Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 31 maart 2016, 16:13   #136
RonaldB
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 mei 2015
Berichten: 68
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 123hallo Bekijk bericht
Ik, denk dat het van 1 persoon, is bij de rechter lijkt het duidelijk op 1 persoon, alleen zijn de foto's geheel verschillend genomen. De foto's neemt zij (van de salon) met haar mobiele camera, als ik het goed hebt.

Even een update: ik zit momenteel zeer krap in mijn budget om naar Hilversum te gaan voor een detox. Ik reis met de trein. Als het in de nacht +10/15 graden zou zijn, dan zou ik wel met de fiets kunnen. Op de terug of heenweg overnacht ik dan namelijk buiten iets dat ik heel relaxt zeer vaak gedaan heb, heheh, maar nu is nog even te koud.

@123hallo,

Is crowdfunding niet iets voor je?

Laatst gewijzigd door RonaldB; 31 maart 2016 om 16:15
RonaldB is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2016, 11:14   #137
Stopandgrow
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2016
Berichten: 49
Geslacht:
Goedemorgen!

De foto's zijn inderdaad op verschillende momenten genomen. Vandaar het lichtsverschil.

We zijn nog steeds volop bezig met de computer. Zo kunnen we precies zien bij elke klant hoeveel haren er uit een haarzakje groeien.

De bevindingen zijn zeer goed.

De resultaten zijn veel belovend!

Met vriendelijke groet,
Stop and grow
Stopandgrow is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2016, 11:31   #138
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Fijn zo iemand die zich aanmeld als proefpersoon, naar geeneens poen heeft om die kant op te gaan.

Had je dan niet aangemeld en had een ander laten gaan. Mensen denken enkel aan zichzelf...


Dat dit niet werkt is ern ander verhaal.
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2016, 17:02   #139
Rollercoaster1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 107
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekenbakker Bekijk bericht
fijn zo iemand die zich aanmeld als proefpersoon, naar geeneens poen heeft om die kant op te gaan.

Had je dan niet aangemeld en had een ander laten gaan. Mensen denken enkel aan zichzelf...


Dat dit niet werkt is een ander verhaal.
+1
Rollercoaster1 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2016, 00:22   #140
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekenbakker Bekijk bericht
Fijn zo iemand die zich aanmeld als proefpersoon, naar geeneens poen heeft om die kant op te gaan.

Had je dan niet aangemeld en had een ander laten gaan. Mensen denken enkel aan zichzelf...


Dat dit niet werkt is en ander verhaal.
-1

Waarom stel jij je dan niet voor als proefpersoon, er zijn haast geen aanmeldingen gedaan?
Klopt geheel niet met wat je zegt, want als je het netjes vraag mag je mijn rol zo overnemen.
Ik wil haar het flesje terugbetalen, zodat, wie dat wilt, proefpersoon kan zijn, als zij dat wilt.

Reden erachter was eigenlijk dat ik liever zelf experimenteer en niet afstap van de andere lotion.
Sommige mensen kunnen eenmaal op een later moment een andere beslissing maken, het zij zo.

Hierbij vind ik dat zij zeer zeker het recht heeft om haar product te bewijzen.

toevoeging:
Tot zover zou zo'n bedrijf die het product maakt beter openlijk testpersonen onder wetenschappelijke
toezicht kunnen plaatsen, en dit alom bekend maken op fora's wat de uitkomsten zijn. Zoals je ziet
vertellen haar foto's wel dat het enige invloed heeft op de verbetering van de haargroei. Zij heeft dus
ook testpersonen. Misschien kan zo'n bedrijf die dat middel maakt, investeren in wetenschappers die
bijvoorbeeld gegevens bijhouden van de klanten of proefpersonen en officieel noteren met naam/ data.
Het is maar een idee. Maar eenmaal officiële bewijzen en feiten, wordt deze middel als FDA gekeurd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RonaldB Bekijk bericht
@123hallo,

Is crowdfunding niet iets voor je?
Komend seizoen weer mijn eigen job

Laatst gewijzigd door 123hallo; 2 april 2016 om 01:21 Reden: toevoeging
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2016, 09:21   #141
Stopandgrow
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2016
Berichten: 49
Geslacht:
Goedemorgen!

Het product heeft zich zelf al degelijk bewezen. Het resultaat is verbluffend! Ik vind het jammer dat iedereen zo sceptisch is. Maar dit maakt niet uit want het enigste wat wij willen is jullie helpen.

Wij zijn enthousiast over het product en niemand is verplicht om te komen. We gunnen iedereen meer haar.

Wij staan open om een nieuw proefpersoon aan te wijzen.

Met vriendelijke groet,
Stopandgrow
Stopandgrow is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2016, 14:10   #142
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 123hallo Bekijk bericht
-1

Waarom stel jij je dan niet voor als proefpersoon, er zijn haast geen aanmeldingen gedaan?
Klopt geheel niet met wat je zegt, want als je het netjes vraag mag je mijn rol zo overnemen.
Ik wil haar het flesje terugbetalen, zodat, wie dat wilt, proefpersoon kan zijn, als zij dat wilt.

Reden erachter was eigenlijk dat ik liever zelf experimenteer en niet afstap van de andere lotion.
Sommige mensen kunnen eenmaal op een later moment een andere beslissing maken, het zij zo.

Hierbij vind ik dat zij zeer zeker het recht heeft om haar product te bewijzen.

toevoeging:
Tot zover zou zo'n bedrijf die het product maakt beter openlijk testpersonen onder wetenschappelijke
toezicht kunnen plaatsen, en dit alom bekend maken op fora's wat de uitkomsten zijn. Zoals je ziet
vertellen haar foto's wel dat het enige invloed heeft op de verbetering van de haargroei. Zij heeft dus
ook testpersonen. Misschien kan zo'n bedrijf die dat middel maakt, investeren in wetenschappers die
bijvoorbeeld gegevens bijhouden van de klanten of proefpersonen en officieel noteren met naam/ data.
Het is maar een idee. Maar eenmaal officiële bewijzen en feiten, wordt deze middel als FDA gekeurd.


Komend seizoen weer mijn eigen job
Wat zijn je resultaten tot zover 123hallo?
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2016, 14:48   #143
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ryan82 Bekijk bericht
Wat zijn je resultaten tot zover 123hallo?
Resultaten zijn ongeveer hetzelfde. Ben nu terug met minoxidil begonnen,
deze bewees mij te werken en hiermee blijf ik vanaf nu voor altijd.

Ik heb te weinig tijd om iets uit te testen,
ik zie er nog niet oud uit op mijn drieëndertigste en wil gewoon voor de volle zekerheid gaan.

Hopend dat andere leden zich wel durven, kunnen of willen openstellen voor iets nieuws.
Laat mij maar van mijn ouwe dag genieten
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 april 2016, 09:18   #144
Stopandgrow
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2016
Berichten: 49
Geslacht:
Goedemorgen!

Hier heb ik foto's die met de speciale computer zijn gemaakt. Op de foto's is te zien hoeveel haartjes er uit een haarzakje groeien.

Zoals je ziet komen er op de eerste foto's maar weinig haartjes uit een haarzakje. Ook zijn de haartjes erg dun.

Op de tweede foto zie je het resultaat na het gebruik van stop and grow, de pht concenctrate ( €96,-).

Dit is natuurlijk is super resultaat!

Met vriendelijke groet,
Stop and grow
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG-20160409-WA0003.jpg‎ (68,3 KB, 53x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG-20160409-WA0004.jpg‎ (60,7 KB, 51x gelezen)
Stopandgrow is offline   Met citaat reageren
Oud 9 april 2016, 12:05   #145
TraderOne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2013
Locatie: Niet op de parking
Berichten: 185
Geslacht:
Iedereen keek uit naar de resultaten van dit gratis experiment en nu zijn we nog nergens...

Tot nu toe vind ik het allemaal heel fishy van Dr Fischer... De glimmende parallax website, de grafieken, de dokter in de witte jas... het ruikt allemaal naar de zoveelste scam. Het internet heeft ons helaas op zovele vlakken al ontnuchterd en dus willen we bewijzen zien.

Ikzelf kan niet naar Hilversum komen maar hopelijk meldt iemand zich alsnog aan om deze commerciële claims te testen.

Stop & Grow... als jullie echt kunnen wat je beweert, bedenk dan eens het potentieel van onafhankelijke forumleden hier en hun reviews... maar geloof me, ze zijn hier niet naïef.

So let's cut to the chase hier... Ik begrijp dat je jullie een analyse etc etc...aanbieden.... maar dat klinkt tegelijk ook wat sham like.. het gaat in principe om een product met een actieve stof... dus stuur gewoon naar enkelen van ons gratis zo'n product op met wat uitleg bij en dan zien we van thuis uit wel of het werkt of niet. Uiteraard kunnen de resultaten beter zijn na een haaranalyse en detox toestanden.

Mij mag je altijd een supply aanbieden van een maandje of 3. Ik post met plezier de resultaten hier!
TraderOne is offline   Met citaat reageren
Oud 9 april 2016, 13:21   #146
Stopandgrow
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2016
Berichten: 49
Geslacht:
Beste traderone,

Het is niet mogelijk om zomaar spullen op te gaan sturen. Het verschilt per persoon wat diegene nodig heeft. Hier voor is dus eerst een haaranalyse nodig. Ook is de detox essentieel zo dat het bestandsdeel pht de haarvaatjes kan bereiken.

Met vriendelijke groet,
Stop and grow
Stopandgrow is offline   Met citaat reageren
Oud 9 april 2016, 13:39   #147
Stopandgrow
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2016
Berichten: 49
Geslacht:
Goedemiddag!

Omdat we vooral bezig zijn geweest met mannelijke kaalheid, plaats ik nu wat foto's met wat het voor vrouwen kan betekeken.

Op de foto's zie je dat ze allemaal nieuwe haartjes heeft gekregen. Ook zie je dat haar haar dikker en sterker is geworden. Ze heeft de mousse shampoo gebruikt(€30,-) en 1x in de 4 weken de detox.

Met vriendelijke groet,
Stop and grow
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG-20160409-WA0001.jpg‎ (96,9 KB, 59x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG-20160409-WA0002.jpg‎ (92,4 KB, 57x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG-20160409-WA0000.jpg‎ (98,6 KB, 61x gelezen)
Stopandgrow is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2016, 20:03   #148
Pjotre
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 september 2015
Berichten: 24
Geslacht:
Leuke foto, meer kan ik er niet van zeggen. Wat ik wil is een keihard wetenschappelijk onderbouwd verhaal aangevuld met gedetailleerde foto's. Wat ik jou kan aanraden is om dit verhaal\product te verkopen aan een groot farmaceutisch bedrijf. Als die er wat in zien dan kan jij goud geld verdienen!
Pjotre is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2016, 21:28   #149
TraderOne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2013
Locatie: Niet op de parking
Berichten: 185
Geslacht:
Eerlijk gezegd zie ik op die foto's niet echt iets...

begrijpelijk dat die analyse en detox nodig zijn. Kan die analyse niet met goeie foto's die ik opstuur ofzo? En die detox kan je toch zelf fixen, nee?

Het is maar een gedacht. I scratch your back, you scratch.... je weet wel.

Groet
TraderOne is offline   Met citaat reageren
Oud 11 april 2016, 22:26   #150
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Mijn positieve ervaring over de lotion is dat deze fijn aanvoelt bij het aanbrengen ervan. Er zit een menthol stofje in en de lotion bevat alcohol, daarnaast vast nog andere stoffen, maar de eerste stof die je neus opmerkt is de menthol.

Sommigen ervaren eens jeuk te krijgen door minoxidil. In de avond laat, wanneer de minoxidil gedurende uren is ingetrokken, kreeg ik dus eens jeuk. Ik spoot toen wat Stop and Grow lotion om te kijken wat het doet, beetje masseren en weg was de jeuk! En dat voelde ook nog eens prettig aan. Nu niet meer gebruikt, geen last van, maar soms is het toch wel handig en het is ook fijn de gelegenheid te hebben zelf te experimenteren. En misschien vind ik zo'n soort lotion ook wel handig in huis te hebben voor af en toe, of misschien voor het slapen ff.

Ik vind het product nogmaals niet verkeerd, alleen durfde ik uiteindelijk niet zonder datgene waar ik al vertrouwd in was; datgene wat een werking had bewezen. In het begin had ik al moeite en twijfel over die beslissing en ging er slechts heen om te kijken wat het inhield, ik was er niet geheel van op de hoogte dat ik dan gelijk met mijn huidige lotion moest stoppen en dat was ook het punt bij mij, dat het een te snelle aanname was geweest, wat ik misschien niet had moeten doen. Vandaar. desondanks ben ik toch een ervaring rijker en op positieve wijze vind ik.

Even tussendoor: Bekend is dat met minoxidil niet gestopt moet worden na het beginnen ermee. Ik ging toen een lange tijd over naar nanoxidil en ben zelfs evengoed weer terug gegaan naar minoxidil. Nu gebruik ik het volgens mijn onderstaande regime lijstje, daar doe ik later eens update over.

@Stop and grow,
Begrijp ik dat het verhaal hiervan ligt dat je de lotion van Stop and Grow alleen kunt gebruiken in combinatie van de detox-behandeling, zodat de PHT de haarzakjes bereikt?
Misschien is het anders een idee om deze product ook via internet te verkopen?

Zou Detox ook niet met een alternatief kunnen?

Ik was met het spul "ghassoul" of met de shampoo van Herbelle (beide producten zijn vegan en zeer goed, ingerdiënten onderzoek ik nauwkeurig). Herbelle is slechts een shampoo, deze is van de reform dat 100% natuurlijk is met top ingrediënten. Ghassoul werkt ook als gezichtsmasker en hoofdhuidmasker. Trekt vuil of talg uit de poriën.

Voor alle duidelijkheid op het forum:
Ghassoul is een modderklei uit de Atlasgebergte. "Ghassoul" betekend "wassen" in het Berbers.

Door ghassoul als een waterig papje te maken werkt het niet als hoofdhuid-masker, maar slechts om vuil op het hoofdhuid, lichaam en uit de haren te spoelen, werkt ook als conditioner. Dik aangemaakt werkt het als hoofdhuid/gezichtsmasker.

Onder detox heb ik verstaan dat het ontgiften is.

Zou ik mogen weten wat voor spul deze detox/ontgifting precies is?

__________________________________________________ _____________

Ik vond het erg interessant de behandeling daar, om te zien mijn hoofdhuid en haargroei op microscoop.
Bij het middengedeelte van mijn hoofd groeide er duidelijk meer uit een haarzakje (zo'n 2 a 3), terwijl ik bij de inhammen helaas 1 p haarzakje zag. Duidelijk bewijs dat de inhammen zwakker zijn en ook logisch, want iedereen krijgt eerst de plekken bij de inhammen! Mij werd dan ook geadviseerd om bij de inhammen de lotion van Stop and Grow te gebruiken om deze daar sterker te maken.

Ik had gebeld en ze zeiden dat ik het best alle twee kon gebruiken, maar vooral dan de detox te doen. Als ik zelf mag experimenteren voel ik mij daar ook vrij in. Kortom geeft zij zeer goede haar-advies, wat je bij de meeste kappers zelden kunt ervaren (ik heb vele verschillende kappers ervaren). Ik ervoer het daar verder als vooral leuk en gezellig. Zij had mijn haar een beetje bijgeknipt (of gesneden) en dat stond echt leuk! Vooral bij thuiskomst was mijn familie daar blij mee
Als ik dus zelf kan/mag experimenteren met de lotions, wil ik graag doorgaan met de behandeling!

Wel is het zo dat ik opeens met de fiets een paar maanden met de noorderzon kan zijn vertrokken. Dat gevoel kan bij mij ook zeer kort zijn en dan ben ik wel binnen enkele weken terug. Maar wanneer de lente mij de tijd geeft om buitenshuis te overnachten en de Zuidzee mij roept,. ja,. dan ga ik!

Laatst gewijzigd door 123hallo; 11 april 2016 om 22:42
123hallo is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
haargroeimiddel

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.