Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 februari 2016, 08:32   #106
Innovator
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2013
Berichten: 106
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stopandgrow Bekijk bericht
Goedemiddag!

Woensdag maak ik bekend wie ik gratis ga behandelen! Dus laat allemaal je foto's achter in privébericht!

Hierbij de ingrediëntenlijst van de concentrate:
Aqua, alcohol, caprylyl/capryl wheat Bran/straw glycosides, propylene glycot, butylene glycol, fusel wheat bran / straw glycosides, menthol, dimethicone, polyglyceryl-5 oleate, sodium cocoyl glutamate, glyceryl caprylate, cymbopogon flexuosus herb oil, dextran, hydroxypropylltrimonium hydrolyzed collagen, citral citric acid, acetyl tetrapepide-3, trifolium pratense flower extract, geraniol, limonene ,tris (tetramethylhydroxypiperidinol ) citrate.

Met vriendelijke groet,
Stopandgrow

Beste Stopandgrow,

Ik weet niet echt wat je bedoelingen hier zijn? Reclame maken voor je product of mensen voor de gek houden hier...
Ik vind namelijk dat je niet echt professioneel overkomt door je afspraken niet na te komen...
Ik dacht dat we een uitdaging hadden, ook heb je gister helemaal geen haarweblid hier bekend gemaakt zoals afgesproken.
Gezien de ingredienten van jouw product, zie ik namelijk dat ik een soortgelijk product in het verleden voor ongeveer 6 maanden heb gebruikt. Zonder enig resultaat.

Dit product is namelijk 100 ml en kost maar Euro 12 en is wel online te bestellen in vergelijking met jouw product die Euro 30 kost en niet online te bestellen is.
Voor de mensen die toch een soortgelijk product online willen bestellen en uitproberen -----

Het gaat hierbij om Hairbooster serum van Hairgro van 100 ml voor maar Euro 12

Ingrediënten voor Hairgro hairbooster serum:

Ingredienten
Aqua, Alcohol denat, Butylene glycol, Panthenol, Trigonella foenum graecum, Trifolium pratense flower extract, Aloe barbadensis, Hydroxy ethylcellulose, Glycerin, Dextran, Lactic acid, Acetyl tetrapeptide-3 Vrij van: parabenen, siliconen, kunstmatige geur- en kleurstoffen, schadelijke chemicaliën, dierlijke bestanddelen, PEG en PABA

Met als hoofdingredienten: Acetyl tetrapeptide-3 en Trifolium pratense flower extract! !!!!!!!

Laatst gewijzigd door Innovator; 25 februari 2016 om 09:07
Innovator is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2016, 09:09   #107
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalekop28 Bekijk bericht
Ik heb niets begrepen van heel dit stopandgrow verhaal, maar goed, het zal wel aan mij liggen.
same here
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2016, 09:14   #108
Innovator
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2013
Berichten: 106
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ryan82 Bekijk bericht
same here

Ook ik begrijp het niet meer :-p Denk dat het een makkelijke manier van reclame is van een onzin product....
Innovator is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2016, 11:37   #109
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Innovator Bekijk bericht
Ook ik begrijp het niet meer :-p Denk dat het een makkelijke manier van reclame is van een onzin product....
Overigens is er een nieuwe haargroeimiddel uitgekomen. Wil dit GRAAG met jullie delen: (hou het tussen ons oke??)

__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)

Laatst gewijzigd door ryan82; 25 februari 2016 om 11:40
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2016, 12:26   #110
Innovator
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2013
Berichten: 106
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ryan82 Bekijk bericht
Overigens is er een nieuwe haargroeimiddel uitgekomen. Wil dit GRAAG met jullie delen: (hou het tussen ons oke??)




Hahahaha geweldig ;-)
Innovator is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2016, 12:44   #111
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Ik heb dit bovenstaande product gister gekocht.

heb niks ontvangen......
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2016, 13:07   #112
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themen Bekijk bericht
Ik heb dit bovenstaande product gister gekocht.

heb niks ontvangen......
heb even gemaild en ze zeggen : in your (hair)dreams....
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2016, 15:31   #113
Stopandgrow
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2016
Berichten: 49
Geslacht:
goedendag allemaal

Sta alleen vandaag,had geen tijd om te reageren!(nu mijn handen vrij)
Ben zeker bereid om 1 iemand gratis te doen!!
Zou het fijn vinden als jullie mij aangeven wie het graag wil doen zodat we kunnen kiezen wie het gaat worden!!

vriendelijke groet
Stopandgrow

Ben er vanavond weer!!
Stopandgrow is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2016, 16:54   #114
kalekop28
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2014
Berichten: 579
Geslacht:
die plaatje is leuk ray, heb gelachen. ;-)
kalekop28 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2016, 19:21   #115
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Hoi Stopandgrow en forumleden,

Ik sta er graag voor open. Dan kan ik het hier achteraf meedelen.

Tot zover heb ik begrepen dat de middel "Stop and Grow" niet iets zoals minoxidil/ nanoxidil is. Het is, als ik het begreep, geen lotion dat je elke dag op de hoofd moet doen. Het gaat werkelijk om een behandeling, waarvoor je naar de aangewezen plek moet gaan deze te ondergaan.

Zoals ze aangaf runt ze een kapsalon en geen kliniek. Ik versta hier dus een behandeling dat je bij weinig tot vrijwel geen kapsalons kunt krijgen. Anders ging ik uiteraard wel om de hoek. Ik begreep dat daarbij zat; het geheel schoonmaken van de hoofdhuid met een detox, hoofdmassage en de rest moet ik verder nog ervaren. Bijzonder vond ik ook de microscoop (of zo'n soort iets) om je haarzakjes te analyseren.

Ik ben verder erg benieuwd en ga er morgen naar toe. Ik zal verslag doen!

Betreft wat het kost (ik heb geen idee of ze iemand heeft uitgekozen voor gratis behandeling) zal ik dit ook
toelichten. Uiteindelijk is het een feit dat je pas na een aantal maanden "iets" van de werkelijkheid kan zeggen. Haren groeien eenmaal 1, 2 tot 3 cm p maand, en daarbij nog de fases van behandeling..

Laatst gewijzigd door 123hallo; 25 februari 2016 om 19:59
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2016, 07:20   #116
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Ruikt inderdaad naar de zoveel scam die belooft haaruitval te stoppen met obscure ingrediënten..
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2016, 17:59   #117
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Slotje
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2016, 22:11   #118
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Slotje? vergeet het maar

Ik ga deze uittesten als proefpersoon en ben vandaag aldus begonnen.

Eerst even mijn vorige bericht corrigeren, ik wist toen niet precies wat het inhield:
*Het betreft inderdaad wel een behandeling waar je liefst binnen 4 weken voor moet terugkomen.
*Daarbij gebruik je thuis dus de lotion van Stop and Grow 1 x p dag.

Omdat ik heb begrepen dat deze product vrij nieuw op de markt is, sta ik ervoor open om deze product te testen, te ervaren (dus te wetenschappen). Ik zal de resultaten eerlijk delen; of ze bij mij wel of niets toevoegen. Ik heb ermee ingestemd om te stoppen met mijn huidige lotion en ben voor deze proef overgestapt op de lotion van Stop and Grow (iets wat ik best een moeilijke keuze vond) en zweer bij deze dat ik tijdens de proefperiode van komende tijden staak met mijn huidige lotion. Tenzij ik plotselinge achteruitgang zie, stap ik terug, maar ik moet nu vertrouwen hebben.
Wel blijf ik mijn dutasteride gebruiken. Dutasteride is en blijft echt mijn regime!! ..totdat ik erbij neerval

Dit hoeft een ware test absoluut niet in de weg te zitten. Wanneer ik duidelijk zie dat opeens mijn haar meer gaat toenemen, zoals de bestaande haar bij de inhammen, dan zal ik dit melden. Finasteride van toen had dit bij mij niet bij de bestaande haren van de inhammen gedaan. Wel mijn haar was netjes toegenomen door finasteride en ik vertrouw ook dutasteride. Minoxidil/ nanoxidil deden ook weinig voor de nog bestaande haren bij de inhammen.

Op hun microscoop heb ik met haar gezien dat de bestaande haren daar minder haar produceren dan elders. Hoe dan ook, ik ga ervoor, want wie niet waagt, wie niet wint

Verder heb ik verteld dat ik in de toekomst bij de inhammen een HT ga doen. Maar wacht nog af tot hoever het te redden valt.

Laatst gewijzigd door 123hallo; 26 februari 2016 om 22:59
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2016, 22:37   #119
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Dus je bent langsgeweest en je hebt een haaranalyse gehad? Ik vind alleen vaagjes wat er nou wordt bedoeld met "behandeling"... Wat ik uit alle posts haal is dat er een begin analyse gemaakt wordt en de lotion moet je zelf elke dag smeren. Dan iets van detoxen. En later weer een analyse maken om te kijken of er verbetering is opgetreden.
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2016, 22:53   #120
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Ze gaan analyse doen en daar je hoofdhuid detoxen. Ik kreeg daar mijn eerste PHT spray. En morgen avond breng ikzelf de PHT spray aan, van het flesje die ik heb meegekregen.

Over 3 (tot binnen 4) weken ga ik die kant op. Dan krijg ik weer dezelfde behandeling met het detoxen en wordt er analyse gemaakt.

Het apparaat is dus met een snoer en zo'n camera dat ze tegen je hoofd schuiven. En je ziet hierdoor uitvergroot op een scherm voor je jou haren; de hoeveelheid die uit zo'n haarzakje groeien. Je krijgt dan ook foto's opgestuurd naar je mobiel. Het is de bedoeling dat je met die behandeling wat meer haren krijgt die uit zo'n haarzakje groeien en/ of dunnere haren dikker gaan groeien, door de algehele behandeling. Ik heb wel duidelijk het verschil gezien tussen dunne en dikke haren en waar meer of minder haren uit een haarzakje groeien. Tot zover deze ervaring daar

Laatst gewijzigd door 123hallo; 26 februari 2016 om 23:01
123hallo is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
haargroeimiddel


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.