Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 maart 2009, 16:21   #61
Rayton
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2008
Berichten: 93
excuus voor deze wat lange reactie
Rayton is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2009, 16:55   #62
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rayton Bekijk bericht
Ik noemde die twee artiesten ook, omdat ik vind dat zij laten zien dat je als kalend persoon er ook nog erg jeugdig uit kan zien....
Sorry, daar ben ik het niet mee eens, iedere kale ziet er wel degelijk in eerste instantie ouder uit dan met een bos haar.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2009, 18:07   #63
Rayton
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2008
Berichten: 93
mmm, misschien wel, maar van deze twee kerels weet je simpelweg niet hoe ze er met haar uit zouden hebben gezien. Ik vind die zanger van The Fray er uitzien als 24 a 25, maar is ook al bijna 28. Milow is even oud en die lijkt wel echt zn leeftijd, maar niet persée veel ouder.

Ik zeg dus NIET dat je er net zo jong uitziet als dat je haar zou hebben gehad, maar het hoeft niet persée 'jeugdigheid' teniet te doen.
Rayton is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2009, 18:08   #64
Rayton
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2008
Berichten: 93
persée
Rayton is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2009, 18:38   #65
gebruikersnaam1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2008
Berichten: 292
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rayton Bekijk bericht
@Hanna

@ Gebruikersnaam1

Kijk, als je op de dansvloer staat en je bent zo kaal als een biljartbal, dan zullen meisjes ws niet snel op je afstappen... Maar ik denk dat als jij dat wel doet bij het meisje en je geeft haar het gevoel dat jij haar waard bent, omdat je veel meer bent dan alleen kaal, dat ze vrij snel door die kaalheid heenkijkt.

Ik ben het met je eens, dat je als kale man 'interessant' kunt zijn. Dat heeft immers weinig met uiterlijk te maken. Als je bijvoorbeeld erg artistiek bent zal dat zeker positieve emoties oproepen. Maar zoals je zelf al aangeeft, er is echt geen meisje dat zegt 'zie je die kale daar staan? daar wil ik wel een beschuitje mee eten' en als ze dat al zegt, dan zal haar vriendin antwoorden: hij is kaal!' net als dat mannen elkaar zullen dollen met een 'dikke' verovering.

maar vergeet niet de onbeschrijflijk grote kracht van je uitstraling en met je kleding/sieraden enzo kun je ook echt een hele hoop doen! Ik heb dat met wat gezettere vrouwen, daar val ik ook niet perseé op, maar als ze het goed weten af te kleden, geluk uitstralen etc, dan maken ook zij bij mij een kans.
Ik weet het niet hoor.. stél een vrouw van 95 kilo huurt op een dag een topstylist in, en die doet alles maar dan ook alles om er het maximale uit te halen, de dikke vrouw zal dat dan (terrecht) erg goed gelukt vinden en heeft daarom een superzelfverzekerd gevoel wanneer ze die avond een drankje gaat doen. Denk je dat er ook maar een man op af stapt?
gebruikersnaam1 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2009, 18:39   #66
gebruikersnaam1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2008
Berichten: 292
er ging wat mis met quote hopenlijk begrijpen jullie nog welke tekst van wie was
gebruikersnaam1 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2009, 22:15   #67
Rayton
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2008
Berichten: 93
Ik zeg ja... Ligt er ook aan waar ze komt... Als ze komt waar voor de rest heeeeel veel andere vrouwen komen die slank zijn en verder ook goed verzorgd, dan zou ze idd minder kans maken. MAAR als ze duidelijk de meest spontane persoon is in haar vriendinnengroepje, die allemaal wel slank zijn, dan denk ik dat ze wel degelijk kans maakt.

Maar misschien is gewicht niet echt goed te vergelijken met kaalheid, omdat je over het algemeen wat kunt doen aan gewicht... Ik vind het namelijk vrouwelijk, en daarom aantrekkelijk, als een vrouw aandacht besteedt aan hoe ze er uit ziet, dus als het dr niet kan schelen dat ze gezet is, stoort mij dat ja... Maar ik besef me ook dat er vrouwen zijn die om sommige redenen niet kunnen sporten, wegens instabiele gewrichten e.d. Lijnen zet daarnaast ook niet voor alle vrouwen zoden aan de dijk...

Verder, hoeveel belang hecht je aan aandacht in de kroeg/de discotheek. De meeste relaties waar ik van weet ontstaan via via of het zijn mensen die elkaar al een tijdje kennen via studie, vrienden of werk. Dan zie je ook meer het karakter en dat is eigenlijk toch hetgene waar het uiteindelijk om draait. Natuurlijk, het oog wil ook wat, maar als je iemands persoonlijkheid beter kent, ga je het uiterlijk vanzelf ook relativeren...
Rayton is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2009, 22:33   #68
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
In discotheken e.d. waar de muziek boven de 100dB uitkomt, kun je niet eens een gesprek voeren, maar in praatkroegen, eettentjes e.d. komen wel degelijk goede relaties tot stand.

Overigens zijn er ook mannen die juist op hele dikke vrouwen "vallen" en die gaan ze graag nog verder vetmesten.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2009, 22:44   #69
Pelle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2008
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
In discotheken e.d. waar de muziek boven de 100dB uitkomt, kun je niet eens een gesprek voeren, maar in praatkroegen, eettentjes e.d. komen wel degelijk goede relaties tot stand.

Overigens zijn er ook mannen die juist op hele dikke vrouwen "vallen" en die gaan ze graag nog verder vetmesten.
Gelukkig zijn er ook veel vrouwen die op kalende / kalendere mannen vallen.

Gelukkig zijn er heel veel mensen die naar het innerlijk kijken ipv het uiterlijk.

Dik of kaal ik denk dat als je lekker in je vel zit en dat uitstraalt je heel de wereld aankan!
Pelle is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2009, 23:15   #70
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelle Bekijk bericht
Gelukkig zijn er heel veel mensen die naar het innerlijk kijken ipv het uiterlijk.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2009, 23:30   #71
Pelle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2008
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Moet ik hier serieus op reageren?
Pelle is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2009, 23:32   #72
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Jazeker. Dit vrouwtje straalt geluk en zelfverzekerdheid uit, ondanks haar ellende.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2009, 23:39   #73
Pelle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2008
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Jazeker. Dit vrouwtje straalt geluk en zelfverzekerdheid uit, ondanks haar ellende.
Speciaal voor jou dan Hanna (ik denk dat dit voor heel veel mensen te flauw is, maar speciaal voor jou...)

Natuurlijk zijn er uitzonderingen, en dat weet jijzelf ook best.

Echter ben ik wel van mening dat als je gewoon goed in je vel zit en dat ook uitstraalt je echt wel knap kan zijn.
Natuurlijk blijven er hopeloze gevallen over, als je al lelijk bent voordat je bv kaal wordt dan ben je het daarna nog.
Ik wil alleen maar zeggen dat als je een leuke uitstraling hebt en er leuk uitziet, je echt niet ineens lelijk bent als je wat kaler bent of wat dikker.

Zeker als je gewoon een goede uitstraling hebt, dan maakt het opzich nog niet zoveel uit of je nu lange haren hebt (waar ik geen fan van ben bij een man) of korte haren.

Als laatste: Jammer dat ik op deze flauwe foto serieus moest ingaan, had wel gedacht dat je begreep wat ik bedoel, in plaats van zon flauwe foto te plaatsen.
Pelle is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2009, 23:48   #74
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ik weet genoeg. Jij knapt meteen af bij zoveel innerlijke schoonheid.

Geeft niks, is normaal, doet iedereen.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2009, 23:51   #75
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Jazeker. Dit vrouwtje straalt geluk en zelfverzekerdheid uit, ondanks haar ellende.
ja maar jonge mannen die hier posten kijken naar vrouwen op een andere manier dan dat we zouden doen als we oud zijn.

nu schuilt in ons jonge mannen nog een soort voortplantingsdrift waardoor we op zoek gaan naar jonge vrouwen die kinderen kunnen baren

daarom vallen dikke vrouwen ook bij veel mannen af, die zijn instinctief niet geschikt voor de voortplanting. (ja het is hard maar zo is de natuur helaas)


maar goed, ik zou best gelukkig kunnen zijn met een tandenloos vrouwtje met weinig haar op mijn 90ste wanneer we op een feestje zijn en al onze kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen zien.

dus in zoverre is dat plaatje nog niet eens een afschrikking, het kan ook een droomsituatie zijn
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Monique3 in Intiem Lies86 Boeken en artikelen 14 3 juli 2009 17:38
[Kliniek]Laser Aesthetic Chris Chirurgische behandelingen 122 28 februari 2008 11:21
Hallo allemaal! zonnestraal TTM - Algemeen 510 6 september 2006 12:21
Oproep : 'Yes' zoekt vrouwelijke lotgenoten voor artikel. Webmaster Mededelingen 10 20 augustus 2004 13:20
OT: oorlog... Diable TTM - Algemeen 13 27 maart 2003 10:50


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.