Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 juli 2010, 17:08   #91
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie Bekijk bericht
Ik zou ook de definitie van het woord verslaving nog eens opzoeken, daar hebben we het hier namelijk over.
Daar gaat men de fout in... definities die door joost-mag-weten-wie verzonnen zijn, op je eigen manier interpreteren.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie Bekijk bericht
Ik zwem met haaien. Al heel lang. Ik kan me voorstellen dat de meeste mensen denken, dat dat gevaarlijk is, maar dat is niet zo. Wie normale voorzorgen in acht neemt, heeft niets te vrezen. Niet oordelen over dingen waar je geen verstand van hebt.
Maar mijn haar zit er zeker goed bij.
Het zijn geen gedomesticeerde beesten, terwijl je daar notabene ook altijd mee moet oppassen; wilde dieren zijn zeer gevaarlijk en menig dompteur of andere grapjas kan het niet meer navertellen.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ

Laatst gewijzigd door Hanna; 21 juli 2010 om 13:18
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2010, 17:08   #92
0416Dr
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2009
Berichten: 90
Ik heb al genoeg bronnen laten zien...
0416Dr is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2010, 17:16   #93
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 0416Dr Bekijk bericht
Georgie, doe eens normaal. Ik bepaal zelf wel of ik vergelijkingen erbij haal, je geeft nu aan dat ik dat niet moet doen, wil je mijn mond snoeren? Jij bent degene die nu heftig reageert, niet ik.
Ik zeg helemaal niet, dat je dat niet zo mogen doen of moeten doen. Ik zeg alleen dat je het doet.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2010, 17:18   #94
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie Bekijk bericht
Zoals gezegd: Mensa stelt een hoog IQ als voorwaarde. Daar draait het dus wel degelijk om. En niet om een andere denkwijze.
Tja, je snapt toch wel dat ze met debielen niets kunnen beginnen. Mensen met een hoog IQ kunnen ook vaak totaal niet met elkaar communiceren, omdat de denkwijzes verschillen en daarom draait 't om dat laatste.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strider Bekijk bericht
Wijn is met let op mate gezond (mate = max. 1 glas per dag)..
Nee, het gaat daarbij om de flavonoïden die ook in rode druiven en andere rode vruchten zitten; je kunt beter rode druivensap drinken, dus zonder alcohol.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strider Bekijk bericht
Hiernaast heb ik ooit een nieuwsbericht gelezen waarin geschreven stond dat 1 joint roken hetzelfde was als 20 sigaretten roken.
Een kwartiertje uitlaatgassen inademen b.v. in een file (of nog erger in een parkeergarage) staat gelijk aan 20 sigaretten roken, volgens een onderzoek van de Consumentenbond.

Verder zijn hier heel veel mensen verslaafd aan haargroeimiddelen, zelfs wimpergroeimiddelen, plus allerlei schoonheidsprodukten en -behandelingen; zwaar verslaafd aan uiterlijk schoon, en dan gaat 't niet om slechts 3 of 4 keer per jaar.
Veel van die middelen zijn niet gezond te noemen.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2010, 17:19   #95
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Daar gaat men de fout in... definities die door joost-mag-weten-wie verzonnen zijn, op je eigen manier interpreteren.

Ja, dat doe je toch?

Bij mij in de buurt niet, want dan zou het in dialect "skiet" worden.

Het zijn geen gedomesticeerde beesten, terwijl je daar notabene ook altijd mee moet oppassen; wilde dieren zijn zeer gevaarlijk en menig dompteur of andere grapjas kan het niet meer navertellen.

Hanna, wie zwemt er met haaien? Jij of ik? Ik, dacht ik. Al achttien jaar. Zonder enig probleem. Ik denk dus, dat ik er meer verstand van heb dan jij. Ik denk dat je te veel naar Jaws hebt gekeken. Een haai is inderdaad niet gedomesticeerd, en qua gedrag niet te vergelijken met een beer, leeuw of tijger.
Heerlijk, in december weer zes weken naar Zuid-Afrika, voor de blauwe haaien.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2010, 17:22   #96
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Sjemig, wat is het druk in dit topic!

Strider, doe niet zo eigenwijs, bij één slok alcohol sterven er al tienduizenden hersencellen af. Niet tijdelijk, maar definitief.
Niet zo erg trouwens, want veel mensen gebruiken nog geen 10% van hun hersencellen.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2010, 17:26   #97
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Tja, je snapt toch wel dat ze met debielen niets kunnen beginnen. Mensen met een hoog IQ kunnen ook vaak totaal niet met elkaar communiceren, omdat de denkwijzes verschillen en daarom draait 't om dat laatste.

Daarbij draait het bij Mensa nog steeds om het hebben van een hoog IQ. Nog altijd niet om de denkwijze. Waarom denk je dat steeds?


Nee, het gaat daarbij om de flavonoïden die ook in rode druiven en andere rode vruchten zitten; je kunt beter rode druivensap drinken, dus zonder alcohol.

Nee, het is ook de alcohol. Het gaat niet alleen om de flavonoïden. Dat blijkt uit een studie die werd gepubliceerd in het Journal of Epidemiology and Community Health.


http://www.dailymail.co.uk/health/ar...lthy-wine.html





Een kwartiertje uitlaatgassen inademen b.v. in een file (of nog erger in een parkeergarage) staat gelijk aan 20 sigaretten roken, volgens een onderzoek van de Consumentenbond.

Verder zijn hier heel veel mensen verslaafd aan haargroeimiddelen, zelfs wimpergroeimiddelen, plus allerlei schoonheidsprodukten en -behandelingen; zwaar verslaafd aan uiterlijk schoon, en dan gaat 't niet om slechts 3 of 4 keer per jaar.
Veel van die middelen zijn niet gezond te noemen.
Uitlaatgassen zijn iets anders dan CO2. Ze bevatten ook: * Koolmonoxyde CO

* Onverbrande koolwaterstof HC

* Stikstofoxyde NOx

* Water H 2 O

* Kooldioxyde CO 2

* Roet (partikels) PM

* Stikstof N 2

* Zwaveldioxyde SO 2

* Dioxyde O 2

En nou niet weer draaikonten, Hanna. Zwaar verslaafd aan uiterlijk schoon. Hoe kom je erbij. Het feit dat JIJ alles een verslaving noemt, betekent niet dat het dat ook is. Het gebruik van haargroeimiddelen een verslaving? Ga toch weg. Als het een schadelijk effect op mijn gezondheid zou hebben, hield ik er onmiddellijk mee op. Dat zou ik niet kunnen, als het een verslaving zou zijn. Overigens zijn al mijn bloedwaarden e.d. perfect.
Mijn dermatoloog vertelde me, dat Androcur bij mij wellicht zeer goed zou werken. Dat heb ik dus niet gedaan vanwege de bijwerkingen. Zou ik verblind zijn door 'mijn schoonheidsideaal', dan zou dat helemaal geen overweging geweest zijn.

't Is wel een beetje 'Creatief met kurk' bij jou hè. De 'verslavingen' worden vergezochter.
__________________
Has finally left the building!

Laatst gewijzigd door Georgie; 20 juli 2010 om 17:41
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2010, 17:27   #98
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Sjemig, wat is het druk in dit topic!

Strider, doe niet zo eigenwijs, bij één slok alcohol sterven er al tienduizenden hersencellen af. Niet tijdelijk, maar definitief.
Niet zo erg trouwens, want veel mensen gebruiken nog geen 10% van hun hersencellen.

En je bronnen zijn? Dat hoor ik altijd graag.

Ik vond dit: http://www.wonderquest.com/BrainCells.htm
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2010, 17:41   #99
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie Bekijk bericht
Uitlaatgassen zijn iets anders dan CO2.
Dat wisten we al en dat heeft AnthonieH al een paar pagina's geleden uitgelegd. Waarom denk jij steeds een ander te moeten verbeteren? Ook een verslaving.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie
Daarbij draait het bij Mensa nog steeds om het hebben van een hoog IQ. Nog altijd niet om de denkwijze. Waarom denk je dat steeds?
Omdat daar een paar jaar geleden een uitgebreide documentaire over op t.v. is geweest.

Verder heb ik vaak geen zin om aan te komen zetten met wetenschappelijke onderzoeken, omdat er altijd een wetenschappelijk onderzoek te vinden is wat daarvan het tegendeel beweert.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2010, 17:56   #100
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht


Nee, het gaat daarbij om de flavonoïden die ook in rode druiven en andere rode vruchten zitten; je kunt beter rode druivensap drinken, dus zonder alcohol.

Een kwartiertje uitlaatgassen inademen b.v. in een file (of nog erger in een parkeergarage) staat gelijk aan 20 sigaretten roken, volgens een onderzoek van de Consumentenbond.
Nee?? Wie is hier eigenwijs?? Het maakt niet uit waar het in dit geval over gaat, 1 glas wijn per dag is volgens vele onderzoeken gezond.

En waar komen die uitlaatgassen nu ineens vandaan?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Sjemig, wat is het druk in dit topic!

Strider, doe niet zo eigenwijs, bij één slok alcohol sterven er al tienduizenden hersencellen af. Niet tijdelijk, maar definitief.
Niet zo erg trouwens, want veel mensen gebruiken nog geen 10% van hun hersencellen.
Dit verzin je ter plekke, ik kan ook wel met dingen gaan beargumenteren zonder het te onderbouwen met een bronvermelding Omdat er voor ieder onderzoek wel weer een tegenonderzoek is.....
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2010, 18:27   #101
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strider Bekijk bericht
En waar komen die uitlaatgassen nu ineens vandaan?
Als je dit topic hebt gevolgd, had je gemerkt dat AnthonieH 't daar een paar pagina's geleden ook al over had en later Georgie ook.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strider Bekijk bericht
Dit verzin je ter plekke, ik kan ook wel met dingen gaan beargumenteren zonder het te onderbouwen met een bronvermelding .
Nee, dat verzin ik niet zelf; men heeft dat jarenlang lopen beweren in documentaires en tijdschriften.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2010, 18:39   #102
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie Bekijk bericht
Hanna, wie zwemt er met haaien? Jij of ik? Ik, dacht ik. Al achttien jaar. Zonder enig probleem. Ik denk dus, dat ik er meer verstand van heb dan jij. Ik denk dat je te veel naar Jaws hebt gekeken. .
Nog even off-topic: Jaws was een irritant slechte film met een rare namaakhaai. Maar zelfs een dolfijn valt soms mensen aan, okay, het beest zal ergens door gefrustreerd zijn, maar toch... Verder heb ik familieleden die in Australië aan de oostkust wonen, waar vaak mensen worden aangevallen door haaien, en echt niet alleen omdat die mensen eruit zagen als een surfboard of het beest aan het treiteren waren. Er zijn vele soorten haaien en vele zijn niet gevaarlijk; misschien zwem jij alleen met ongevaarlijke soorten.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2010, 18:47   #103
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Nog even off-topic: Jaws was een irritant slechte film met een rare namaakhaai. Maar zelfs een dolfijn valt soms mensen aan, okay, het beest zal ergens door gefrustreerd zijn, maar toch... Verder heb ik familieleden die in Australië aan de oostkust wonen, waar vaak mensen worden aangevallen door haaien, en echt niet alleen omdat die mensen eruit zagen als een surfboard of het beest aan het treiteren waren. Er zijn vele soorten haaien en vele zijn niet gevaarlijk; misschien zwem jij alleen met ongevaarlijke soorten.
Ik heb met de grote witte haai (mensenhaai) gezwommen (zonder kooi), de tijgerhaai, de stierhaai en de oceanische witpunthaai. Ze worden allemaal gevaarlijk geacht door mensen die niet beter weten.
Ik weet veel over haaienaanvallen, en volgens mij valt het met die haaienaanvallen allemaal wel mee, daar in Oost-Australië. Ze zijn altijd groot nieuws, en ik hoor er maar heel weinig over.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2010, 18:49   #104
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Zoekende in het ziekenhuis welke deur ik moest hebben, trok ik een keer per ongeluk de deur van de kantine open, waar artsen en verpleegkundigen zaten te pauzeren....
ongelogen waar: BLAUW van de rook! (en als IK dat zeg, is 't echt erg)
terwijl het overal elders in het ziekenhuis verboden is om te roken en het de patiënten ernstig afgeraden wordt.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2010, 18:51   #105
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Dat wisten we al en dat heeft AnthonieH al een paar pagina's geleden uitgelegd. Waarom denk jij steeds een ander te moeten verbeteren? Ook een verslaving.

Hé hé, jij kwam weer met de uitlaatgassen aanslepen.


Omdat daar een paar jaar geleden een uitgebreide documentaire over op t.v. is geweest.

Verder heb ik vaak geen zin om aan te komen zetten met wetenschappelijke onderzoeken, omdat er altijd een wetenschappelijk onderzoek te vinden is wat daarvan het tegendeel beweert.
Ik denk dat je gewoon geen bronnen kunt noemen. En ik heb ook wel eens een docu op tv gezien over mensen. En het draait nog altijd om IQ.

Nog even, en ik ben volgens jou verslaafd aan zuurstof omdat ik niet zonder kan, verslaafd aan eten, omdat ik anders doodga, en verslaafd aan water omdat ik anders uitdroog.
Het wordt bij jou wel een heel ruim begrip.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe krijg ik mijn haar weer schoon? Golioth Overige (haar)discussies - Algemeen 10 9 mei 2012 17:25
Haarwerken Stappenplan Webmaster Haarwerken 0 11 oktober 2009 15:41
Synthetisch, of echt haar, of een combinatie? Chris Haarwerken 11 5 juni 2006 18:50
Je haar is ook niet alles! swickie TTM - Algemeen 2 14 mei 2005 14:00


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.