Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 augustus 2019, 18:29   #1
Gornesto
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2019
Berichten: 2
Geslacht:
Haartransplantatie Deborah Smaal

Hallo,

Ik volg dit forum reeds lange tijd, sedert kort heb ik een account aangemaakt.
Begin 2020 wens ik graag een HT te ondergaan.

Ik ben van plan om deze te laten uit voeren bij deborah smaal met de fue techniek.

Nu lees ik hier allerlei negatieve reacties over hair science.
Door te googlen kwam ik tot de vast stelling dat zij nog bij die kliniek gewerkt heeft enkele jaren geleden.

Heeft iemand ervaring met haar kliniek?
Gornesto is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2019, 00:23   #2
Hairgroww
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2019
Berichten: 128
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gornesto Bekijk bericht
Hallo,

Ik volg dit forum reeds lange tijd, sedert kort heb ik een account aangemaakt.
Begin 2020 wens ik graag een HT te ondergaan.

Ik ben van plan om deze te laten uit voeren bij deborah smaal met de fue techniek.

Nu lees ik hier allerlei negatieve reacties over hair science.
Door te googlen kwam ik tot de vast stelling dat zij nog bij die kliniek gewerkt heeft enkele jaren geleden.

Heeft iemand ervaring met haar kliniek?
Het klopt dat HASCI mensen oplicht en dat Deborah Smaal daar vroeger heeft gewerkt maar voor zo ver ik weet behandeld zij nu mensen met FUE en niet met Stamcel Behandeling, want dat laatste is 100% fake. Ik heb hier en daar beste wel positieve verhalen over Deborah gehoor en zij schijnt heel eerlijk te zijn.
Hairgroww is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2019, 14:29   #3
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairgroww Bekijk bericht
Het klopt dat HASCI mensen oplicht en dat Deborah Smaal daar vroeger heeft gewerkt maar voor zo ver ik weet behandeld zij nu mensen met FUE en niet met Stamcel Behandeling, want dat laatste is 100% fake. Ik heb hier en daar beste wel positieve verhalen over Deborah gehoor en zij schijnt heel eerlijk te zijn.

Dat iemand bij Hasci heeft gewerkt wil nog niet zeggen dat hij/zij dezelfde matige resultaten blijft herhalen. Althans dat is de bedoeling. Mensen kunnen veranderen en zich verbeteren.



Maar daarentegen enkel en alleen op iets af gaan van horen zeggen op de achtergrond vind ik zelf matig. Reviews zijn leuk maar waar zijn de resultaten te zien op iemands website? Video's ?
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2019, 21:03   #4
SnellePlanga
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 augustus 2019
Berichten: 15
Geslacht:
Begin dit jaar ben ik bij haar geweest voor een consult gesprek. Zij heeft inderdaad +/- 8 jaar gewerkt bij HASCI. Deborah is afgestudeerd als arts en heeft nu 2 jaar haar eigen kliniek. Dus wilt absoluut niet zeggen dat ze dezelfde werkmethode hanteert als bij HASCI. Ik denk dat je bij haar goed zit, een slimme eerlijke meid en is volgens mij een perfectionist aangezien ze ook met kleine boortjes werkt. Alleen kan zij niet op tegen de prijzen in het buitenland, logisch. Wil je het in Nederland laten doen zou ik kiezen voor haar, of in Veldhoven.

Laatst gewijzigd door SnellePlanga; 1 september 2019 om 21:07
SnellePlanga is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2019, 21:41   #5
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SnellePlanga Bekijk bericht
Begin dit jaar ben ik bij haar geweest voor een consult gesprek. Zij heeft inderdaad +/- 8 jaar gewerkt bij HASCI. Deborah is afgestudeerd als arts en heeft nu 2 jaar haar eigen kliniek. Dus wilt absoluut niet zeggen dat ze dezelfde werkmethode hanteert als bij HASCI. Ik denk dat je bij haar goed zit, een slimme eerlijke meid en is volgens mij een perfectionist aangezien ze ook met kleine boortjes werkt. Alleen kan zij niet op tegen de prijzen in het buitenland, logisch. Wil je het in Nederland laten doen zou ik kiezen voor haar, of in Veldhoven.

Zeker weten dat iemand anders kan werken. Maar kleinere boortjes betekent niet per se een beter resultaat. Kleine boortjes is juist een verkoop argument van de Hasci methode.


Maar het enigste wat telt zijn uiteindelijk de resultaten. En praatjes vullen helaas geen gaatjes! Na 2 jaar moet een kliniek wel iets van enkele resultaten kunnen laten zien.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2019, 23:35   #6
Hairgroww
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2019
Berichten: 128
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairforlife Bekijk bericht
Dat iemand bij Hasci heeft gewerkt wil nog niet zeggen dat hij/zij dezelfde matige resultaten blijft herhalen. Althans dat is de bedoeling. Mensen kunnen veranderen en zich verbeteren.



Maar daarentegen enkel en alleen op iets af gaan van horen zeggen op de achtergrond vind ik zelf matig. Reviews zijn leuk maar waar zijn de resultaten te zien op iemands website? Video's ?
Ik heb ook nergens in mijn verhaal gezegd dat zij matige resultaten boekt, sterker nog ik zeg heel duidelijk dat zij eerlijk is.

Foto's kunnen nep of bewerkt zijn, wat tegenwoordig heel makkelijk is. Via mensen horen die daar geweest zijn is een stuk betrouwbaarder.
Hairgroww is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2019, 19:59   #7
Peter H.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2019
Berichten: 1
Geslacht:
Deborah Smaal

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gornesto Bekijk bericht
Hallo,

Ik volg dit forum reeds lange tijd, sedert kort heb ik een account aangemaakt.
Begin 2020 wens ik graag een HT te ondergaan.

Ik ben van plan om deze te laten uit voeren bij deborah smaal met de fue techniek.

Nu lees ik hier allerlei negatieve reacties over hair science.
Door te googlen kwam ik tot de vast stelling dat zij nog bij die kliniek gewerkt heeft enkele jaren geleden.

Heeft iemand ervaring met haar kliniek?
Hallo Gornesto,

ik heb net drie weken geleden een haartransplantatie laten uitvoeren bij Deborah Smaal. Ik kan alleen maar aangeven vanaf het intakegesprek tot en met behandeling en ook daarna, alleen maar positief. Deborah is erg professioneel en deskundig, betrokken en eerlijk. Ik weet nog niet hoe het eindresultaat eruit gaat zien, maar mijn ervaringen tot nu toe zijn alleen maar positief. Ik kan niks negatiefs zeggen. Ik kan Deborah Smaal alleen maar aanraden.
Peter H. is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2019, 21:50   #8
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter H. Bekijk bericht
Hallo Gornesto,

ik heb net drie weken geleden een haartransplantatie laten uitvoeren bij Deborah Smaal. Ik kan alleen maar aangeven vanaf het intakegesprek tot en met behandeling en ook daarna, alleen maar positief. Deborah is erg professioneel en deskundig, betrokken en eerlijk. Ik weet nog niet hoe het eindresultaat eruit gaat zien, maar mijn ervaringen tot nu toe zijn alleen maar positief. Ik kan niks negatiefs zeggen. Ik kan Deborah Smaal alleen maar aanraden.
Heb je foto,s van voor en na je HT ?
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 13 mei 2020, 03:41   #9
789ls
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2020
Berichten: 21
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roger Andreas Bekijk bericht
Ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen van Deborah Smaal. Ze is pas twee geleden gestart met haar praktijk dus vandaar dat er ook weinig over te vinden valt op dit forum, maar als er mensen zijn die ervaring hebben: delen zou fijn zijn

Ik heb ook contact gehad met haar via mail en ik moet zeggen dat ze overal netjes op geantwoord heeft en ook veel extra tekst en uitleg. Menig verkopers zouden volgens mij nog niet zoveel moeite erin steken. Van alle klinieken waar ik contact mee heb gehad, lijkt zij tot nu toe het meest 'real'. Ik heb binnenkort ook gesprek dus ik ga het meemaken
Hi! Ben je inmiddels op gesprek geweest? Ik ga zelf bij Veldhoven op gesprek en zantman twijfelde over beide maar nu ik wat meer informatie over Deborah smaal heb gezocht behoort deze wellicht ook tot de opties..

Erg moeilijk in ieder geval om een kliniek te kiezen
789ls is offline   Met citaat reageren
Oud 13 mei 2020, 23:40   #10
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Peter H ben je van de radar verdwenen ? Moeilijk om een foto door te sturen ?
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 15 mei 2020, 21:24   #11
789ls
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2020
Berichten: 21
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roger Andreas Bekijk bericht
Vrijdag! En bij Zantman heb ik ook nog een gesprek opstaan. Zantman voelde ook erg vertrouwd maar ik heb nog geen arts gesproken en ik had aangegeven dat ik dat wel wilde voor ik overga tot HT. En het klinkt vertrouwd omdat de salesman (Albert) alles goed wilt uitleggen.

Maar Deborah komt voor mijn gevoel wel eerlijker over.. ik ga het zien vrijdag!

en hoe ging het?
789ls is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2020, 01:24   #12
789ls
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2020
Berichten: 21
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roger Andreas Bekijk bericht
Goed! Voor mij was het maar 17 minuten rijden dus ideaal. Dit is de eerste keer dat ik echt met een dokter in gesprek was i.p.v. een verkoper, en dat voelde wel fijn moet ik zeggen. Omdat mijn haarverlies nog progressief lijkt te zijn, alhoewel ik dat nu betwijfel als ik meer foto's van vroeger bekijk, hebben we besloten om het even uit te stellen. Zeer fijn gesprek! Ik heb ook snel een gesprek met Zantman maar dit is een videoconsult. Ik ben benieuwd hoe het gesprek met die dokter gaat zijn maar video is toch wat anders denk ik dan real life. Had ook naar de kliniek gekund maar ik heb geen zin om vijf uur in de auto te zitten

oh dat is interessant! waar kon ze dat op baseren? bij mij werd ook gezegd dat een gedeelte van mijn haar nog wel zal uitvallen (konden ze voor nu al wat bijplanten maar zou dan in te toekomst wellicht wel een extra HT moeten..). jaa dat heb ik dus met kliniek van Deborah Smaal haha. 2 uur heen en 2 uur terug (ruim)
789ls is offline   Met citaat reageren
Oud 1 oktober 2020, 20:34   #13
Jef1971
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2020
Locatie: Drenthe
Berichten: 20
Geslacht:
Ik heb binnenkort een consult bij Deborah Smaal. Enkel door wat mails over en weer heeft zij me weer een beetje moed en hoop gegeven. Ik ben lange tijd bezig geweest met het zoeken naar klinieken en het lezen van reviews en van de ene werd ik nog treuriger dan de ander. Iemand in deze discussie gebruikte de term cowboymarkt. Dat is ook de term die ik graag hanteer voor deze business.

Toen ik op de site van Deborah Smaal terecht kwam, kreeg ik ineens een heel ander gevoel. Dit klonk oprecht en geïnteresseerd in de klant. Geen reclamepraatjes, geen chatfunctie waarbij je direct gevraagd wordt of je een consult wilt, niet direct een prijslijst in je gezicht gedrukt. Ik heb diverse keren met haar gemaild en kreeg uitgebreide reacties. Mijn interesse gaat uit naar een haarbesparende FUE en ik vroeg of zij dat ook aanbood. Zij heeft uitgelegd dat zij dat niet doet. Volgens haar wordt deze methode door diverse klinieken aangeboden om de drempel voor een HT te verlagen en om de kliniek sneller vol te krijgen. Zij gaf ook aan dat, als er namelijk nog allemaal haren staan in het gebied van de transplantatie of het gebied rondom de transplantatie het veel lastiger is de grafts zonder ze teveel te manipuleren (omdat er haren in de weg zitten voor het gaatje dat gemaakt is) netjes op hun nieuwe plekje te krijgen. Manipulatie met de grafts kan zorgen voor celdood en daarmee slechte of beschadigde grafts. Omdat Deborah en haar team kwaliteit willen leveren bieden ze de haarbesparende FUE niet aan. Omdat het helemaal scheren van het hoofd toch wel een dingetje voor me is, gaf zij aan dat er best wat trucjes voor zijn en dingen die ik zou kunnen overwegen om de transitie makkelijker te maken.

Ik kijk uit naar het consult. Ze heeft aangegeven dat je zo 2 uur aan het praten bent. Ik neem mijn vragenlijst mee. Na het consult zal ik mijn bevindingen posten.
Jef1971 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 oktober 2020, 21:44   #14
suffering
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2004
Berichten: 44
WTF 2 uur intake? waar wil je het allemaal over hebben dan? Daarbij doet ze wel haar besparende ht,s bij vrouwen? kwaliteit dan minder belangrijk of andere trukendoos? Meerderen klinieken (zoals deze) doen op de website nogal vaag over de prijzen en dat vind ik jammer ! aangezien ik dan het idee krijg dat de gene met de beste onderhandeling skills de beste prijs krijgt.....
suffering is offline   Met citaat reageren
Oud 1 oktober 2020, 21:57   #15
suffering
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2004
Berichten: 44
OEI!!! ik lees nou net effe terug en kom tot de ontdekking dat ze heeft gewerkt bij Hasci . Dat is echt een 'NO GO' aangezien dat echt een oplichters bende is ... ik wil haar persoonlijk niet afbranden, maar +/- daar 8 jaar gewerkt te hebben en wetende dat de organisatie valse beloftes(donor hergroei) verkoopt is medeplichtigheid! hoe moet ik dit zien?
Jef 1971 wil je dit vragen in je consult met haar, hoe zij dit ziet mbt de oplichtingpraktijken bij haar vorige werkgever? ik ben zeer benieuwd naar haar visie daarop(oprecht)
suffering is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
deborah smaal, haartransplantatie

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.