hoor"....maar dat zijn vaak gewoon undercover vertegenwoordigers van klinieken.
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
4200, esteworld, haartransplantatie

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.