Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 november 2012, 14:06   #1
SaskiaK
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 april 2012
Locatie: Nederland, Noord holland
Berichten: 3
Arrow Wimpers trekken

Ik heb TTM al 7 jaar, ik trek me wimpers uit. Ik heb er veel last van. Gelukkig was ik een paar maanden geleden gestopt met trekken! Vlak voor de zomervakantie waren ze allemaal weer volledig terug! ik hield het zo'n 3 maanden vol, maar ben afgelopen weken weer begonnen met trekken van wimpers en heb er nog maar een paar over. Het is heel duidelijk te zien, daarom draag ik nep wimpers. Voor de mensen die dat nog niet wisten en die het zelfde probleem als mij hebben, je kan prima nep wimpers opdoen, en je kan ze er ook makkelijk zonder pijn er weer afhalen. Ik vind het vervelend om ze op te doen, omdat ik ze eraf wil trekken op school als ze ook maar een beetje losgaan. Maar ik heb ze liever op , want anders zijn er op school heel veel mensen die gaan vragen, waarom heb jij geen wimpers, en als ik dan zeg, dat ga ik niet vertellen, dan zeggen ze , alsjeblieft ik zal niet lachen, ik zeg niks door. Dat vind ik echt vervelend. Daarom draag ik ze liever. Als je wil dat je nep wimpers zo echt mogelijk lijken, zou ik bij de etos, Da, kruitvat, visser etc. kijken en de 0.10 maat kopen. Roze met wit doosje en de maat staat er in. Ze lijken klein maar ze zijn mooi en lang en lijken echt. En ik heb nog een goeie aanrader om je haar sneller te laten groeien, dat geld ook voor je wenkbrauwen , hoofdhaar, maakt niet uit welk haar, maar als je je haar sneller wil laten groeien, is er een soort olie, wonder olie, ricinusolie!!! Te koop bij de etos. Als je die elke avond voor je gaat slapen op je kale plek smeert, waar geen haar zit, dan groeit je haar sneller. Uiteraard merk je dat niet meteen de volgende dag maar het werk echt! Een aanrader! Op die wonder olie (staat op dat potje) staat er onder dat het voor betere ontlasting is of zoiets, alleen het werkt ook prima voor het stimuleren van haargroei. Ik heb veel verschillende tips, trucs om je te helpen als je haren trekt, dus je kan me vragen of als je wil praten of dat ik je verder help, kan je altijd bij mij terecht.
Ik wil heel graag helpen! en ik wil graag met iemand erover praten die hetzelfde heeft, zou ik echt fijn vinden!

Laatst gewijzigd door SaskiaK; 18 november 2012 om 15:02
SaskiaK is offline   Met citaat reageren
Oud 18 november 2012, 20:15   #2
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 532
Geslacht:
Ttm

Beste Saskia,

Heb je hier wat aan?

http://stoppullinghairout.com/blog/
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2013, 18:36   #3
Esa88
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 april 2013
Berichten: 1
Hallo, ik wil graag met je er over praten! Ik ben nu bijna 19 jaar en heb Ongeveer 6a 7 jaar ttm. Ik heb het vooral bij wimpers en wenkbrauwen. Heb jij niet ook altijd dat die wimpers plakken z'n gedoe is als je weinig tot geen wimpers hebt? Ik heb wimper van MAC , kan je kopen bij de Douglas', ik vind ze alleen niet natuurlijk genoeg, je moet dan ook meteen een laag eyeliner op zodat t minder opvalt. Heb jij nog tips ? Ik heb vandaag wonderolie gekocht bij de Etos. Ik heb het lange tijd proberen te negeren en er niks aan te doen. Ik ben nu echt op een punt gekomen dat ik er van af wil(wou ik natuurlijk al, maar was er mentaal nog niet sterk genoeg voor). Mag ik vragen hoe het jou is gelukt die periode? Ik denk dat dit wel even genoeg is anders heb ik straks 10 vragen in mijn bericht staan :p. Ik hoop op een (redelijk) snelle en serieust reactie terug(dit is ook voor het eerst de stap voor mij om naar een forum te gaan, me aan te melden etc)
Esa88 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.