Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Over de website/het forum > Hoe gebruik ik het Forum?

Reageren
 
Discussietools Weergave
Oud 19 december 2014, 14:57   #1
sien
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juni 2014
Berichten: 15
Geslacht:
verwijderen bericht

Informatie verwijderen van Google is aan de webmaster

Als u informatie wilt laten weghalen uit Google, bijvoorbeeld een foto, een link naar een profiel of een webpagina, moet u meestal de eigenaar van de site (de webmaster) vragen de informatie te verwijderen.

Maar als u gevoelige persoonlijke informatie wilt laten verwijderen (bijvoorbeeld uw bankrekeningnummer of een afbeelding van uw handtekening), kunt u ons via deze pagina verzoeken die informatie te verwijderen. Raadpleeg ons verwijderingsbeleid voor meer informatie over welke informatie door Google wordt verwijderd.

Waarom contact opnemen met de webmaster?

Ook als Google deze site verwijdert uit de zoekresultaten van Google, bestaat de webpagina zelf nog steeds. Deze kan direct (met de URL van de site), via social media of via andere zoekmachines worden gevonden Daarom kunt u het beste contact opnemen met de webmaster, die de pagina volledig kan verwijderen.

Als een foto of informatie wordt weergegeven in Google-zoekresultaten, beteke
sien is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2014, 16:29   #2
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.296
Geslacht:
Huh?
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2014, 17:48   #3
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Ik krijg het gevoel dat Sien wellicht bedreigd is door een haarwerkverkoper. Ik kan berichten weghalen als ze dat echt graag wil. Als ze eenmaal van Haarweb weg zijn, dan verdwijnen ze op een gegeven moment ook uit Google. Maar daarmee wordt iemand (de haarwerkverkoper) die heel fout bezig is wel beloond voor zijn agressieve benaderwijze, helaas.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2014, 18:33   #4
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 870
Geslacht:
Die indruk had ik ook. Of ze heeft spijt en is misschien bang dat de haarwerker actie zal ondernemen.

Ik denk dat als dat zo is, Sien beter aangifte kan doen. Ze heeft van de week een bericht geplaatst dat ze een slechte ervaring bij allhair had.

Ik vind wel dat het goed is als mensen juist gewaarschuwd worden voor slechte haarwerkers. Er zijn haarwerkers die niet integer zijn.

Ik zou mij niet op de kast laten jagen. Doen zij dan aangifte van smaad, dan kun jij je verhaal doen bij de politie en dan zal die haarwerker nog eens op zijn neus kijken. Als de klachten terecht zijn, heeft de haarwerker geen poot om op te staan. En kan zij zelfs actie tegen hem ondernemen.

Het haarweb is ervoor om informatie uit te wisselen. Elke haarwerker zal wel eens klachten krijgen. Maar een goede haarwerker gaat in gesprek met je en probeert tot een oplossong te komen. De haarwerker waar Sien voor waarschuwde schold haar uit, volgens haar bericht.
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2014, 19:59   #5
Elser
HaarWeb lid
 
Elser's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2011
Berichten: 3.972
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Ik krijg het gevoel dat Sien wellicht bedreigd is door een haarwerkverkoper. Ik kan berichten weghalen als ze dat echt graag wil. Als ze eenmaal van Haarweb weg zijn, dan verdwijnen ze op een gegeven moment ook uit Google. Maar daarmee wordt iemand (de haarwerkverkoper) die heel fout bezig is wel beloond voor zijn agressieve benaderwijze, helaas.
En dat zou jammer zijn. Het forum is juist opgezet om informatie uit te wisselen.
Elser is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.