Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 mei 2008, 08:43   #46
Haarkloon
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2008
Berichten: 43
probeer het eens zo te bekijken. Als men kaal en onaantrekkelijk zou zijn dan komen tenminste alleen de vrouwen op je af die oprecht in je geinteresseerd zijn. Qua dat is een mooie bos haar alleen maar een last.
Haarkloon is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2009, 09:25   #47
Rayton
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2008
Berichten: 93
Ik zag vanochtend The Fray op tv. Die zanger is volgens mij best aantrekkelijk voor vrouwen en is ook niet bepaald niet kaal! In ieder geval in een veeeeel verder stadium dan ik. Hij lijkt ook nog gewoon jong, het zit m toch ook wel erg in de uitstraling hoor!

Nog iemand is Milow, beetje hetzelfde verhaal...

Ik ben in ieder geval vrolijker de dag in gegaan
Rayton is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2009, 11:29   #48
gebruikersnaam1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2008
Berichten: 292
Het gaat ook een beetje om over wat voor vrouwen je praat..
De vrouwen die zelf flink wat 'mankementen'hebben, tja die zullen minder snel klagen, die zijn al lang blij dat mannen die eerst(toen ze nog haar hadden) niet met ze zouden praten/daten/etc nu ineens haalbaar zijn.
Ik heb de pech dat ik op echt mooie/leuke vrouwen val, de sociale toppers zeg maar, die knappen af op kaalheid. Een 'gezellige dikkerd' vind inderdaad iets al snel best en zal kaalheid niet erg vinden
En over die Milow, dat heeft niks met kaalheid of niet te maken. Bekende mensen/zangers/tv persoonlijkheden kunnen ALTIJD heel veel meisjes krijgen, denk aan hugh hefner dat is een stokoude lelijke grijze opa en aan die kale prins van monaco.
Het is vervelend, maar symetrie in een gezicht staat voor kracht, en kaalheid voor verval, en per defenitie dus voor onaantrekkelijkheid. Zeker, er zullen mannen zijn die zón mooi gezicht hebben, en zón mannelijke kaaklijn etc, dat ze zelfs zonder haar er verdomd goed uit zien. Maar dat is ondanks en niet dankzij.

Laatst gewijzigd door gebruikersnaam1; 3 maart 2009 om 11:37
gebruikersnaam1 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2009, 12:25   #49
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gebruikersnaam1 Bekijk bericht
Het gaat ook een beetje om over wat voor vrouwen je praat..
De vrouwen die zelf flink wat 'mankementen'hebben, tja die zullen minder snel klagen, die zijn al lang blij dat mannen die eerst(toen ze nog haar hadden) niet met ze zouden praten/daten/etc nu ineens haalbaar zijn.
Ik heb de pech dat ik op echt mooie/leuke vrouwen val, de sociale toppers zeg maar, die knappen af op kaalheid. Een 'gezellige dikkerd' vind inderdaad iets al snel best en zal kaalheid niet erg vinden
En over die Milow, dat heeft niks met kaalheid of niet te maken. Bekende mensen/zangers/tv persoonlijkheden kunnen ALTIJD heel veel meisjes krijgen, denk aan hugh hefner dat is een stokoude lelijke grijze opa en aan die kale prins van monaco.
Het is vervelend, maar symetrie in een gezicht staat voor kracht, en kaalheid voor verval, en per defenitie dus voor onaantrekkelijkheid. Zeker, er zullen mannen zijn die zón mooi gezicht hebben, en zón mannelijke kaaklijn etc, dat ze zelfs zonder haar er verdomd goed uit zien. Maar dat is ondanks en niet dankzij.
goh, ik dacht dat mannen standaard op dikke lelijke vrouwen vielen

was het trouwens niet zo dat vrouwen naast uiterlijk ook veel meer focussen op uitstraling...

ik val niet op sociale toppers, ken ze wel maar dat doet me echt weinig.
blond haar, dikke borsten, te hippe kleding en altijd strak in de make-up vind ik een afknapper.

ik val meer op tere meisjes diet iets hebben wat je niet 1-2-3 kunt verklaren en die me gewoon nieuwschierig maken.
helaas zijn het vaak ook complexe meiden met bepaalde problemen
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2009, 12:54   #50
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Ik denk dat kaalheid inderdaad niet zoveel te maken heeft met aantrekkingskracht bij de man. Ik volg zelf de voetbalwereld redelijk fanatiek en dan krijg je zo nu en dan toch ook te horen welke spelers door vrouwen aantrekkelijk worden gevonden. Dat kunnen jongens met een prachtige volle bos haar zijn maar ik heb ook kalende en / of gemillimeterde heren voorbij horen komen. Enkele voorbeelden: Ljungberg, Sneijder, Cannavaro, Steinsson, Seedorf, Heitinga etc.etc.

Ik denk dan ook dat het veel meer te maken heeft met je eigen opstelling. Denk je dat je onaantrekkelijk bent door je haarverlies dan zullen anderen dat volgen. Blijf je er echter zelfverzekerd onder maakt het niet zoveel uit denk ik.

Niet voor niets is dit een van de grootste versierders van onze tijd:



Desalniettemin ben ik zelf bereid om veel kosten en moeite te steken in het tegengaan van mijn beginnende AGA, dat dan weer wel
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2009, 12:56   #51
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
welke gast is dat dan, de meid waarmee die op de foto staat vind ik alles behalve aantrekkelijk....
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2009, 12:58   #52
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray Bekijk bericht
welke gast is dat dan, de meid waarmee die op de foto staat vind ik alles behalve aantrekkelijk....
Dit is Neil Strauss, bijgenaamd "Style", op het internet is genoeg over hem te vinden.

Dit is natuurlijk eén van zijn vele veroveringen. Eéntje waar ik niet zo heel veel moeite mee zou hebben overigens
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2009, 13:31   #53
gebruikersnaam1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2008
Berichten: 292
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray Bekijk bericht
goh, ik dacht dat mannen standaard op dikke lelijke vrouwen vielen
Haha, nee maar je begrijpt wat ik bedoel, dat ene meisje in de klas waar de andere 15 meisjes jaloers op zijn.

Uitstraling is inderdaad belangrijk, dat klopt, maar ik zie herman uit idols nog niet zo snel uitstraling hebben, uiterlijk speelt toch altijd een rol.

Dat mannen als cannavaro etc aantrekkelijk zijn is logisch, die zijn niet kaal, maar hebben hun haar gemillimterd. Dat is echt zó iets anders Ik snap niet dat er mensen op dit forum zijn die dat nog door elkaar halen, Aga, de ziekte dus, die staat voor aftakeling. En een fris gezonde haargroei die gemillimeterd is, geheel volgens de modetrend. En ljunberg, wat ik al zei, sommige mannen komen ermee weg, maar als hij zijn haar volledig had, en het dan had gemillimeterd, had het nog veel beter gestaan.

Punt is dat er geen man mooier van wordt wanneer zijn haar begint uit te vallen. Het kan wel zijn dat een gemillimeterde coup goed staat. Maar er is geen vrouw die zegt: goh dat vleeskeppeltje op je achterhoofd vind ik zo aantrekkelijk!
gebruikersnaam1 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2009, 13:34   #54
gebruikersnaam1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2008
Berichten: 292
Ik denk eigenlijk dat iedereen hier het wel mooier vind om een gezonde haardos te hebben, waarom zou je hier anders rondstruinen
Het is overigens net als met dikke vrouwen denk ik.. die dan ineens gaan roepen dat ze heus wel mooi kunnen zijn, en gaan opkijken tegen plus size moddellen, yeah right, wie hou je voor de gek vraag ik me dan af.
gebruikersnaam1 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2009, 13:58   #55
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Bij sommige gemillimeterde gasten moet je echt je best doen om te zien of ze kalend zijn of alleen gemillimeterd. Kijk, wij doen dat maar vrouwen natuurlijk niet. Die vinden een vent of aantrekkelijk of niet, daar gaat geen grondige inspectie aan vooraf.

En inderdaad, AGA maakt je niet mooier maar ik denk dat vrouwen vooral voor andere dingen gevoelig zijn. Ga maar na dat bijv Katja Schuurman getrouwd is (geweest?) met Thijs Römer, toch niet de mooiste, Daphne Bunskoek heeft met Wessel van Diepen. Tooske Breugem met Bastiaan Ragas etc.etc.

Dat zijn / waren fantastisch mooie vrouwen die zowat iedereen kunnen krijgen die ze willen. Toch zijn hun lovers niet geweldig mooi, dan moeten ze dus voor andere dingen gevoelig zijn
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2009, 14:05   #56
gebruikersnaam1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2008
Berichten: 292
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tato Bekijk bericht
Ga maar na dat bijv Katja Schuurman getrouwd is (geweest?) met Thijs Römer, toch niet de mooiste, Daphne Bunskoek heeft met Wessel van Diepen. Tooske Breugem met Bastiaan Ragas etc.etc.

Dat zijn / waren fantastisch mooie vrouwen die zowat iedereen kunnen krijgen die ze willen. Toch zijn hun lovers niet geweldig mooi, dan moeten ze dus voor andere dingen gevoelig zijn
Dat zijn allemaal bekende Nederlanders.. Dát bedoel ik dus. Er zijn verschillende dingen die vrouwen aantrekkelijk vinden; geld, macht, status, uiterlijk. Als we het over die laatste catagorie hebben wordt kaalheid niet als een positief ding gezien. Wil niet zeggen dat een man geen mooie vrouw kan krijgen als hij op een van die andere dingen belachelijk hoog scoort, of als hij op de andere punten onder het kopje uiterlijk heel hoog scoort, en daarmee zijn kaalheid opzich kan compenseren. Maar als we het puur over de aantrekkingkracht van kaalheid hebben denk ik dat die o is..
gebruikersnaam1 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2009, 14:13   #57
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gebruikersnaam1 Bekijk bericht
Maar als we het puur over de aantrekkingkracht van kaalheid hebben denk ik dat die o is..
Dat denk ik ook, anders zat ik hier nu niet

Maar ik denk dat andere dingen, en dan niet eens zozeer geld of macht ofzo, vele male belangrijker zijn op dat gebied.
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2009, 14:36   #58
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gebruikersnaam1 Bekijk bericht
Ik denk eigenlijk dat iedereen hier het wel mooier vind om een gezonde haardos te hebben, waarom zou je hier anders rondstruinen
Het is overigens net als met dikke vrouwen denk ik.. die dan ineens gaan roepen dat ze heus wel mooi kunnen zijn, en gaan opkijken tegen plus size moddellen, yeah right, wie hou je voor de gek vraag ik me dan af.
met dikke vrouwen die afgeven op slanke dames en dergelijke heb ik totaal niks.

man, ik wou dat ik dik was ipv kalend. gewoon intensief sporten en weg probleem
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2009, 15:15   #59
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tato Bekijk bericht
Dat zijn / waren fantastisch mooie vrouwen die zowat iedereen kunnen krijgen die ze willen. Toch zijn hun lovers niet geweldig mooi, dan moeten ze dus voor andere dingen gevoelig zijn
Kan ook zijn dat ze een lelijke kerel nemen om vrij zeker te zijn dat hij niet veel sjans heeft bij anderen.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2009, 16:21   #60
Rayton
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2008
Berichten: 93
@Hanna

Ik denk dat ik instinctief dat ook heb, niet bewust, maar ik merk dat ik sommige vrouwen knap vind, maar andere vrouwen leuk en ik zoek die laatste categorie. Stem, manier van bewegen, uitstraling, ze moesten eens weten wat ze daar mee goed kunnen maken

@ Gebruikersnaam1

Ik denk dat je een te negatief beeld hebt over kaal en aantrekkelijkheid. Vrouwen vallen idd gewoon veel meer op iemand met een goede babbel, creativiteit, muzikaliteit, humor, zelfvertrouwen enzovoorts. Ik heb al deze dingen tot op zekere hoogte, dus maak me miss ook iets minder druk daarom. Kijk, als je op de dansvloer staat en je bent zo kaal als een biljartbal, dan zullen meisjes ws niet snel op je afstappen... Maar ik denk dat als jij dat wel doet bij het meisje en je geeft haar het gevoel dat jij haar waard bent, omdat je veel meer bent dan alleen kaal, dat ze vrij snel door die kaalheid heenkijkt.

Ik noemde die twee artiesten ook, omdat ik vind dat zij laten zien dat je als kalend persoon er ook nog erg jeugdig uit kan zien, dat is waar ik veel mensen zorgen over hoor maken.

Het belangrijkst is gewoon, past kaal bij mij of niet: wil je het niet (zoals velen hier) doe je je best om er wat aan te doen. Ik ben vrij nonchalant en dat zie je in mn kleding, maar ook in mn haar. Ik zou het jammer vinden als dat laatste niet zou kunnen, dus doe ik mn best haarverlies tegen te gaan. Mocht dat niet lukken, is sjans hebben moeilijker, maar vergeet niet de onbeschrijflijk grote kracht van je uitstraling en met je kleding/sieraden enzo kun je ook echt een hele hoop doen! Ik heb dat met wat gezettere vrouwen, daar val ik ook niet perseé op, maar als ze het goed weten af te kleden, geluk uitstralen etc, dan maken ook zij bij mij een kans.

Laatst gewijzigd door Rayton; 3 maart 2009 om 16:23
Rayton is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Monique3 in Intiem Lies86 Boeken en artikelen 14 3 juli 2009 17:38
[Kliniek]Laser Aesthetic Chris Chirurgische behandelingen 122 28 februari 2008 11:21
Hallo allemaal! zonnestraal TTM - Algemeen 510 6 september 2006 12:21
Oproep : 'Yes' zoekt vrouwelijke lotgenoten voor artikel. Webmaster Mededelingen 10 20 augustus 2004 13:20
OT: oorlog... Diable TTM - Algemeen 13 27 maart 2003 10:50


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.