Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 augustus 2016, 08:20   #16
james200
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 november 2004
Berichten: 126
Betreft roodheid; ik ben 2 weken behandeld en je ziet het nog wel als je goed kijkt, maar het valt niet echt op. Maar wat je mate van roodheid is, dat veschilt van persoon tot persoon.

Na 12 dagen zag je vrijwel niks meer aan mijn donor dat ik behandeld was. Bij 7 dagen zag je nog wel wat als je goed keek. Dus ook trekt snel bij. Maar ook dit verschilt weer van persoon tot persoon.
james200 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 augustus 2016, 17:49   #17
paviliondv7
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juni 2016
Berichten: 23
Geslacht:
Dag 1 / operatie

dag 2 instanbul esteworld:

deze morgend afgehaald door de chauffeur van esteworld en naar de kliniek gebracht, eerst wat bloed afgenomen voor controle en vervolgens de papieren invullen, ik werd geholpen door volgens mij de manager genaamd melanie, ik had de indruk dat zij zich ontfermde over de buitelandse gasten, zij spreekt vloeiend duits & engels dus dat was al een goed begin.
Vervolgens de betaling in orde gemaakt en mijn hoofd geschoren, de kamer opgebracht door een leuke jongedame en zij zou ook de verdoving plaatsen, dit is volgens mij het ergste van de transplantatie, alhoewel, naar mijn tellen hebben ze acht spuiten ingebracht die ik serieus gevoeld heb, dit is dan ook hooguit 2 minuten effe op de tanden bijten en vanaf dan gevoelloos. de overige spuiten heb ik niet meer geteld aangezien ik hier ook niets meer van voelde...

uiteindelijk zijn ze begonne aan de transplantatie en volgens de chirurg zouden ze 3000 grafts gezet hebben, ik heb ze zelf niet geteld maar het zal er niet ver vanaf zitten denk ik... Verder heb ik nog een uitgebreide uitleg gehad van opnieuw melanie & later ook van de dokter, leuk dat melanie daar ook rondloopt want de dokter was voor mij niet zo goed verstaanbaar... das misschien het enige wat ik als 'minder' kan omschrijven.

ik heb in bijlage nog een foto gestoken met het resultaat 2 h na de 'operatie'
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg dag 1.jpg‎ (73,5 KB, 338x gelezen)
paviliondv7 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 augustus 2016, 17:43   #18
Xantom
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2010
Berichten: 31
Hey Pavilion,

Mooi dat het erop zit en volgens mij is het ook wel goed gegaan. Kan je trouwens wat meer vertellen over hoe ze de grafts verdeeld hebben en over welke zones allemaal. Van wat ik kan zien is je gehele hoofd aangepakt?
Xantom is offline   Met citaat reageren
Oud 24 augustus 2016, 19:44   #19
paviliondv7
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juni 2016
Berichten: 23
Geslacht:
Vandaag dag 3 instanbul:
Dit is volgens mij de rotste dag, je staat smorgens op voor het ontbijt endan weet ge eigenlijk al niet goed wat doen, je kan eventueel naar het centrum wandelen maar met zo een hoedje dat niet over je hoofd gaat is het ook geen zicht, verder ben ik ook alleen hier, alleen is ook maar alleen... ik ben blij dat ik mijn laptop bij heb zodat ik op internet kan surfen ( top internet ) en geregeld wat films kan kijken die ik meegenomen had. Heb 2 x roomservice besteld in totaal voor max 20 euro. Hier heb ik best goed mee gegeten en gedronken..

Ivm met grafts: de conversatie met de chirurg verliep eerder moeizaam, wat ik kon opmaken heeft hij in elk deel even veel ingezet, ze hebben er uiteindelijk 4 h over gedaan om de grafts te plaatsen, tussendoor hebben ze er nog extra bij uit gehaald om bij te kunnen plaatsen, ik denk dat ze dus het gewoon zo vol mogelijk hebben gezet omdat mijn donor dit toeliet..
paviliondv7 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 augustus 2016, 20:40   #20
NoToBald
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2013
Berichten: 88
Thumbs up

Petje af dat je daar als Remy naar toe verkast voor een ingreep. Ik doe het je niet na.
NoToBald is offline   Met citaat reageren
Oud 26 augustus 2016, 09:48   #21
paviliondv7
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juni 2016
Berichten: 23
Geslacht:
dag 4 :
Vandaag heb ik rustig ontbeten, om half 12 heb ik uitgeheckt en om 12 h zijn ze mij komen oppikken. Vandaag hebben ze mij de washing uitgelegd, eig vrij simpel.. verder nog een korte ontmoeting met de dokter ( deze kijkt eens met een vergrootglas endan mag je beschikken, thats it..)
vandaar uit met nog 3 andere patienten vertrokken naar luchthaven ataturk, wat een hecktisch verkeer, anderhalf uur duurde deze korte rit. Aan de volgers hier die nog vertrekken geef ik graag het volgende mee: op de luchthaven ataturk goed volgen wnn je kan aanschuiven voor jou vluchtticket, immens traag & super druk! ik was ruim 4 h op voorhand aanwezig, eventjes gegeten en wat rondgelopen. 3 h voor mijn vlucht uiteindelijk aangeschoven en een 40 min voor vertrek was ik eindelijk in mijn gate... Ofwel was het gistere gewoon zo druk ofwel werken zij zo traag daar..

ps, voor degene die niet graag met zo een bewerkt hoofd rondlopen op de luchthaven het volgende: je krijgt van esteworld zo een vissershoedje maar het ziet er niet echt uit.. ik heb mij op voorhand in de h&m een hoedje gekocht a la michael jackson, minstens een dikke maat te groot, dit paste perfect op de zwarte rekband die ze rond je hoofd doen zonder dat je maar iets van de haartjes raakt
paviliondv7 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 augustus 2016, 22:56   #22
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Vond je het geen risico om naar Turkije te gaan ?

Wat is nu je voordeel tov Nederland ?
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 27 augustus 2016, 12:31   #23
paviliondv7
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juni 2016
Berichten: 23
Geslacht:
Ik had er eerst geen moeite mee om de verplaatsing naar turkije te maken, tot de dag ik mijn ticket boekte en er een aanslag was op de luchthaven van turkije...
dan is het eigenlijk gewoon het knopje omdraaien want in brussel gebeurde het ook, een aanslag kan overal gebeuren. Voor de rest is mijn familie al vaak op vakantie geweest in turkije en ze waren hier altijd zeer positief over.

Het voordeel zal waarschijnlijk zijn dat mijn bankrekening nog een stuk voller is tegenover dat ik in nederland of belgie was geweest... Ik heb gekozen voor een haartransplantatie iets wat toch nie zo alledaags is dus ik wou zeker niet kijken om de goedkoopste te hebben, ik heb het forum hier een jaar gevolgd eer ik de stap heb gemaakt, van wat ik hier kon opmaken waren er veel patienten tevreden van esteworld, daarom dat ik de keuze voor hun gemaakt heb.. ik heb hier nederlandse prijzen zien doorkomen van 1000 grafts = 3000 euro, ik had minstens tussen de 2500 & 3000 grafts nodig om een mooi resultaat te creeren. Ik heb nu 3900 € betaald incl 4 dagen hotel & en incl de accel behandeling, of de accel behandeling daadwerkelijk werkt kon ik hier op het forum niet echt volgen maar als ik toch afreisde wou ik dit dan ook proberen, misschien kan ik hier anderen nog mee de goede richting in sturen.

nadeel: ik ben nog maar 2 x met het vliegtuig op vakantie geweest en telkens liet ik mij lijden door mijn vrienden, nu ben ik in mijn eentje afgereisd en dit heb ik toch onderschat, je moet sterk in je schoenen staan om dit avontuur alleen te beleven.

Laatst gewijzigd door paviliondv7; 27 augustus 2016 om 12:33
paviliondv7 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 augustus 2016, 15:32   #24
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Er zijn ook niet veel Nederlandse klinieken die zulke goede resultaten realiseert als Esteworld. Je wordt er ook behandelt in een ultra moderne kliniek, in Nederland kan daar geen enkele kliniek aan tippen. En voor de prijs moet je het ook al niet laten
Ik zou het eerder andersom zeggen, welk voordeel haal je door je in Nederland te laten behandelen?
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 27 augustus 2016, 16:33   #25
NoToBald
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2013
Berichten: 88
Om te beginnen het allerbelangrijkste, een natuurlijk ogende haarlijn.
NoToBald is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2016, 10:40   #26
paviliondv7
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juni 2016
Berichten: 23
Geslacht:
dag 7

Vandaag zijn we 7 dagen na de transplantatie

Op zich verloopt alles vrij goed, enkel veel last van jeuk

dagelijks een washing uitvoeren en het gebied laten rusten
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg haarweb1.jpg‎ (138,3 KB, 249x gelezen)
Bestandstype: jpg WP_20160830_09_48_11_Pro.jpg‎ (149,4 KB, 288x gelezen)
Bestandstype: jpg WP_20160830_09_49_08_Pro.jpg‎ (150,8 KB, 252x gelezen)
paviliondv7 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2016, 14:40   #27
TraderOne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2013
Locatie: Niet op de parking
Berichten: 185
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paviliondv7 Bekijk bericht

nadeel: ik ben nog maar 2 x met het vliegtuig op vakantie geweest en telkens liet ik mij lijden door mijn vrienden, nu ben ik in mijn eentje afgereisd en dit heb ik toch onderschat, je moet sterk in je schoenen staan om dit avontuur alleen te beleven.
Sterk in je schoenen? Dat lijkt me wel erg vanuit je eigen ervaring geschreven eerlijk gezegd. Als je natuurlijk nog maar 2x gevlogen hebt in je leven is het misschien niet evident... maar voor de gemiddelde reiziger stelt dit m.i. niets voor. Voor mij was het allemaal heel relax en zelfs genieten... Nu ikzelf heb al heel veel vluchten gemaakt in mijn leven dus dat is ook weer vanuit mijn perspectief.... maar wil toch wel niet dat hier indruk gecreeerd wordt dat je een 'avontuur' gaat meemaken. Je pakt gewoon een bus met vleugels aan naar een kliniek en terug..
TraderOne is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2016, 14:54   #28
Xantom
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2010
Berichten: 31
Vliegen is het leukste wat er is. Ik geniet er zwaar van en mijn HT 4 dagen geleden was gewoon een avontuur.
Xantom is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2016, 15:16   #29
paviliondv7
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juni 2016
Berichten: 23
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TraderOne Bekijk bericht
Sterk in je schoenen? Dat lijkt me wel erg vanuit je eigen ervaring geschreven eerlijk gezegd. Als je natuurlijk nog maar 2x gevlogen hebt in je leven is het misschien niet evident... maar voor de gemiddelde reiziger stelt dit m.i. niets voor. Voor mij was het allemaal heel relax en zelfs genieten... Nu ikzelf heb al heel veel vluchten gemaakt in mijn leven dus dat is ook weer vanuit mijn perspectief.... maar wil toch wel niet dat hier indruk gecreeerd wordt dat je een 'avontuur' gaat meemaken. Je pakt gewoon een bus met vleugels aan naar een kliniek en terug..

Het vliegen was voor mij toch wel een avontuur... Als je maar 2 x gevlogen hebt en je altijd gewoon gevolgd hebt is dit toch wel wat zoeken, maar ik snap wel moest ik al verschillende vluchten op de teller hebben dat ik hier gewoon doorwandel alsof ik de bus of de tram zou nemen, ikzelf ben ook altijd omringd door mensen en zit zelden of nooit alleen, ik kon het dan misschien eerder als mijn persoonlijk avontuur benoemen
paviliondv7 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 september 2016, 20:33   #30
paviliondv7
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juni 2016
Berichten: 23
Geslacht:
Nog even updaten:

Vanaf dag 9 was mijn hoofd al korstvrij, ik ben er van versteld hoe snel dat zo een bewerkt hoofd geneest.
ik heb enkel op sommige plaatsen nog wat gevoelloze plekken & een gevoelig donorgebied, heb hier al vaak gelezen dat dit na een maand ongeveer voorbij is dus no panic

dag 14:
vandaag zijn we 2 weken na de haartransplantatie, van roodheid heb ik bijna geen klagen, ben dit weekend uit geweest en niemand die er iets van opmerkte. wel begin ik al te merken dat ik kleine haartjes aan het verliezen ben, aan de zijkanten ervaar ik precies ook wat shock less of hoe ze dit noemen. nu kan ik beginnen uitkijken naar de mooie tijd die mij tegemoet komt
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 14 dagen voor.jpg‎ (123,2 KB, 214x gelezen)
Bestandstype: jpg 14 dagen achterkant.jpg‎ (147,9 KB, 239x gelezen)
Bestandstype: jpg 14 dagen zijkant.jpg‎ (148,7 KB, 279x gelezen)
paviliondv7 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
26 jaar, esteworld, haartransplantatie


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.