Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 juli 2010, 14:54   #61
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 0416Dr Bekijk bericht
.. noem jij dat dan verslaving? Sporadisch blowen? Dat het slecht is, heb ik al aangegeven en ben ik volledig mee eens. Maar om nu te zeggen of ik verslaafd ben....neeh denk het niet, ....
Nee, sporadisch blowen, roken, alcohol drinken e.d. is geen verslaving.
Vooral de ex-gebruikers zijn bijzonder fanatiek, laat maar kletsen.

Vooral iemand die met haaien stoeit, heeft mijns inziens scheit aan een arm of been minder, als je haar maar goed zit.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2010, 14:55   #62
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Je verwoordt zaken beter dan ik het kan, Georgie. Wat je zegt over werkelijk vrij zijn omdat iets zonodig niet meer HOEFT, dat ga ik onthouden. Rechten en plichten. De balans tussen de wetteloosheid van het alles mogen en de dictatuur van het alles moeten. Het woord 'hoeven' komt in die discussie bijna nooit naar boven!

Dat je die ervaring had met een kennis, kon ik niet weten, 0415Dr. Het spijt me heel erg dat je zoiets hebt moeten meemaken, maar voor mij staat medicinaal cannabisgebruik volledig los van enige verslavingsdiscussie. Ik reageerde vooral vanwege Gebruiker68. Die duidelijk verslaafd is.

Hoe verslaafd jij bent, kun je alleen zelf bepalen 0415Dr. Ik heb nooit gerookt, dus ik kan me ook niet goed voorstellen wat iemand 4 keer per jaar beweegt om het ineens voor een keer te doen. Het enige mechanisme dat ik kan verzinnen is verslaving (mentaal, niet fysiek), maar ik heb dus geen ervaring met dit onderwerp.

Verslavingen kennen verschillende frequenties. Een kennis van mij is verslaafd aan totale zonsverduisteringen. Hij steekt zich in de schulden om ze te kunnen bijwonen en zijn huwelijk is er door op de klippen gelopen. Pas was hij weer een weekje weg dus zal er wel weer ergens zo'n verduistering geweest zijn. Nu is de volgende geloof ik pas weer in 2012. Tot die tijd houdt hij zich bezig met zijn versie van 'methadon'. Hij koestert foto's, polijst zijn website bij en gaat naar lezingen.

O ja, wijsneus die ik ben moet ik even reageren op het gegeven dat CO2 inademen slecht is. Dat is natuurlijk alleen waar als de concentraties heel hoog zijn. Als je een CO2 blusser in een kleine ongeventileerde ruimte laat spuiten of zo. Andere manieren om CO2 concentraties zo ver op te laten lopen dat ze schadelijk worden ken ik niet. Lang voor je dan nadelige effecten ervaart ben je al overleden aan CO, als je het bijvoorbeeld probeert met een lopende automotor in een garage. Naarmate zuurstof wordt opgebruikt wordt de verbranding onvollediger, de productie van CO neemt toe, CO hecht zich aan je rode bloedlichaampjes waardoor er geen plaats meer is voor zuurstof en feitelijk stik je dus ruim voordat er te weinig zuurstof nog is in de lucht. Op dat moment is de hoeveelheid CO2 nog niet schadelijk.

CO2 is een doodnormale stof die we allemaal iedere seconde van ons leven produceren en via de adem afvoeren. De hele klimaatdiscussie wordt zo dom gevoerd dat hele volkstammen menen dat CO2 zwaar giftig is of zo
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2010, 14:58   #63
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Het leven is een gewoonte die een psychisch gezond mens niet kan noch wil loslaten.

Het leven is geen 'gewoonte', Hanna. Kijk nog eens na, wat een gewoonte is.

Ik schreef dat 't bij de Mensa niet direct om je IQ gaat.

Het gaat om een andere denkwijze, niet uit boekjes alles stompzinnig uit je hoofd leren, niet zomaar aannemen wat de overheid je wil laten geloven, zelf creatief denken, etc., wat sommige mensen met een hoge IQ toch nooit leren.
Zoals gezegd: Mensa (niet 'de Mensa') stelt een hoog IQ als voorwaarde. Daar draait het dus wel degelijk om. En niet om een andere denkwijze.

Pas maar op, binnenkort word je hier nog 'draaikont van het jaar'.
__________________
Has finally left the building!

Laatst gewijzigd door Georgie; 20 juli 2010 om 15:06
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2010, 15:00   #64
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Nee, sporadisch blowen, roken, alcohol drinken e.d. is geen verslaving.
Vooral de ex-gebruikers zijn bijzonder fanatiek, laat maar kletsen.

Vooral iemand die met haaien stoeit, heeft mijns inziens scheit aan een arm of been minder, als je haar maar goed zit.
Ik zou ook de definitie van het woord verslaving nog eens opzoeken, daar hebben we het hier namelijk over.

En het woord is 'schijt', Hanna.

Ik zwem met haaien. Al heel lang. Ik kan me voorstellen dat de meeste mensen denken, dat dat gevaarlijk is, maar dat is niet zo. Wie normale voorzorgen in acht neemt, heeft niets te vrezen. Niet oordelen over dingen waar je geen verstand van hebt.
Maar mijn haar zit er zeker goed bij.
__________________
Has finally left the building!

Laatst gewijzigd door Georgie; 20 juli 2010 om 15:17
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2010, 15:09   #65
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Mensen die dagelijks blowen zijn in mijn ogen echt niet slim bezig, het is al tijden aangetoond dat blowen leidt tot o.a. geheugenverlies. Toon gewoon een keer wat discipline en stop ermee
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2010, 15:15   #66
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Je verwoordt zaken beter dan ik het kan, Georgie. Wat je zegt over werkelijk vrij zijn omdat iets zonodig niet meer HOEFT, dat ga ik onthouden. Rechten en plichten. De balans tussen de wetteloosheid van het alles mogen en de dictatuur van het alles moeten. Het woord 'hoeven' komt in die discussie bijna nooit naar boven!
Het is een andere manier van iets beschouwen. Ik heb lang gerookt (dom, ja, ik weet het). Wilde nooit stoppen, dat vond ik betutteling, en al die zeikerds die niet rookten hadden het bij het verkeerde eind. Roken was mijn enige slechte gewoonte, het viel allemaal wel mee met die gezondheidsschade, etc. etc. Bovendien vond ik dat ik dan helemaal niets meer 'mocht'. En het verkeer is ook slecht, van leven ga je dood, en al die flauwekul. Noem alle drogredenen maar op.
Tot ik op zeker moment in een situatie terecht kwam waarin ik heel veel rookte (dood van een goede vriend), en me daar zo slecht onder voelde: de stank, de smaak, de noodzaak om elke keer een plek te zoeken om te kunnen roken (zelfs de begrafenisdienst duurde me te lang). En toen had ik er genoeg van. Ik ging er vanuit, dat stoppen heel, heel moeilijk zou worden. Was eerder gestopt, en dat was me niet echt bevallen. Na een tijdje weer begonnen. Ik ben dus gestopt. Ik had er gewoon geen zin meer in om mijn geld en mijn gezondheid in het roken te steken. Ik wilde ook geen nicotinevervangers, pleisters, pijpjes e.d. Dat houdt de verslaving alleen maar in stand: de overtuiging dat je iets NODIG hebt.

En wat denk je: het viel 100% mee. Vrijwel probleemloos gestopt. En na een tijdje mis je het niet eens meer. Roken maakt het leven niet leuker, niet gezelliger, niet fijner. Het verslechtert het alleen maar. Het maakt je onvrij. Er is voor iedereen een tijd geweest, dat je geen behoefte had aan roken, als kind bijvoorbeeld. Je taalde er niet naar. Dat is de normale toestand, niet de toestand dat je continu zit te smachten naar een sigaret. Die is aangeleerd. Niet het stoppen veroorzaakt de problemen, het roken zelf veroorzaakt de problemen. Het kost even tijd om naar de oorspronkelijke toestand terug te keren. Dat kan ook lastig zijn. Maar verhip, dat ging vanzelf over.

Als je mensen in een restaurant ziet, die niet 'mogen' roken, is dat vermakelijk. Ze wijten het ook altijd aan het rookverbod, dat ze problemen hebben. Dat is de zaak verdraaien. Het roken veroorzaakt de problemen, niet het verbod. Wie niet rookt, heeft er geen problemen mee.

Ik heb verder totaal geen problemen met rokers, ga nog wel eens naar een kroeg waar weer volop wordt gerookt. Ook in mijn stamkroeg komen na 21.30 uur de asbakken op tafel. Het stoort me, op de stank na, niet. Iedereen moet het zelf maar weten. Alleen ik hoef niet meer.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2010, 15:16   #67
0416Dr
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2009
Berichten: 90
lol @ AnthonieH. Zo erg is dat zeer zeker niet. Er is niets kapot gegaan aan mn blowgedrag van die paar keer dat ik het doe. Overigens als ik zie dat mn vriendin daar problemen mee heeft of mijn vrienden, dan zou ik er onmiddelijk mee stoppen. Gezien het nergens invloed op heeft (in mijn geval) maak ik een dergelijk keuze.

Waarom het mij beweegt om sporadisch een blow te roken....waarom drink men sporadisch een wijntje? Omdat diegene het lekker vindt. Hoe gek het ook klink, ik vind een blowtje ook heerlijk...kwa smaak, kwa geur en kwa gevoel op dat moment. Zoals iemand het heerlijk vindt om pasta naar binnen te werken. De ene lust spinazie en de ander niet.

Dat het slecht voor je is...tjah...dat is mijn verantwoordelijkheid.

Volgens Van Dale ben je verslaafd als je afhankelijk bent van de gewoonte (of stof) ongeacht frequentie.
0416Dr is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2010, 15:20   #68
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 0416Dr Bekijk bericht
lol @ AnthonieH. Zo erg is dat zeer zeker niet. Er is niets kapot gegaan aan mn blowgedrag van die paar keer dat ik het doe. Overigens als ik zie dat mn vriendin daar problemen mee heeft of mijn vrienden, dan zou ik er onmiddelijk mee stoppen. Gezien het nergens invloed op heeft (in mijn geval) maak ik een dergelijk keuze.

Waarom het mij beweegt om sporadisch een blow te roken....waarom drink men sporadisch een wijntje? Omdat diegene het lekker vindt. Hoe gek het ook klink, ik vind een blowtje ook heerlijk...kwa smaak, kwa geur en kwa gevoel op dat moment. Zoals iemand het heerlijk vindt om pasta naar binnen te werken. De ene lust spinazie en de ander niet.

Dat het slecht voor je is...tjah...dat is mijn verantwoordelijkheid.

Volgens Van Dale ben je verslaafd als je afhankelijk bent van de gewoonte (of stof) ongeacht frequentie.
Dit zijn echt geen slimme vergelijkingen, wijn met mate is gezond, pasta met mate is gezond, spinazie met mate is gezond.

Blowen met mate, is niet gezond. Wees gewoon verstandig en stop er gewoon mee, ga ergens anders je chillheid uit halen.
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2010, 15:50   #69
0416Dr
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2009
Berichten: 90
Misschien zijn mn vergelijkingen niet zo goed Strider, maar kan jij mij vertellen of iemand dood is gegaan aan marihuana (dus niet tabak, maar puur marihuana)? Probeer dat maar eens te googlen Wel rechtsstreeks relateren aan de drug zelf en niet een gevolg ervan...bijv. roken van een blow en gevolg daarvan een ongeluk.


Ik kan je genoeg websites laten zien hoeveel mensen dood zijn gegaan aan drank. Rechtsstreeks gerelateerd aan drank cq alcohol.

Ik kan je genoeg websites laten zien hoeveel mensen dood zijn gegaan aan eten. Rechtsstreeks gerelateerd aan eten cq slechte voedingsstoffen.

Als je mij toch wilt laten stoppen met sporadisch een blowtje, wil je eerst tegen de rest van de wereld zeggen of ze willen stoppen met alcohol....en stoppen met "te" veel eten en ongezond eten? Want dat brengt veel meer ellende en dood met zich mee.


Ik wil ook wel wedden met jou...kijken wie het langer vol houdt (laten we zeggen dat we deze situatie als sporadisch beschouwen en we doen het 4 x per jaar):
Ik ga hele nacht blowen...zeg maar 6 uur achter elkaar, en jij doet dat met drank, ok je mag voor de wijn gaan. Ieder hijs die ik neem is voor jou een slok. Ik neem dan ieder 15sec. een hijs en jij een slok en dat 6 uur lang. Ik weet zeker dat ik het overleef.....stoned als een garnaal maar goed. Ik vraag me af in hoeverre jij dan wel niet vergiftigd bent en/of je de volgende keer erbij bent. Dus mensen die allemaal beweren dat drank gezond is....flauwekul.

Maar ik zal wel weer te horen krijgen dat ik nu appels met peren vergelijk....

Dus ik kies er gewoon voor om paar keer ongezond te doen....of het slecht is of niet, ik bepaal dat wel voor mezelf. Lopen op straat is in principe al ongezond, gezien je uitlaatgassen en weet ik veel wat allemaal in je longen terecht komen :-)

Maar ik krijg het gevoel dat iedereen hier mijn stellingen onderuit probeert te halen, ik vind het raar dat iemand CO2 al niet als gevaarlijk aanduidt....ook al is het in redelijk kleine hoeveelheden. Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Koolstofdioxide

1% blijkt al impact te hebben op onze lichaam.
"1 % Slecht geventileerde drukke (werk) ruimte. Sufheid bij langere blootstelling. "



Al met al....wat ik doe is niets meer dan onschuldig.

Laatst gewijzigd door 0416Dr; 20 juli 2010 om 15:55
0416Dr is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2010, 15:56   #70
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Wat heeft de rest van de wereld ermee te maken? Het gaat er toch om, wat jij doet en wilt? En het effect op jou? Je neemt je eigen besluiten, ongeacht wat de rest van de wereld doet, vindt of leuk vindt.

Dat iemand ergens niet dood aan gaat, maakt het niet gezond.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2010, 16:00   #71
0416Dr
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2009
Berichten: 90
Misschien is dat bij jouw niet zo, maar de rest van de wereld heeft zeer zeker wel invloed op mij.


Als iedereen dood zou gaan aan blowen, dan liet ik het wel uit mn hoofd. Daarom laat ik het uit mn hoofd om een fles whiskey te killen.

De omgeving heeft degelijk wel invloed op hoe en wie je bent...althans, laat ik het zo zeggen, dat is mijn mening en mijn ervaring. Wie met pek omgaat wordt er mee besmet

Oww in jouw geval Georgie, ik rechtvaardig niet dat het gezond is. Ik neem aan dat het wel duidelijk is dat ik het ongezond vind.



Ps. ik zal nog eens excuses aanbieden, alleen dit keer naar de forum opzich. Sorry voor de offtopic de hele tijd. Gebruiker68 zal wel denken...."ik stelde maar een simpel vraag" ahahhahahah

Laatst gewijzigd door 0416Dr; 20 juli 2010 om 16:07
0416Dr is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2010, 16:06   #72
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 0416Dr Bekijk bericht
Misschien is dat bij jouw niet zo, maar de rest van de wereld heeft zeer zeker wel invloed op mij.


Als iedereen dood zou gaan aan blowen, dan liet ik het wel uit mn hoofd. Daarom laat ik het uit mn hoofd om een fles whiskey te killen.

De omgeving heeft degelijk wel invloed op hoe en wie je bent...althans, laat ik het zo zeggen, dat is mijn mening.

Oww in jouw geval Georgie, ik rechtvaardig niet dat het gezond is. Ik neem aan dat het wel duidelijk is dat ik het ongezond vind.
Nu ga je weer de mist in met je vergelijkingen

Wijn is met let op mate gezond (mate = max. 1 glas per dag), blowen is met mate (laten we bij deze definitie 1x per week nemen) niet gezond.

Van blowen hoef je niet per definitie eerder dood te gaan, of juist wel omdat blowen de kans op kanker wel degelijk vergroot. Maar ik wil je alleen maar laten realiseren dat blowen ongezond is en je beter de discipline kunt nemen om er gewoon mee te stoppen.

Probeer je ontspanning gewoon ergens anders uit te halen.


Verder no offence, maar toen ik als kind tegen mijn oom zei waarom stop je niet gewoon met roken, dat is toch slecht? Kreeg ik altijd als reactie terug, jij snoept toch ook dat is ook ongezond? ieder zijn ding.
Typische verslavingsuitspraken, het goed praten van je eigen verslavingsgewoontes door het te vergelijken met andere dingen. Wat jij dus ook doet door het te vergelijken met drank, pasta, groente en het lopen over straat.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 0416Dr Bekijk bericht
Ik denk eerder dat blowen kan zorgen voor minder haaruitval als het stressgerelateerd is....je wordt er immers wel rustig van. Daarentegen is roken wel slecht voor je haren.
Als je blowt rook je ook shag, en dan denk jij dat blowen niet slecht voor je haaruitval is en roken wel? Hiernaast heb ik ooit een nieuwsbericht gelezen waarin geschreven stond dat 1 joint roken hetzelfde was als 20 sigaretten roken.
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag

Laatst gewijzigd door Strider; 20 juli 2010 om 16:18
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2010, 16:16   #73
0416Dr
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2009
Berichten: 90


Ik snap je punt Strider. Maar we kunnen zo uren doorgaan. Ik geloof niet (mate = max. 1 glas per dag) gezond voor je is. http://alcoholengezondheid.nl/alcohol_info_(kopie)

"Er is geen eenduidige internationale definitie van wat onder ‘matige alcoholconsumptie’ wordt verstaan. Als je níet drinkt, wordt niet aanbevolen om (om gezondheidsredenen) te gáán drinken. "

Op diezelfde site zie je dus dat met mate 2x per dag is en voor een vrouw 1x per dag. Maar ik vind die laatste zin erg opvallend En in sommige gevallen wordt het zelfs afgeraden, de voordehand liggende gevallen als kinderen, zwangerschap, medicatie etc.


Maar ik geloof niet dat het zoveel kwaad kan (mn blowgedrag). Ik ken mensen die al meer dan 10 jaar lang iedere dag blowen en zelfs zij hebben nog steeds hun baan, hun huwelijk etc. Het valt allemaal wel mee. Die paar keer.....zoals ik eerder zei, ik doe het niet alleen voor de ontspanning, maar vooral voor de smaak.


Ik weet van mezelf, dat ik na mn 30ste niks meer inhalleer dan alleen lucht (en wat afvalstoffen ).



Maar sporadisch gebruik valt volgens jullie allemaal onder verslaving (op Hanna na)?????

Laatst gewijzigd door 0416Dr; 20 juli 2010 om 16:21
0416Dr is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2010, 16:18   #74
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 0416Dr Bekijk bericht
Misschien is dat bij jouw niet zo, maar de rest van de wereld heeft zeer zeker wel invloed op mij.


Als iedereen dood zou gaan aan blowen, dan liet ik het wel uit mn hoofd. Daarom laat ik het uit mn hoofd om een fles whiskey te killen.

De omgeving heeft degelijk wel invloed op hoe en wie je bent...althans, laat ik het zo zeggen, dat is mijn mening en mijn ervaring. Wie met pek omgaat wordt er mee besmet

Oww in jouw geval Georgie, ik rechtvaardig niet dat het gezond is. Ik neem aan dat het wel duidelijk is dat ik het ongezond vind.



Ps. ik zal nog eens excuses aanbieden, alleen dit keer naar de forum opzich. Sorry voor de offtopic de hele tijd. Gebruiker68 zal wel denken...."ik stelde maar een simpel vraag" ahahhahahah
Zeker heeft je omgeving invloed. Wat ik alleen bedoel te zeggen is, dat je je eigen besluiten neemt. Ik weet, dat bijvoorbeeld veel rokers (roken was mijn hardnekkigste verslaving) altijd roepen: ach, maar die rookt ook, en die, en die... Dan kan het nooit zo slecht zijn.

Mijn besluit stond daar los van. Los van het feit, of iemand anders het nou wel of niet deed. IK beslis iets.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2010, 16:19   #75
0416Dr
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2009
Berichten: 90
Georgie, zoals ik dus beslis om sporadisch een blowtje te roken
0416Dr is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe krijg ik mijn haar weer schoon? Golioth Overige (haar)discussies - Algemeen 10 9 mei 2012 17:25
Haarwerken Stappenplan Webmaster Haarwerken 0 11 oktober 2009 15:41
Synthetisch, of echt haar, of een combinatie? Chris Haarwerken 11 5 juni 2006 18:50
Je haar is ook niet alles! swickie TTM - Algemeen 2 14 mei 2005 14:00


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.