Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 mei 2010, 10:13   #1
Milo
HaarWeb lid
 
Milo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2004
Berichten: 25
Beschikbaarheid grafts vs toekomst

Hallo,

Mijn (37 jaar, nw 3) initiële FUE plan was als volgt:

- Nieuwe haarlijn en inhammen dicht/verlagen
- dichtheid van 60 grafts/cm2
- Bij verder vorderend patroon, naar achter werken met
vervolgbehandelingen FUE met iets lagere dichtheid

Voornemen om geen Finasteride te gaan slikken, simpelweg omdat mijn gevoel na (uitvoerige) persoonlijke oriëntatie niet goed is. Dat zou dus betekenen dat ik in de toekomst vervolgbehandelingen nodig ga hebben. Dat vind ik op zich geen enkel probleem.

Alleen het BLIJKT wel een probleem, kijkende naar mijn donorsituatie die niet super is: ca. 4000- max 5000 grafts beschikbaar.

Uit consult bleek dat als ik mijn bovenstaande plan (inhammen, haarlijn, 60 grafts/cm2) wil uitvoeren, dat wordt ingeschat op 2400 grafts . Dat was voor mij een redelijke tegenvaller; ik had een lager aantal grafts ingeschat (ca.1500) omdat als je naar me kijkt 90% van de mensen mij waarschijnlijk niet eens als 'kalend' zou inschatten (ligt uiteraard ook aan haardracht en aangeleerde 'haarvaardigheden' door de jaren heen). 2400 grafts zou dus betekenen dat meer dan 50% van de beschikbare grafts reeds verbruikt zijn. En dat dan dus enkel voor haarlijn en inhammen (nu ingeschat op in totaal 40 cm2). Het gebied daarachter/daaromheen zal ongetwijfeld ook nog verslechteren en is uiteraard groter dan de nu te behandelen 40 cm2..


Mijn opties zijn dus;

- Toch Finasteride slikken en hopen dat de resterende 2000 grafts toereikend zullen zijn om tot op hoge leeftijd een redelijke dekking te houden.
- Kiezen voor een conservatievere haarlijn en een lagere dichtheid (bv 50 grafts/cm2) zodat voor de eerste ingreep ca 500 grafts minder nodig zijn. Met als nadeel uiteraard minder goed cosmetisch effect. Vraag blijft dan uiteraard of 500 grafts besparen de oplossing gaat zijn..
- Initiële plan volgen, geen Fina en hopen op feit dat proces niet snel verloopt (ben 37, sinds 17 proces haarverlies ingezet, nu inhammen en overall dunner haar maar kan nog steeds redelijk goed 'dekkend' kapsel. Lijkt wel of afgelopen jaar iets sneller vordert).
- Gokken op feit dat ik er 10 jaar mee vooruit kan en dat daarna het klonen van haren net zo normaal is als een normale FUE (maar dat is uiteraard meer een droom dan een reële gok..

Ik realiseer me dat het onzin is om hier 'advies' in te vragen van mij mede forumbewoners, want hierin is immers geen 'right or wrong', enkel persoonlijke inschattingen en keuzes. Maar wat ik wel erg fijn zou vinden is jullie visie op bovenstaande, wellicht gebaseerd op kennis en/of persoonlijke ervaringen.

Alvast bedankt daarvoor!
Milo is offline   Met citaat reageren
Oud 5 mei 2010, 10:36   #2
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Tja, het is een kwestie van risico's afwegen. Daarbij zul je zelf gewichten moeten geven aan de risico's. Zelf schat ik het risico op serieuze bijwerkingen van finasteride een heel stuk lager in dan het risico dat je kalingsproces verder gaat. Dat laatste zie ik als redelijk vaststaand feit, maar je kunt inderdaad hopen dat het tempo tegenvalt. Het eerste zou je moeten proberen om er achter te komen.

Maar je kunt ook heel goed een meer conservatieve insteek kiezen bij een transplantatie. Je spaart meer dan 500 grafts daarmee. Bedenk dat er dan namelijk een haarlijn hoger op het hoofd wordt gezet zodat het gebied erachter navenant kleiner wordt. Afgezien van de 500 grafts die je direct uitspaart, spaar je waarschijnlijk ook nog eens 500 grafts doordat in de toekomst een kleiner gebied achter de haarlijn hoeft worden behandeld. Met een reserve van 2000 grafts kun je geen volledig kalend bovenhoofd meer opvullen, maar je hebt nog wel ruim voldoende om een natuurlijk resultaat te laten vormgeven. Zolang je nog maar niet begint aan het opvullen van de kruin.

Je schrijft dat je nu al amper als kalend zult worden aangezien door anderen, dus schat ik zo in dat je ook met een conservatievere haarlijn nog steeds heel tevreden kunt zijn. En wellicht kun je dan net als ik na een aantal jaar uiteindelijk toch beslissen de boel nog wat te laten perfectioneren.

O ja, over die beschikbaarheid van donorhaar. 4000 grafts is redelijk normaal. Het betekent meestal niet dat je echt niet meer dan dat kunt laten verplaatsen. Het betekent dat je -als je er meer uit haalt- wel gaat merken dat je haar ook achterop dunner wordt. Maar ik heb hier ook wel eens een discussie gehad over de vraag of dat nou echt zo erg is. Uiteindelijk kan het ook betekenen dat je haardos daardoor meer in balans is ... iets dunner overall maakt dat het dunnere bovenop niet zo scherp afsteekt tegen het dikke haar achterop
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 5 mei 2010, 13:04   #3
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Milo, ik had je foto's van 2 jaar geleden eens bekeken en is het verslechterd sindsdien ? Hadden ze bij AC gezegd dat je donor niet zoveel was ?

Behoud van het haar dat je nu hebt, weegt niet op tegen evt plannen met haartransplantaties. Daar moet je je toch wel eerst op focussen.

Je bent toch wel een NW3 (2 jaar geleden al), lijkt me niet dat 90% van de mensen dat niet ziet.

2400 grafts had ik je ook zeker wel gegeven.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 mei 2010, 17:19   #4
Roy1984
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2010
Berichten: 47
Waarom geen Fina?

Hoi

Mag ik vragen waarom je liever geen Fina wil gebruiken? Gebruik het zelf al +/- 6 jr. en ben sindsdien niet achteruit gegaan. Ik was er al vroeg bij en ben op mijn 20ste begonnen met slikken.

Lijkt me wel de beste optie als ik kijk naar de door jou benoemde opties.

Groeten,

Roy
Roy1984 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 mei 2010, 18:10   #5
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Post

beter eerst focussen op die fina en zien dat je deze verdraagt aangezien je het vele jaren zal moeten slikken...

die haircloning daar zou ik maar niet te sterk op hopen , ze staan nog niet ver ook al lijken sommige posts anders te zeggen...

een ht doen zonder fina lijkt me een supergroot risico...
enkel met hts je hoofd toch opvullen over de jaren haaruitval gezien , daarvoor moet je al een superdonor hebben zoals rise , weinig hebben deze , ikzelf kan uit mijn donor max iets rond de 7000 grafts totaal halen voor deze uitgeput is , dus nog een ht en het is game-over, ook geen 9 a 10.000 grafts uit mijn donor dus , weinigen zijn gezegend met een superdonor

mijn advies :
fina slikken , als de resultaten niet zo goed zijn na 8 - 12 maand kan je minoxidil ook toevoegen om wat meer hergroei te forceren
en eens de boel stabiel is kan je alles afwerken met een ht (indien het nog nodig blijkt te zijn)
ikzelf vind een norwood 3 wel kalend hoor , maar wij focussen ons ook wel sterk op dat haar, gewone voorbijganger zullen het mischien niet eens opmerken
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 mei 2010, 20:14   #6
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
beter eerst focussen op die fina en zien dat je deze verdraagt aangezien je het vele jaren zal moeten slikken...

die haircloning daar zou ik maar niet te sterk op hopen , ze staan nog niet ver ook al lijken sommige posts anders te zeggen...

een ht doen zonder fina lijkt me een supergroot risico...
enkel met hts je hoofd toch opvullen over de jaren haaruitval gezien , daarvoor moet je al een superdonor hebben zoals rise , weinig hebben deze , ikzelf kan uit mijn donor max iets rond de 7000 grafts totaal halen voor deze uitgeput is , dus nog een ht en het is game-over, ook geen 9 a 10.000 grafts uit mijn donor dus , weinigen zijn gezegend met een superdonor
Nou moet zeggen ondanks een goede resultaat van rise gezien zijn begin situatie zie je wel enige verdunning hoor,maarja ook niet zo gek als je 9 a 10000 grafts verbruikt.
Zoals ik al eerder zei je bent eerder gezegend als je dik donorhaar hebt dat is zeer bepalend in het cosmetisch effect/resultaat
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 5 mei 2010 om 20:17 Reden: Quote gefatsoeneerd
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 5 mei 2010, 20:53   #7
mario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2005
Berichten: 261
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Nou moet zeggen ondanks een goede resultaat van rise gezien zijn begin situatie zie je wel enige verdunning hoor,maarja ook niet zo gek als je 9 a 10000 grafts verbruikt.
Zoals ik al eerder zei je bent eerder gezegend als je dik donorhaar hebt dat is zeer bepalend in het cosmetisch effect/resultaat
wanneer ga jij een ht doen
mario is offline   Met citaat reageren
Oud 5 mei 2010, 21:21   #8
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mario Bekijk bericht
wanneer ga jij een ht doen
Pas over 2 a 3 jaar de hoofdreden is dat ik dan wel een bedrag hebt voor een Ht als ik zo doorblijf sparen
Zal misschien wel wat foto s plaatsen binnenkort
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 5 mei 2010, 21:31   #9
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
O ja, over die beschikbaarheid van donorhaar. 4000 grafts is redelijk normaal. Het betekent meestal niet dat je echt niet meer dan dat kunt laten verplaatsen. Het betekent dat je -als je er meer uit haalt- wel gaat merken dat je haar ook achterop dunner wordt. Maar ik heb hier ook wel eens een discussie gehad over de vraag of dat nou echt zo erg is. Uiteindelijk kan het ook betekenen dat je haardos daardoor meer in balans is ... iets dunner overall maakt dat het dunnere bovenop niet zo scherp afsteekt tegen het dikke haar achterop
Roerend mee eens!

Een hoop mensen staan hier volgens mij niet bij stil, terwijl ik het een win-win situatie vind!
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2010, 09:10   #10
Milo
HaarWeb lid
 
Milo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2004
Berichten: 25
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roy1984 Bekijk bericht
Hoi

Mag ik vragen waarom je liever geen Fina wil gebruiken? Gebruik het zelf al +/- 6 jr. en ben sindsdien niet achteruit gegaan. Ik was er al vroeg bij en ben op mijn 20ste begonnen met slikken.

Lijkt me wel de beste optie als ik kijk naar de door jou benoemde opties.

Groeten,

Roy
Bedankt voor jullie reacties so far, zal even reageren op een aantal dingen.
Roy; reden dat ik toch (zeer) twijfel over gebruik fina is dat ik uit al het onderzoek (desk research) dat ik heb gedaan, toch erg veel negatieve aspecten naar voren heb zien komen. En ik weet het; ook veel positieve gebruikers, etc, maar kijk bijvoorbeeld eens op Wiki; tot 18,5% gebruikers in meer of mindere mate last van impotentie. Dat soort dingen schrikken me toch ernstig af hoor..
Milo is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2010, 09:45   #11
Milo
HaarWeb lid
 
Milo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2004
Berichten: 25
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Milo, ik had je foto's van 2 jaar geleden eens bekeken en is het verslechterd sindsdien ? Hadden ze bij AC gezegd dat je donor niet zoveel was ?

Behoud van het haar dat je nu hebt, weegt niet op tegen evt plannen met haartransplantaties. Daar moet je je toch wel eerst op focussen.

Je bent toch wel een NW3 (2 jaar geleden al), lijkt me niet dat 90% van de mensen dat niet ziet.

2400 grafts had ik je ook zeker wel gegeven.
Hoi,

Inhammen zijn wel weer wat dieper geworden ja. Heb idee dat het laatste jaar iets versneld (tov de vorige 15 jaar..) en ook 'overall' wat dunner wordt, ook bovenop. Niet bijzonders uiteraard, aangezien dit natuurlijk een te verwachten ontwikkeling is. Men heeft idd bij recent consult 2400 aangegeven (tov van 1500 bij consult 2 jaar geleden bij andere kliniek, maar dat kan er ook mee te maken hebben dat toen is uitgegaan van bijv. andere dichtheid, dat weet ik niet meer precies). Overigens, feit dat bij mij (voor niet-haarfreaks zoals wij) niet echt opvalt, ligt voornamelijk aan manier van haar dragen en in de jaren ontwikkelde 'skills' om hier optimaal mee om te gaan. Zonder gel of wax is het goed zichtbaar.
Milo is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2010, 09:55   #12
Milo
HaarWeb lid
 
Milo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2004
Berichten: 25
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Tja, het is een kwestie van risico's afwegen. Daarbij zul je zelf gewichten moeten geven aan de risico's. Zelf schat ik het risico op serieuze bijwerkingen van finasteride een heel stuk lager in dan het risico dat je kalingsproces verder gaat. Dat laatste zie ik als redelijk vaststaand feit, maar je kunt inderdaad hopen dat het tempo tegenvalt. Het eerste zou je moeten proberen om er achter te komen.
Anthonie (en uiteraard ook alle anderen die hier iets zinnigs over kunnen zeggen),

Wellicht kun jij me hier een antwoord op geven. Stel, ik zou wel Fina willen gaan gebruiken, wat zou dan het verstandigste zijn;

- Nu beginnen met Fina, kijken wat het bezien over laten we zeggen een half jaar doet en dan een HT eroverheen; voordeel: meer zekerheid over toekomst, nadeel; weer een poos wachten met HT..
- Nu HT doen en gelijktijdig beginnen met Fina (Welke invloed heeft dat dan op de transplataten??) Nadeel; wellicht vertroebeld het effect van Fina (shedding) de resultaten van de HT..
- Nu HT doen, laten genezen en ontwikkelen (8 maanden tot een jaar) en daarna beginnen met Fina. Nadeel; stel dat Fina niet werkt bij mij..

Lastige materie hoor..

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 6 mei 2010 om 13:44 Reden: Quote gefatsoeneerd
Milo is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2010, 11:25   #13
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Milo Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Tja, het is een kwestie van risico's afwegen. Daarbij zul je zelf gewichten moeten geven aan de risico's. Zelf schat ik het risico op serieuze bijwerkingen van finasteride een heel stuk lager in dan het risico dat je kalingsproces verder gaat. Dat laatste zie ik als redelijk vaststaand feit, maar je kunt inderdaad hopen dat het tempo tegenvalt. Het eerste zou je moeten proberen om er achter te komen.
Anthonie (en uiteraard ook alle anderen die hier iets zinnigs over kunnen zeggen),

Wellicht kun jij me hier een antwoord op geven. Stel, ik zou wel Fina willen gaan gebruiken, wat zou dan het verstandigste zijn;

- Nu beginnen met Fina, kijken wat het bezien over laten we zeggen een half jaar doet en dan een HT eroverheen; voordeel: meer zekerheid over toekomst, nadeel; weer een poos wachten met HT..
- Nu HT doen en gelijktijdig beginnen met Fina (Welke invloed heeft dat dan op de transplataten??) Nadeel; wellicht vertroebeld het effect van Fina (shedding) de resultaten van de HT..
- Nu HT doen, laten genezen en ontwikkelen (8 maanden tot een jaar) en daarna beginnen met Fina. Nadeel; stel dat Fina niet werkt bij mij..

Lastige materie hoor..
Ja toch afwegen eerst of je medicijnen wilt gaan gebruiken,zo ja dan zou ik inderdaad eerst een half jaar(ik noem maar iets op) even aankijken hoe dat aanslaat en dan een Ht.
Of je nou nu of een half jaar later een HT doet maakt dan toch ook niet heel veel meer uit toch?
Heb je overigens een foto van je donorhaar? maakt het misschien makkelijker inschatten.
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 6 mei 2010 om 13:45 Reden: Quote gefatsoeneerd
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2010, 13:59   #14
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Milo Bekijk bericht
Wellicht kun jij me hier een antwoord op geven. Stel, ik zou wel Fina willen gaan gebruiken, wat zou dan het verstandigste zijn;

- Nu beginnen met Fina, kijken wat het bezien over laten we zeggen een half jaar doet en dan een HT eroverheen; voordeel: meer zekerheid over toekomst, nadeel; weer een poos wachten met HT..
- Nu HT doen en gelijktijdig beginnen met Fina (Welke invloed heeft dat dan op de transplataten??) Nadeel; wellicht vertroebeld het effect van Fina (shedding) de resultaten van de HT..
- Nu HT doen, laten genezen en ontwikkelen (8 maanden tot een jaar) en daarna beginnen met Fina. Nadeel; stel dat Fina niet werkt bij mij..
Tja, ik zou je afraden om twee dingen vrijwel tegelijk te doen. Dan kun je niet goed meer bepalen wat nu precies het positieve gevoel veroorzaakt.

Je hebt twee paden, lijkt mij, met ieder voor- en nadelen.

1. beginnen met finasteride en als het aanslaat een extra stevige transplantatie voorop omdat dat veiliger kan.
2. beginnen met een conservatieve transplantatie en later voor jezelf beslissen of finasteride nou wel verstandig is.

Persoonlijk zou ik het eerste doen. Ik voorvoel namelijk dat er de komende 10 jaar voor jou echt ergens een moment gaat komen dat je het toch wil/moet proberen.

Er zijn wel meer overwegingen, zeker als je steeds uitgaat van het ergst denkbare. Stel dat je met beide tegelijk begint. Dan zit je na 2 of 3 maanden misschien wel vierdubbel in de stress. Alle getransplanteerde haren uitgevallen, super kort kapsel, shockloss door de transplantatie en een shedding door finasteride. Een nachtmerriescenario.

Ik heb trouwens wel het idee dat je haren in een betere conditie (sterker) zijn als je finasteride slikt. Dat zou bij een latere transplantatie positief zijn.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2010, 15:31   #15
rempie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 maart 2004
Berichten: 72
ik ben pas bij Feriduni geweest voor Consult. en mijn donordichtheid was gemiddeld (rond de 80 p/cm). als mijn kaalheid doorzet, wat nu niet gebeurd door Fina, zal ik een soort "8" kaalheid krijgen. kaal voor en kaal op de kruin. daar tussen in nog wat haar en hoge zijkanten.

ik wil heel graag van de Fina af. werkt perfect maar mijn libido is te laag en dat vind ik toch wat zorgelijk. ik denk met zo'n 8000 graft mijn huidige situatie te behouden. maar mocht ik tekort komen is het dan niet mogelijk om body Hair transplantatie uit te voeren. ik zie op mijn armen, bovenbenen etc voldoende mooi haar wat volgens mij perfect getransplanteerd kan worden.

wat denken jullie?
rempie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mijn FUE behandeling van 2000 grafts bij Pro Hair vin79 Chirurgische behandelingen 130 27 mei 2010 21:28
3800 grafts with Feriduni yesterday pablo Chirurgische behandelingen 16 15 januari 2008 10:19
"Wordt het zustertje niet moe!" hairobservator Chirurgische behandelingen 86 3 januari 2007 16:22
Prijsvergelijk haartransplantatie klinieken! Opa Chirurgische behandelingen 36 28 april 2006 09:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.