Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 29 april 2015, 00:35   #1
blondvrouwtje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2007
Berichten: 5
Unhappy Haaruitval door Prikpil / Burnout of..?

Hoi Allemaal,

Ik had altijd een volle bos haar. Ik gebruikte geen anti conceptie. Tot verleden jaar, door erge menstruatiepijnen kreeg ik de prikpil (mei 2014 en in juli weer)
Eind juli stortte ik in met de diagnose Burnout + vit D & B12 tekort.
In Augustus begon mijn haar vreselijk uit te vallen. Gemiddeld zo'n 300 per dag, dit hield vele maanden aan. Meteen gestopt met de prikpil!!!
In december 2014 werd ik weer ongesteld.
Sinds een maand of 2 gaat het steeds beter met mij betreft de burnout. De vitamine te korten zijn aangevuld. De haaruitval is nu bijna elke dag gemiddeld tussen de 30 en 70 haren. Soms een dag wel 100. Dat is wel meer dan ik "vroeger had" maar in elk geval een stuk beter dan eerst.
Ik heb natuurlijk een stuk minder haar overgehouden door het afgelopen jaar.
Het is uitgedund over mijn hele hoofd, en bovenop schijnt het door naar mijn hoofdhuid. Ook is mijn haarstructuur veranderd, het is nu stug en sommige haren zijn pigmentloos. Wat me ook veel zorgen baart is dat ik geen nieuwe kleine haren zie groeien in mijn scheiding en ook niet als ik scheidingen maak op andere plekken. De dokter heeft mijn waardes gecontroleerd en weet het verder niet. En ik weet het ook niet meer. Daarom ben ik hier.

Wat denken jullie? Waarom zie ik geen hergroei? Hoe lang zou het moeten duren voordat er uit een uitgevallen follikel een nieuwe haar de huid uitpiept?

Bedankt voor het lezen
blondvrouwtje is offline   Met citaat reageren
 

Labels
haaruitval, hergroei, prikpil, stress, vitamines


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.