Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 juni 2019, 14:55   #61
Hairgroww
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2019
Berichten: 128
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Dan wil je ervaringen van slachtoffers, niet dat jan en alleman mailt dat het een oplichter is, dan neemt een persoon als Alberto het ook niet serieus.
Nee, natuurlijk niet! Ten eerste zijn hier op dit forum genoeg HASCI slachtoffers en ten tweede andere mensen kunnen deze verhalen bevestigen door te zeggen dat zo'n behandeling op dit moment niet wetenschappelijk is aangetoond aangezien Alberto totaal niet thuis is op dit gebied zal dit zeker wel nodig zijn en in combinatie met andere slachtoffers zal dit onderwerp toch meer zijn aandacht gaan trekken. En er is hier ook geen woord over gelogen!

Laatst gewijzigd door Hairgroww; 17 juni 2019 om 15:13
Hairgroww is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2019, 03:07   #62
Hairhair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 november 2015
Berichten: 60
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jorisvermeer Bekijk bericht
Toch moet je het er niet bij neer leggen! Misschien als hij met een camera op zijn neus toch wel gaat nadenken!

alberto@albertostegeman.nl

Ik vind dat niemand zich erbij moet neerleggen helemaal de slachtoffers niet. Er moet iemand opstaan en echt iedereen verenigen en samen rechtszaak aanspannen voor oplichting en verminking
Hairhair is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2019, 16:11   #63
Hairgroww
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2019
Berichten: 128
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairhair Bekijk bericht
Ik vind dat niemand zich erbij moet neerleggen helemaal de slachtoffers niet. Er moet iemand opstaan en echt iedereen verenigen en samen rechtszaak aanspannen voor oplichting en verminking
Dit is hoe er op buitenlandse haarfora over HASCI oplichterij wordt gesproken zoals Hairlosstalk en Baldtruthtalk. https://www.hairlosstalk.com/interac...density.96996/
https://www.baldtruthtalk.com/thread...-website/page3
Hairgroww is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2019, 23:37   #64
jorisvermeer
HaarWeb lid
 
jorisvermeer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2015
Berichten: 58
Geslacht:
Het is gewoon bizar dat Nederlandse Kliniek hier mee weg komen dat is echt belachelijk
jorisvermeer is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2019, 00:07   #65
Hairgroww
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2019
Berichten: 128
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jorisvermeer Bekijk bericht
Het is gewoon bizar dat Nederlandse Kliniek hier mee weg komen dat is echt belachelijk
Iedereen vraagt zich af hoe het kan dat zo'n oplichterskliniek als HASCI in Nederland zolang kan bestaan zonder dat hier tegenop wordt getreden!! HASCI kliniek maakt dagelijks tientallen slachtoffers die gewoon verminkt worden voor het driedubbele geld wat men voor een FUE betaald en die nog eens tien keer beter is dan wat HASCI aanbiedt!! Nederland treedt het liefst tegen burgers op die 1km te hard rijden of arme burgers kaalplukken maar dit soort criminele als Coen Gho die jaarlijks voor tientallen miljoenen kwetsbare patiënten letterlijk en figuurlijk volledig kaalplukken kunnen zonder enige moeite gewoon door met hun praktijken. Coen Gho hoort allang tussen de criminelen in de cel te zitten en het is schandalig dat deze crimineel gewoon rond mag lopen!!

Laatst gewijzigd door Hairgroww; 19 juni 2019 om 00:45
Hairgroww is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juni 2019, 10:10   #66
jorisvermeer
HaarWeb lid
 
jorisvermeer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2015
Berichten: 58
Geslacht:
Ik ben toen een paar jaar geleden geweest voor een offerte! Zie de prijs! Ben blij dat ik nooit met hun in zee ben gegaan! Ik heb nu 3600 grafts voor €1700 euro laten doen en ben mega tevreden! En er staat ook nog bij dat het alleen voor de eerste behandeling is! Ik had nog terug moeten komen na die €7900
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg DFE3123D-0CC0-4AF8-AB2B-9C6DE153B855.jpg‎ (162,2 KB, 52x gelezen)
jorisvermeer is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juni 2019, 14:11   #67
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jorisvermeer Bekijk bericht
Ik ben toen een paar jaar geleden geweest voor een offerte! Zie de prijs! Ben blij dat ik nooit met hun in zee ben gegaan! Ik heb nu 3600 grafts voor €1700 euro laten doen en ben mega tevreden! En er staat ook nog bij dat het alleen voor de eerste behandeling is! Ik had nog terug moeten komen na die €7900
Grotere oplichters dan HASCI zal je ze echt niet zo snel tegenkomen! Deze kliniek is erop getraind om elke patiënt financieel volledig uit te kleden en doordat het resultaat altijd zo mager is krijg je elke keer te horen dat de behandeling nog niet af is en je weer moet laten behandelen voor een betere resultaat en zo blijf je bakkengeld brengen naar ze, net zo lang totdat je blut bent! Daarna als je nog steeds niet tevreden bent wat bijna niemand is bij HASCI mag je gaan klagen bij Coen Gho en wordt je dossier overgedragen naar hem en dan pas begint de grote ellende!! Coen Gho kent totaal menselijkheid of enige inlevingsvermogen en zijn gedrag tegenover klagende patiënten is zeer hufterig, arrogant en onbeschoft!! Wil je hem kunnen spreken dan moet je onder een valse naam bellen en pas als je hem te pakken krijgt kun je je echt naam noemen en anders zal hij je niet te woord staan. Zelfs aangetekend post reageert hij niet op en dit gedrag houdt hij net zo lang vol totdat je afdruipt! HASCI is een van de weinige klinieken die niet te vinden is op dit forum en dat is niet voor niets zo, want zij durven hier niemand tegen te komen dan zullen ze nog meer voorschut staan en mensen gaan dan foto's posten van kale donorgebieden en eindresultaten met alleen maar donshaar om te kunnen bewijzen dat zij gelijk hebben en zal het alleen maar escaleren en krijgt de oplichting alleen maar meer en meer aandacht en meer bekendheid!!

Laatst gewijzigd door Iliasilias; 20 juni 2019 om 20:41
Iliasilias is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2019, 02:27   #68
Marais
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juni 2019
Berichten: 6
Geslacht:
Hi Iliasilias, kun je wat meer inzicht geven in wat voor bewijs je hebt tegen HASCI, met name inzake het (niet) terug groeien van haren in het donor gebied?

Ook zijn er een aantal bekende BN'ers bij HASCI langs gegaan (https://hasci.nl/nieuwsberichten/wel...gingen-u-voor/).... met een positief resultaat?

FYI - ik ben recent langsgeweest voor een eerste kennismaking. Ik sla HASCI methode even over totdat ik hier meer duidelijkheid over hebt
Marais is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2019, 15:18   #69
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marais Bekijk bericht
Hi Iliasilias, kun je wat meer inzicht geven in wat voor bewijs je hebt tegen HASCI, met name inzake het (niet) terug groeien van haren in het donor gebied?

Ook zijn er een aantal bekende BN'ers bij HASCI langs gegaan (https://hasci.nl/nieuwsberichten/wel...gingen-u-voor/).... met een positief resultaat?

FYI - ik ben recent langsgeweest voor een eerste kennismaking. Ik sla HASCI methode even over totdat ik hier meer duidelijkheid over hebt
Het bewijs wat ik heb zal ik na de Rechtszaak bekendmaken en zal dit ook op andere buitenlandse fora plaatsen. Je kan mij ook een privé bericht sturen met je telefoonnummer dan kan ik je deze 1 op 1 laten zien.

Gerard Joling heeft 80.000 euro betaald gekregen van Coen Gho om in de media te roepen dat HASCI methode werkt en het resultaat wat Gerard Joling heeft bereikt, heeft hij te danken aan zijn 4 vorige behandelingen Fut en FUE plus de kilo's Toppik en andere vulmiddelen die hij gebruikt.

Frans Bauer die is net zo zwaar betaald om Reclame te maken voor HASCI want Gerard Joling wilde dat niet meer doen omdat ten eerste hij totaal niet tevreden was en ten tweede hij behoorlijke boze Emails kreeg van zijn fans die hem ook hebben gevolgd naar HASCI en uiteindelijk allemaal genept waren. Gerard Joling heeft zelfs hierdoor heel wat dreigmails gekregen!
Gerard Joling praat vaak over zijn haartransplantaties maar rept met geen woord meer de laatste jaren over HASCI.
Ik weet niet of je Frans Bauer hebt gezien wanneer hij zonder Toppik gefilmd wordt wanneer hij b.v. niet in de studio is maar gewoon privé, buiten of in zijn huis! Dat ziet er echt niet uit! Ik heb Frans Bauer via Instagram een vraag gesteld over het eindresultaat van HASCI en ik werd direct geblokkeerd!
Dean Saunders die heeft gewoon eerlijk gezegd dat HASCI behandeling pure oplichterij is en dat hij zwaar is genept, hier is de video waarin hij dat eerlijk bekend https://www.youtube.com/watch?v=IBepmKaJSiU&t=30s

Ik zou als ik jou was ook op Google review kijken wat mensen zeggen over hun ervaring bij HASCI. Op hun Facebook pagina hebben ze alle reviews verwijderd en niemand kan meer een review achterlaten want deze waren echt schandalig slecht. Ik heb gelukkig wel een paar screenshots kunnen maken voor de rechtszaak straks.https://www.facebook.com/HairScienceInstitute/

Laatst gewijzigd door Iliasilias; 23 juni 2019 om 15:39
Iliasilias is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2019, 16:01   #70
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Waarom kan deze organisatie dit dan al 25 jaar doen? Er moet dan toch een reden zijn waarom ze nog niet gesloten zijn en de vergunning niet is afgenomen
michael1606 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2019, 16:20   #71
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michael1606 Bekijk bericht
Waarom kan deze organisatie dit dan al 25 jaar doen? Er moet dan toch een reden zijn waarom ze nog niet gesloten zijn en de vergunning niet is afgenomen
Het is de sterke marketing machine waar ze tientallen miljoenen insteken. Iedereen weet hoe duur HASCI is en dat is in tegenstelling tot wat klanten denken echt niet omdat ze meer te bieden hebben dan FUE klinieken, maar puur voor de marketing en om dit fabel in stand te kunnen houden. Het probleem zit 'm in het feit dat mensen niet kunnen zien dat de haren die getransplanteerd zijn ook terug zijn gegroeid in het donorgebied en zie dat maar is te bewijzen en daar maakt HASCI zwaar misbruik van! En omdat de behandelingen ook zo extreem duur zijn kunnen de meeste mensen maar 1 of 2 keer gaan waardoor de schade in het donorgebied beperkt blijft! En de meeste mensen die ze hebben komen uit het buitenland en een rechtszaak aanspannen vanuit het buitenland is voor de meeste niet te doen en tel daarop dat er een taboe heerst op haartransplantaties waardoor mensen niet zo snel hiermee naar buiten durven te treden!

Laatst gewijzigd door Iliasilias; 23 juni 2019 om 16:28
Iliasilias is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2019, 16:26   #72
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iliasilias Bekijk bericht
Het is de sterke marketing machine waar ze tientallen miljoenen insteken. Iedereen weet hoe duur HASCI is en dat is in tegenstelling tot wat klanten denken echt niet omdat ze meer te bieden hebben dan FUE klinieken, maar puur voor de marketing en om dit fabel in stand te kunnen houden. Het probleem zit 'm in het feit dat mensen niet kunnen zien dat de haren die getransplanteerd ook terug zijn gegroeid in het donorgebied en zie dat maar is te bewijzen en daar maakt HASCI zwaar misbruik van! En omdat de behandelingen ook zo extreem duur zijn kunnen mensen maar 1 of 2 keer gaan waardoor de schade in het donorgebied beperkt blijft!
Als de behandelde personen het niet kunnen zien. Waarom klagen ze dan? Hoe kan je klagen over iets waarvan je niet kan zien of dat het wel of niet zo is?
michael1606 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2019, 16:36   #73
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michael1606 Bekijk bericht
Als de behandelde personen het niet kunnen zien. Waarom klagen ze dan? Hoe kan je klagen over iets waarvan je niet kan zien of dat het wel of niet zo is?
Bij een FUE kun je aan de buiten kant van het donorgebied ook niet zien of iemand wel of niet behandeld is. En dat is bij HASCI ook zo, mensen zien dat het lichter is geworden maar juridisch gezien moet je kunnen aanwijzen dat op elke kale plekje daar een haar was en dat deze haar niet is teruggeroeid. Plus als je een vervolg behandeling wilt doen bij een andere kliniek dan zien zij gewoon dat het donorgebied niet meer voldoende grafts heeft en wordt je afgewezen. En of je het kunt zien of niet, het gaat erom dat wat zij zeggen niet klopt en jij als klant zijnde daar duizenden euro's extra voor betaald terwijl je daar niets voor terugkrijgt.
En als je als leek zijnde iets met het blote oog niet kunt zien wil dat nog niet zeggen dat het er niet is natuurlijk.
Ik heb ook mensen gezien die 4 of 5 HASCI behandelingen gehad hebben en deze hebben noodgedwongen MHP moeten doen om de schade op het donorgebied te bedekken en zijn echt verminkt gewoon terwijl zij dachten dat alles terug zou groeien wat nooit is gebeurt gewoon!!
En mensen klagen niet alleen over het donorgebied waar niets teruggroeid, maar klagen vooral over het resultaat op het ontvangstgebied want daar groeit alleen maar dun zwak haar of gewoon donshaar zonder dichtheid en heel veel grafts mislukken en groeien niet eens, omdat ze maar de helft van de graft transplanteren en de rest laten ze achter!

Laatst gewijzigd door Iliasilias; 23 juni 2019 om 16:56
Iliasilias is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2019, 17:48   #74
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
Ga een ander in de maling nemen.

Het donorgebied van Dean Saunders is door Coen Gho compleet uitgeroeid

Daar zal nooit geen haartje meer groeien en het is zo onherstelbaar verminkt dat het goed is waar te nemen.

'Onuitputtende donor'....kwakzalverij!!!
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2019, 18:04   #75
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iliasilias Bekijk bericht
Bij een FUE kun je aan de buiten kant van het donorgebied ook niet zien of iemand wel of niet behandeld is. En dat is bij HASCI ook zo, mensen zien dat het lichter is geworden maar juridisch gezien moet je kunnen aanwijzen dat op elke kale plekje daar een haar was en dat deze haar niet is teruggeroeid. Plus als je een vervolg behandeling wilt doen bij een andere kliniek dan zien zij gewoon dat het donorgebied niet meer voldoende grafts heeft en wordt je afgewezen. En of je het kunt zien of niet, het gaat erom dat wat zij zeggen niet klopt en jij als klant zijnde daar duizenden euro's extra voor betaald terwijl je daar niets voor terugkrijgt.
En als je als leek zijnde iets met het blote oog niet kunt zien wil dat nog niet zeggen dat het er niet is natuurlijk.
Ik heb ook mensen gezien die 4 of 5 HASCI behandelingen gehad hebben en deze hebben noodgedwongen MHP moeten doen om de schade op het donorgebied te bedekken en zijn echt verminkt gewoon terwijl zij dachten dat alles terug zou groeien wat nooit is gebeurt gewoon!!
En mensen klagen niet alleen over het donorgebied waar niets teruggroeid, maar klagen vooral over het resultaat op het ontvangstgebied want daar groeit alleen maar dun zwak haar of gewoon donshaar zonder dichtheid en heel veel grafts mislukken en groeien niet eens, omdat ze maar de helft van de graft transplanteren en de rest laten ze achter!
Snap jou frustratie, maar je spreekt jezelf in verschillendd berichten een beetje tegen. Eerst antwoord jij op mijn vraag dat het moeilijk te zien is en daarom moeilijk te bewijzen. Volgende bericht vertel je over 4/5 mensen met MHP en verwoestte donorgebieden en geen haargroei. Lijkt mij bewijs zat.

Het blijft voor mij dus de vraag waarom ze dit al 25 jaar kunnen doen als het echt oplichting is
michael1606 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
coen gho, hair stem cell clinic, hairscience institute, hasci, hsi, kwazalver, oplichter

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.