Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 15 maart 2011, 18:37   #31
fstluxe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juli 2010
Berichten: 334
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrosjnivosj Bekijk bericht
Proberen voor de 200 dollar te gaan?

Dat is al gelukt

Koutingchem 225USD
koutingchina (kan min) 200USD/15G eenmalige aanbod volgens hem dus houd het graag STIL ipv @ buitenlandse fora te verspreiden

Uiteraard moeten wij voor de gene gaan met de beste HNMR, al is die gene 25 usd duurder!


Inmiddels zitten wij aan de 10GR

De huidige stand van zaken:


Ik 2GR
een kennis 2GR
vrosjnivosj 2GR
anais anais 2GR
mart1 2GR
-------------------
Totaal 10 GR


Ik wacht nog even de reactie van mijn kennis af tot hij alle HNMR rapporten heeft bekeken en dan kunnen we voor de beste batch gaan en wellicht voor de 200USD/G als wij de 15G halen.


Het valt mij op dat de prijzen steeds zakken ... nog even en er zijn zoveel leveranciers dat t niks meer kost.

Laatst gewijzigd door fstluxe; 15 maart 2011 om 18:41
fstluxe is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2011, 19:13   #32
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balou Bekijk bericht
Okay, en de overige vragen heb je daar ook een idee van? Of wellicht goed om na te vragen bij Kouting.

Hoeveel gebruik van dit spul? Hoeveel mg/gram los je op in een flesje minoxidil (60ml.)? Dan kan ik kijken hoe lang je met 2 gram doet bij 1 maals daags 1 ml. gebruik.
Ik reken altijd met een 50ml flesje.
0.5gram in 50ml is 1%.
50 dagen x 4 = 200 dagen.
Je hebt gelijk het is geen 8 maanden.
__________________

vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2011, 19:15   #33
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door b_andries Bekijk bericht
Op HLT stellen ze een 90% ethanol 10%PPG oplossing voor voor maximale opname, dit was ook een van de vehicles die ze bij de cosmo trials hebben getest. Dit omdat CB een vrij grote molecule is.
Wat was weer de creme die ze gebruikt hadden voor de acne trails?
Hoe groot mag de monecule eig zijn om opgenomen te worden?
__________________

vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2011, 19:18   #34
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fstluxe Bekijk bericht
Dat is al gelukt

Koutingchem 225USD
koutingchina (kan min) 200USD/15G eenmalige aanbod volgens hem dus houd het graag STIL ipv @ buitenlandse fora te verspreiden

Uiteraard moeten wij voor de gene gaan met de beste HNMR, al is die gene 25 usd duurder!

Het valt mij op dat de prijzen steeds zakken ... nog even en er zijn zoveel leveranciers dat t niks meer kost.
Dat van die rapporten das evident.
Ik lees alleen maar mee op buitenlandse forums...
Maar is het niet beter het ook te posten om zo bij andere partijen een betere prijs te bedingen?
__________________

vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2011, 19:21   #35
fstluxe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juli 2010
Berichten: 334
tja, waarom ook niet... zo kunnen we wellicht de druk bij de concurrentie nog wat opvoeren.. wellicht gaan die ook in prijs omlaag... Alleen kans dat kane moeilijk gaat doen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrosjnivosj Bekijk bericht
Dat van die rapporten das evident.
Ik lees alleen maar mee op buitenlandse forums...
Maar is het niet beter het ook te posten om zo bij andere partijen een betere prijs te bedingen?
fstluxe is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2011, 19:23   #36
Balou
HaarWeb lid
 
Balou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2006
Berichten: 546
Plus die kan min is toch niet de betrouwbaarste?

En daarbij, hoe makkelijk is het voor zo iemand om zon pdf'je op te vragen bij een ander bedrijf en het iets te vervalsen.. Moet altijd oppassen, denk dat een betrouwbare leverancier belangrijker is dan de pecunia's...
__________________
Gebruikt:
1x per week duta 0,5
6x per week fina 1,25
2x per dag minox foam
dagelijks/om de dag nizoral shampoo

Gebruikt in het verleden:
spectral DNC, miconazol nitraat, S5 spironolactone creme, ASC-J9, afwisselende doses finasteride en dutasteride.

Status:
08/2006: Geen last van inhammen, licht doorkomende huid op kruin, dunner geworden haar bovenop.
02/2007: Kruin lijkt dichter, frontaal lichte achteruitgang wat betreft haardensiteit.
10/2007: Haaruitval in getale gelijk. Situatie op kruin prima, zeer tevreden zelfs. Hoop op behoud, wellicht verdikking, van huidige haarlijn.
04/2008: Steady
10/2008: Tevreden, nog weinig op Haarweb en dat is een goed teken.
01/2011: Prima bosje haar.
05/2016: Nog steeds goede bos haar, 10 jaar na begonnen te zijn met allerlei middeltjes.
Balou is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2011, 19:32   #37
fstluxe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juli 2010
Berichten: 334
Daar heb je gelijk in. Het is leuk dat hij mij probeert te lokken met zijn lage prijzen. Ik ga liever voor Rambo Lee of iemand anders.

Rambo Lee is bezig met de productie en hoopt de 99% te halen. Die man vertrouw ik voor 99% aangezien hij mij iedere productie stap over asc-j9 en Ru heeft kunnen vertellen.

Hij is zelf een chemist . Dus geen reseller zoals alle anderen. Hij houdt zo dus ook alle winst voor zich zelf en heeft er weinig baat bij om ons te naaien met een product van 95%.

Laten wij zijn productie proces en zijn HNMR afwachten.






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balou Bekijk bericht
Plus die kan min is toch niet de betrouwbaarste?

En daarbij, hoe makkelijk is het voor zo iemand om zon pdf'je op te vragen bij een ander bedrijf en het iets te vervalsen.. Moet altijd oppassen, denk dat een betrouwbare leverancier belangrijker is dan de pecunia's...

Laatst gewijzigd door fstluxe; 15 maart 2011 om 20:57
fstluxe is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2011, 20:45   #38
magnetron01
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2008
Berichten: 52
mogelijk geinteresseerd..
__________________
MSM 1000 gr
Omega 3
2x/3x mok groene thee
Chastberry
Vitamine C
magnetron01 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2011, 21:00   #39
b_andries
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2004
Berichten: 91
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrosjnivosj Bekijk bericht
Wat was weer de creme die ze gebruikt hadden voor de acne trails?
Hoe groot mag de monecule eig zijn om opgenomen te worden?
Molecule van cb is +-409 en het de maximum grootte is 500 dat door de huid kan worden opgenomen

"The 500 Dalton rule for the skin penetration of chemical compounds and drugs.
Bos JD, Meinardi MM.

Department of Dermatology, Academic Medical Center, University of Amsterdam, The Netherlands.

Abstract
Human skin has unique properties of which functioning as a physicochemical barrier is one of the most apparent. The human integument is able to resist the penetration of many molecules. However, especially smaller molecules can surpass transcutaneously. They are able to go by the corneal layer, which is thought to form the main deterrent. We argue that the molecular weight (MW) of a compound must be under 500 Dalton to allow skin absorption. Larger molecules cannot pass the corneal layer. Arguments for this "500 Dalton rule" are; 1) virtually all common contact allergens are under 500 Dalton, larger molecules are not known as contact sensitizers. They cannot penetrate and thus cannot act as allergens in man; 2) the most commonly used pharmacological agents applied in topical dermatotherapy are all under 500 Dalton; 3) all known topical drugs used in transdermal drug-delivery systems are under 500 Dalton. In addition, clinical experience with topical agents such as cyclosporine, tacrolimus and ascomycins gives further arguments for the reality of the 500 Dalton rule. For pharmaceutical development purposes, it seems logical to restrict the development of new innovative compounds to a MW of under 500 Dalton, when topical dermatological therapy or percutaneous systemic therapy or vaccination is the objective."

Laatst gewijzigd door b_andries; 15 maart 2011 om 21:03
b_andries is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2011, 21:06   #40
b_andries
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2004
Berichten: 91
De zuiverheid van Kane van kouting,OC en sunshine zou slechts 94% zuiver zijn gebasseerd op het HNMR
b_andries is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2011, 21:37   #41
zayon
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2010
Berichten: 67
Ik doe ook wel mee voor $200, maar ik weet dat engelse forums dit hier ook lezen met google translate dus ze komen er wel achter....
zayon is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2011, 22:25   #42
b_andries
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2004
Berichten: 91
maar MAX 94% is echt te weinig om bij hun te bestellen vind je niet? wie weet wat voor andere rotzooi zit er wel niet in het product. 98% puur moet je toch zeker van uit gaan. Op HLT heeft iemands nonkel het rapport nagegaan en die is van job een chemist. Dus die Kane is niet echt te verrtouwen als die beweert dat het 98% puur is
b_andries is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2011, 22:38   #43
fstluxe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juli 2010
Berichten: 334
Daarom doe ik geen zaken met die man. Dan betaal ik liever 300 per gram, dan dat ik troep/gif inkoop....


We moeten even geduld hebben tot Ramboo lee klaar is met zijn 98/99%. dat zal op 225/G uit komen .

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door b_andries Bekijk bericht
maar MAX 94% is echt te weinig om bij hun te bestellen vind je niet? wie weet wat voor andere rotzooi zit er wel niet in het product. 98% puur moet je toch zeker van uit gaan. Op HLT heeft iemands nonkel het rapport nagegaan en die is van job een chemist. Dus die Kane is niet echt te verrtouwen als die beweert dat het 98% puur is
fstluxe is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2011, 10:24   #44
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door b_andries Bekijk bericht
De zuiverheid van Kane van kouting,OC en sunshine zou slechts 94% zuiver zijn gebasseerd op het HNMR
OC had het toch nog niet?
__________________

vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2011, 11:22   #45
b_andries
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2004
Berichten: 91
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrosjnivosj Bekijk bericht
OC had het toch nog niet?
Je hebt inderdaad gelijk, die persoon die dat beweerde zou wel eens een concurrent kunnen zijn die de andere bedrijven probeert zwart te maken. Om den duur weet je niet meer wie wel te vertrouwen en wie niet.
b_andries is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.