Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 maart 2018, 20:26   #1
Harige
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2018
Berichten: 13
Geslacht:
Alternatieven minox/finas

Beste forumleden,

Naast finastride en minoxidil zijn er in mijn inzien meerdere producten die de haaruitval tegen kunnen gaan.

Ik heb me laten vertellen dat bepaalde aminozuren zeer goed werken tegen haaruitval. Is er iemand hier die daar meer over weet?

Finastride durf ik simpel gezegd niet aan ivm de bijwerkingen. En om eerlijk te zijn wil ik niet heel mijn leven een pil slikken om haaruitval te voorkomen.

Wat betreft minoxidil ook dit moet je je hele leven smeren anders gaat de uitval als van ouds weer door.

Met vriendelijke groet,

Harige
Harige is offline   Met citaat reageren
Oud 27 maart 2018, 21:16   #2
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Er zijn geen alternatieven. Alternatieven suggereert dat er gelijkwaardige producten beschikbaar zijn. Helaas zijn er geen evidence based middelen die dezelfde effectiviteit hebben als finasteride en minoxidil.

Groet,
Nicolaas
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2018, 00:36   #3
Harige
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2018
Berichten: 13
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicolaasdk Bekijk bericht
Er zijn geen alternatieven. Alternatieven suggereert dat er gelijkwaardige producten beschikbaar zijn. Helaas zijn er geen evidence based middelen die dezelfde effectiviteit hebben als finasteride en minoxidil.

Groet,
Nicolaas

Wat ik mezelf dus afvraag. Minox/finas moet je dus altijd blijven gebruiken om resultaat te kunnen zien. Maar wat als je stopt want dan ben je weer terug bij af. Welke nut heeft het dan als 20 jarige om aan zulke spullen te beginnen?

Ik ben 20 jaar tips zijn welkom.

Mvg,

Harige
Harige is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2018, 08:37   #4
(H)appy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2012
Berichten: 242
hey,

ik gebruik al meerdere jaren minox en daarna tot op heden nanoxidil.
Dit moet ik moet inderdaad iedere dag 2 maal aanbrengen maar dit houdt niets in.
(H)appy is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2018, 09:01   #5
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harige Bekijk bericht
Wat ik mezelf dus afvraag. Minox/finas moet je dus altijd blijven gebruiken om resultaat te kunnen zien. Maar wat als je stopt want dan ben je weer terug bij af. Welke nut heeft het dan als 20 jarige om aan zulke spullen te beginnen?

Ik ben 20 jaar tips zijn welkom.

Mvg,

Harige
Ik zie het ook niet als een verplichting. Het is voor mij een stukje routine, net als tandenpoetsen, haren doen, etc. Dat doe je ook dagelijks. En zeker de Minoxidil schuim kost je slechts 10-20 seconden. Ik vind het behoudt van mijn haren belangrijker dan 2 minimale handelingen op dagelijkse basis. Die afweging moet je voor jezelf maken

Gr Nicolaas.
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2018, 14:27   #6
Harige
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2018
Berichten: 13
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicolaasdk Bekijk bericht
Ik zie het ook niet als een verplichting. Het is voor mij een stukje routine, net als tandenpoetsen, haren doen, etc. Dat doe je ook dagelijks. En zeker de Minoxidil schuim kost je slechts 10-20 seconden. Ik vind het behoudt van mijn haren belangrijker dan 2 minimale handelingen op dagelijkse basis. Die afweging moet je voor jezelf maken

Gr Nicolaas.
Dat is inderdaad een goede mindset. Nu heb ik nog een aantal vragen over minox.

Door altijd minox te blijven gebruiken, wordt je dan niet meer kaal? Of wordt de proces enkel vertraagd?
Harige is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2018, 21:50   #7
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 968
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harige Bekijk bericht
Dat is inderdaad een goede mindset. Nu heb ik nog een aantal vragen over minox.

Door altijd minox te blijven gebruiken, wordt je dan niet meer kaal? Of wordt de proces enkel vertraagd?
Dit is de meest basic info die overal te vinden is, zelfs een paar muisklikken hier vandaan op dit forum.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.