Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 maart 2012, 22:42   #1
KaleDonder
HaarWeb lid
 
KaleDonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 maart 2012
Berichten: 145
Geslacht:
Hair Cycle

Dag haren... ik bedoel... heren!

Sinds de, vrij plotselinge, libido problemen na 3,5 jaar gebruik van proscar ben ik op zoek gegaan naar middelen die de androgeen receptoren blokkeren op de plaats waar het hoort, namelijk de hoofdhuid. Hierbij ben ik veel dingen tegen gekomen, zoals Revivogen (scam, zo lijkt) en Fluridil (wel/niet, niet/wel). Maar ik kwam ook Hair Cycle tegen, wat claimt hetzelfde te doen. Ik kon zo gauw geen ervaringen ermee vinden, op haarweb of ergens anders. Heeft iemand hier ervaring mee of een mening over? Of misschien andere opties? Fina/duta is voor mij geen optie meer, gezien de langetermijn bijwerkingen. Na 1,5 week van de fina af te zijn gaat het libido weer als een malle trouwens en ook mijn hart lijkt wat rustiger aan te doen, maar dat terzijde.

Nog een linkje: http://www.haircycle.com/dht-inhibitors
KaleDonder is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2012, 17:32   #2
Reinn
Reinn
 
Geregistreerd: 3 oktober 2011
Berichten: 81
Geen ervaring mee, wil het wel graag proberen. Kan je deze producten ook in de winkel of NL webshop kopen? Of alleen op die website?
Reinn is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2012, 18:29   #3
KaleDonder
HaarWeb lid
 
KaleDonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 maart 2012
Berichten: 145
Geslacht:
Ik heb eigenlijk geen idee. Denk dat ik het ook wil proberen, dus zal eens op zoek gaan. Mocht ik wat vinden laat ik het weten, en anders bestel ik het via de site. Ervaringen, al dan niet positief, zal ik dan ook posten.
KaleDonder is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2012, 10:42   #4
0416Dr
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2009
Berichten: 90
Ik zal je vast uit je dromen halen: dit is zondermeer NIET de oplossing voor haaruitval.

ik zie alleen maar een shampoo en een conditioner...en dan nog een vage spray en gel met wat vitamine erin.

Ik gebruik Revita shampoo en conditioner al jaren en heb nog nooit hergroei gehad. Ik vind het wel goede shampoo/conditioner...ruikt heerlijk, voelt goed aan....maar that's it....en ik denk dat dit ook voor dit product geldt. Als dit product de oplossing was, dan was het wereldwijd uitgebracht en werd het ook wereldwijd gebruikt als middel tegen haaruitval.

Overigens zie hun eigen tekst:
The Hair Cycle line of hair loss products helps battle hair loss without harsh chemicals and powerful drugs.

Precies.....het "helpt"...wil dus niet zeggen dat het ook daadwerkelijk de oplossing is. Ik zou een shampoo zonder SLS met keto advieseren...ben je waarschijnlijk nog goedkoper uit ook.

Het enige wat bij mij heeft geholpen was uiteindelijk minoxidil (en dan heb ik misschien een enkele procenten aan haar teruggekregen, dus resultaat is echt niet WAUW) en ik ga nu de stappen nemen om fina uit te gaan proberen.
0416Dr is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.