Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 februari 2012, 01:38   #1
fdzxxier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2012
Berichten: 1
Ontwikkelingen op het gebied van haartransplantatie

Beste mensen,

Allereerst wil ik iedereen die heeft bijgedragen aan de informatie op dit forum hartelijk bedanken hiervoor. Ik heb veel vragen, antwoorden en nuttige informatie gevonden met betrekking tot haartransplantaties et cetera.

Wat ik mij afvroeg is wat het vooruitzicht in de komende 5-10 jaar is. Zijn er bepaalde nieuwe technieken op komst die naar verwachting binnen nu en een paar jaar kunnen worden toegepast? En in hoeverre verwachten jullie dat de prijzen van haartransplantaties zullen dalen in de toekomst?

Ik merk namelijk bij mijzelf dat ik redelijke inhammen begin te krijgen. Nu is het voor mij lastig te zeggen of ik deze al sinds lange tijd heb of net pas begin te krijgen en er momenteel pas op begin te letten. Ik heb redelijk lang haar, waardoor ze totaal niet opvallen, maar als ik bij de kapper ben en mijn haren strak naar achteren kam, vallen ze wel behoorlijk op. Ik overweeg een haartransplantatie, maar ik ga er vanuit dat ik momenteel mijn inhammen nog makkelijk kan verbergen voor een bepaalde periode. Het zou jammer zijn als nu een enorm bedrag voor deze transplantatie zou uitgeven als het over een paar jaar (bijvoorbeeld) voor de helft van de prijs kan.
fdzxxier is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2012, 23:27   #2
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Hoe oud en waarom inhammen verbergen.

Geen inhammen = vrouwelijke haarlijn
Morehair is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.