Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 april 2016, 00:27   #16
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Hoi (H)appy,

Ik vind het een erg net resultaat, een flinke verbetering!

Tuurlijk is de dichtheid niet zo hoog als dat je af en toe voorbij ziet komen, maar je was dan ook (al) behoorlijk veel haar verloren.

Je mag er trots op zijn!

Super fijn trouwens om te lezen dat je zoveel aan mijn verslag gehad hebt, en ook bedankt voor het compliment!

Veel geluk!

Groet Markr32
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2016, 00:50   #17
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Ik hoor en lees vaker Pro Hair Clinic.

Dat zit toch in heist op den berg, België?

Als ik dat op google maps check zie ik een woonhuis?

Kan iemand mij de voordelen noemen van die kliniek, ten opzichte van andere?
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2016, 13:02   #18
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Er zijn meerdere goede klinieken.

Kijk welke het beste bij je past.
Het resultaat is van meerdere factoren afhankelijk.
Slechte resultaten zie ik niet meer voorbij komen, zoals vroeger bij Laser Aesthetic.

Zo is er in Nederland op hetzelfde prijsniveau ook Kliniek Veldhoven.

Transhair zou ik niet naartoe gaan, maar dat heeft te maken met de agressieve manier van communicatie.

Wil je verder weg, kun je ook Esteworld benaderen.

In België is Prohair de goedkoopste met een goed resultaat.
Feriduni zit ook in België, maar is eens zo duur.

Prohair zit idd in een nieuwe kliniek in Heist op den Berg (geen woonhuis).
Of ze daar ook de HT's uitvoeren, weet ik niet.
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1

Laatst gewijzigd door HairCoach; 6 april 2016 om 13:04
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2016, 14:50   #19
(H)appy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2012
Berichten: 242
update na 13 maanden:
ikzelf ben heel tevreden. niemand ziet dat ik een HT heb ondergaan en had geen last van roodheid. De richting van hoe het haar geplant is door prohair kon volgens mij niet beter
De dichtheid is niet zoals toen ik 16 jaar was maar dat had ik ook niet verwacht. met realistische verwachtingen is dit een goed resultaat volgens mij. heerlijk gevoel als ik mijn haar mooi in model kan brengen zoals vroeger.
Ter info, de 3000 grafts zijn niet enkel verdeeld over de haarlijn maar tot een groot stuk erachter

Laatst gewijzigd door (H)appy; 3 september 2016 om 14:57
(H)appy is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2016, 14:51   #20
(H)appy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2012
Berichten: 242


(H)appy is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2016, 14:53   #21
(H)appy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2012
Berichten: 242



er is geen topic gebruikt op de foto's alsook geen gel. ik geef wel toe dat wanneer ik uitga, ik een beetje topic verdeel over mijn haar waardoor het lijkt alsof ik een dikke volle bos haar heb
Bewaren
Bewaren

Laatst gewijzigd door (H)appy; 3 september 2016 om 14:55
(H)appy is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2016, 16:18   #22
TraderOne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2013
Locatie: Niet op de parking
Berichten: 185
Geslacht:
Ik vind het niet slecht... ziet er wel ok uit. Ik zou je gel verwisselen met dust it van osis. Gel doet haren samenklitten en je krijgt een 'doorkijkbos met een paar dikke bomen' Die Osis Dust it is onvoorstelbaar goed... geen toppik nodig. Je haar wordt er droog en stug van maar elk haartje wordt individueel gehouden en de dichtheid... het is alsof je een bom haar in je haar geworpen hebt. Raar dat ik precies de enige ben die het gebruikt.
TraderOne is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2016, 17:53   #23
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TraderOne Bekijk bericht
Ik vind het niet slecht... ziet er wel ok uit. Ik zou je gel verwisselen met dust it van osis. Gel doet haren samenklitten en je krijgt een 'doorkijkbos met een paar dikke bomen' Die Osis Dust it is onvoorstelbaar goed... geen toppik nodig. Je haar wordt er droog en stug van maar elk haartje wordt individueel gehouden en de dichtheid... het is alsof je een bom haar in je haar geworpen hebt. Raar dat ik precies de enige ben die het gebruikt.
Ik heb normaliter een halve bus haarlak nodig om ervoor te zorgen dat mijn haar de rest van de dag blijft zitten zoals het zit. Hoe werkt dat met Osis Dust It, ligt het haar dan niet kort na in doen weer plat?
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)
Man25 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2016, 19:54   #24
NoToBald
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2013
Berichten: 88
Thumbs up

Maximaal resultaat voor hetgeen wat je gedaan hebt. Ook niks mis met de dichtheid.

Tuurlijk ik zie ook wel tekortkomingen maar als daar geen grafts gezet zijn dan kan er ook niks groeien.
NoToBald is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2016, 13:23   #25
TraderOne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2013
Locatie: Niet op de parking
Berichten: 185
Geslacht:
Lightbulb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Man25 Bekijk bericht
Ik heb normaliter een halve bus haarlak nodig om ervoor te zorgen dat mijn haar de rest van de dag blijft zitten zoals het zit. Hoe werkt dat met Osis Dust It, ligt het haar dan niet kort na in doen weer plat?
Niet bedoelt als hijack van de post... maar toch wil ik hier antwoorden:

Geen aandelen in dat bedrijf Swartzkoph ofzo hoor maar Dust it is echt een top product. Je haar blijft droog (dus niet nat en vettig) en het geeft enorm volume en dichtheid én het blijft staan, en als niet, even met handen erdoor en het is er terug (met gewone gel/lak zou dat doen het effect weer teniet doen). Je haar voelt wel stug. (mijn lief vindt het super maar het gevoel haaaat ze :-)) Gewoon proberen en koppel zeker terug!

Er was ooit nog beter! Ooit was er Sebastian Crude Clay (er zijn vele clays maar die zijn te vettig) dat was het allerbeste product ooit. Vervangen door Craft Clay en die is echt slecht zoals alle andere clays... Hoe goed zeg je? Men vraagt al 1500 dollar/pot voor de laatste potten ervan op ebay... zo goed dus... sad story... er is zelfs een fb pagina aan gewijd om het terug te krijgen.

Laatst gewijzigd door TraderOne; 4 september 2016 om 13:26
TraderOne is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2016, 18:10   #26
(H)appy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2012
Berichten: 242
thx markr32, ik zal het zeker volgen
(H)appy is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2016, 13:23   #27
kimsmons2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2016
Berichten: 20
Geslacht:
Thumbs up

Natuurlijkheid : 10/10
Dichtheid : 9/10

Al bij al toch alweer een top resultaat van Prohairclinic.
kimsmons2 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2016, 21:36   #28
homesweethome
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 18
Geslacht:
Heel natuurlijk resultaat.
Mooier dan te streven naar een haarlijn die men heeft op 16jaar.
homesweethome is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2016, 11:49   #29
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TraderOne Bekijk bericht
Niet bedoelt als hijack van de post... maar toch wil ik hier antwoorden:

Geen aandelen in dat bedrijf Swartzkoph ofzo hoor maar Dust it is echt een top product. Je haar blijft droog (dus niet nat en vettig) en het geeft enorm volume en dichtheid én het blijft staan, en als niet, even met handen erdoor en het is er terug (met gewone gel/lak zou dat doen het effect weer teniet doen). Je haar voelt wel stug. (mijn lief vindt het super maar het gevoel haaaat ze :-)) Gewoon proberen en koppel zeker terug!

Er was ooit nog beter! Ooit was er Sebastian Crude Clay (er zijn vele clays maar die zijn te vettig) dat was het allerbeste product ooit. Vervangen door Craft Clay en die is echt slecht zoals alle andere clays... Hoe goed zeg je? Men vraagt al 1500 dollar/pot voor de laatste potten ervan op ebay... zo goed dus... sad story... er is zelfs een fb pagina aan gewijd om het terug te krijgen.
Om nog even terug te komen op je Osis Dust It speach, ik moet toegeven, je hebt gelijk! Perfect spul! Waar ik eerder echt heel veel haarlak nodig had om langzaam, beetje bij beetje, mijn haar omhoog te krijgen en mijn inhammen te verbergen heb ik nu slechts een klein beetje Osis Dust It nodig, iets haarlak erbij en klaar. In plaats van 2x 5 minuten, kost het me nu slechts 2 minuten om mijn haar te doen. Dankjewel!

In het weekend kon ik over het algemeen mijn haar wel vergelijkbaar krijgen, al kostte het me dan zeker wel 20 minuten. Naar het werk lag mijn haar vaak alweer plat als ik over was. Eenmaal aangekomen op het werk zag mijn haar er dan als volgt uit:


Met Osis Dust it zit het zo:


Zeer tevreden.

Ik heb echt haar met extreem weinig volume, dat direct plat ligt. Met veel moeite wist ik het altijd wel redelijk te stylen. Maar deze Osis is een uitvinding op zich, zo kan ik mijn aardige inhammen op dit moment nog vrij goed verbergen . Kan een eventuele HT weer enkele jaren uitgesteld worden.

Wellicht een optie voor een Osis Dust It topic, in plaats van deze topic kaap. Sorry (H)appy!
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)

Laatst gewijzigd door Man25; 19 september 2016 om 12:01
Man25 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2016, 11:23   #30
(H)appy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2012
Berichten: 242
man25. klinkt interessant maar dit is totaal niet van toepassing voor mij.
Voor mijn HT had ik ook weinig volume en zakte mijn haar meteen in. zelf met wax was het hopeloos.
Nu staat het reeds mooi in volume al vanaf het moment dat het gedroogd is na een douche. nu zal er bij een hevige windstoot of met de fiets geen verandering gebeuren aan hoe mijn haar gestyled is. (zalig gevoel !).
ik ben heel tevreden met mijn HT maar topic geeft mijn bos haar net dat tikkeltje extra. ik gebruik daarnaast al lang haarwax van fructis, en neen hierbij lijkt het haar niet extra dun, integendeel.
(H)appy is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.