Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Over de website/het forum > Hoe gebruik ik het Forum?

Reageren
 
Discussietools Weergave
Oud 29 augustus 2015, 18:39   #1
baris131
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 augustus 2015
Berichten: 5
Geslacht:
14 jaar met inhammen

Hallo, ik ben enorm wanhopig en enorm onzelfverzekerd. Ik ben ten einde raad. Ik heb inhammen op mijn 14de. Verschrikkelijk... mijn vader is kalende mijn oom ook en mijn andere oom ook. Mijn moeders vader had haar maar haar broer.. is kalende. Ik vind het verschrikkelijk dit al op mijn 14de te hoeven mee te maken. Het haar bij mijn inhammen is ook nog eens dunner en lichter van kleur. Ik kan het nu nog met moeite verbergen maar dat gaat niet meer lukken als t zo door gaat. Ik neem vitamines tegen haaruitval in, ik gebruik alpecin, ik masseer mijn hoofd sinds kort en hoop dat t effect zal hebben. Want zo wil ik niet mijn jaren als jongere doorbrengen. Hebben jullie nog tips wat ik moet doen? Help mij aub, ik ben zeer wanhopig.

Baris
baris131 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2015, 21:08   #2
kalekop28
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2014
Berichten: 579
Geslacht:
Hallo Baris,

Al je huisarts bezocht? Via daar wellicht naar een dermatoloog? Je bent namelijk vrij jong voor haaruitval, doe dat eens.
kalekop28 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2015, 21:42   #3
baris131
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 augustus 2015
Berichten: 5
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalekop28 Bekijk bericht
Hallo Baris,

Al je huisarts bezocht? Via daar wellicht naar een dermatoloog? Je bent namelijk vrij jong voor haaruitval, doe dat eens.
Ik ga morgen een afspraak maken bij de huisarts, hoop zo dat het niet AGA is maar gewoon iets wat je met medicijnen kan oplossen... ik weet het niet. Ik hoop gewoon om niet NU kalende te worden. Trouwens ik ben vergeten te zeggen dat ik aan krachttraining doe en whey protein shakes drink.
baris131 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2015, 12:24   #4
kalekop28
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2014
Berichten: 579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baris131 Bekijk bericht
Ik ga morgen een afspraak maken bij de huisarts, hoop zo dat het niet AGA is maar gewoon iets wat je met medicijnen kan oplossen... ik weet het niet. Ik hoop gewoon om niet NU kalende te worden. Trouwens ik ben vergeten te zeggen dat ik aan krachttraining doe en whey protein shakes drink.
De meningen over krachttraining zijn verdeeld, ik denk zelf dat het niet slecht is voor haar. Wat betreft whey shakes, een whey shake met normale inhoud moet geen kwaad kunnen. Enkel, ik hoor ook dat ze vaak in kleine hoeveelheden anabolen doen zodat gebruikers ervan groeien en de shakes blijven kopen. Check je merk die je gebruikt op internet naar betrouwbaarheid. Overigens ben je wat te jong voor krachttraining, je bent in de groeifase ;-)
kalekop28 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2015, 13:44   #5
baris131
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 augustus 2015
Berichten: 5
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalekop28 Bekijk bericht
De meningen over krachttraining zijn verdeeld, ik denk zelf dat het niet slecht is voor haar. Wat betreft whey shakes, een whey shake met normale inhoud moet geen kwaad kunnen. Enkel, ik hoor ook dat ze vaak in kleine hoeveelheden anabolen doen zodat gebruikers ervan groeien en de shakes blijven kopen. Check je merk die je gebruikt op internet naar betrouwbaarheid. Overigens ben je wat te jong voor krachttraining, je bent in de groeifase ;-)
Hee!

Ik gebruik een beroemd merk whey protein omdat mensen zeggen dat het doet wat het moet maar misschien zijn ze er wel blij mee omdat ze sneller sterker worden door de anabolen die er stiekem inzitten waar ze niks van af weten... ik ga dit onderzoeken! En ik ben wel 14.. maar 1.85m lang en voor ik krachttraining deed was ik heel dun en skinny dus werd ik gepest en daardoor begon ik aan krachttraing.
baris131 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2015, 13:48   #6
kalekop28
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2014
Berichten: 579
Geslacht:
als je al 1.85 ben dan kan krachttraining geen kwaad, suc6!
kalekop28 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2015, 05:15   #7
Lord Zedd
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2009
Berichten: 208
Geslacht:
Krachttraining is in principe niet slecht voor je haar (betere bloedsomloop). Zweet kan dan weer wel nadelig voor je haar zijn. Eigenlijk ben je nog te jong voor krachttraining met whey shakes omdat je nog in de pubertijd zit.

Bij mij begon haaruitval op mijn 17de. Ik heb er toen niets aan gedaan tot het heel erg op viel (toen ik 25 was).

Als je een beetje inhammingen hebt is dat in principe nog niet eens zo erg. Dat ziet er mannelijk uit. Ik zou gewoon afwachten tot je wat ouder bent en later als het erger wordt medicijnen tegen haaruitval gebruiken of een haartransplantatie laten doen (als jouw dokter of dermatoloog het daar ook mee eens is, die weten het natuurlijk beter dan mij ).
__________________
1ste FUE-haartransplantatie Esteworld 2920 grafts + PRP (25 maart 2015)
6 MHP-behandelingen BeautyCare Nederland (2016)
2de FUE-haartransplantatie Esteworld 2100 grafts + PRP + ACELL (2 augustus 2017)

Laatst gewijzigd door Lord Zedd; 15 september 2015 om 05:28
Lord Zedd is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.