Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 december 2002, 13:07   #16
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Probeer es een Neutrogena Tgel shampoo, helpt ook goed tegen lichte hoofdhuid problemen.


Groetjes
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 11 december 2002, 17:14   #17
cees
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 958
hallo lotgenoten, ik gebruik rooscure en zo nu en dan preventie bad van kerastase, maar hoe vaak wassen jullie je haar, soms was ik het een week niet en dan heb ik toch wel wat meer uitval, komt dit doordat ik het een poosje niet gewassen hebt, want als ik het weer was heb ik alleen haaruitval bij het wassen (maar is normaal) en daarna bijna niet meer????
Ben binnekort van plan om de preventie shampoo van elvive te kopen, gebruikt iemand die nog meer en wat kan ik het beste gebruiken om er meer forlume in te krijgen???

Alvast bedankt cees.
cees is offline   Met citaat reageren
Oud 12 december 2002, 08:56   #18
RICK
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2001
Berichten: 84
Ja die gebruik ik, beter gezegd die heb ik gebruikt. Ik had het idee dat mijn haar er slapper van werd en van volume was helemaal geen sprake. Maar misschien ervaar jij het anders. Je kan de gok altijd wagen, want zo duur is die shampoo niet.
RICK is offline   Met citaat reageren
Oud 12 december 2002, 18:31   #19
Dennie23
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2002
Berichten: 45
Met de Elvive shampoo heb ik totaal geen ervaring maar van wat ik gehoord heb is hij mischien het proberen waard. Ik gebruik zelf nog steeds de Rooscure shampoo alleen heb ik het idee dat deze weinig doet. Dan moet ik er wel bij vertellen dat ik geen roos heb en naar mijn mening wel een gezonde hoofdhuid. Van Rooscure krijg ik alleen maar gigantisch droog haar en krijg hierdoor weer alles in de knup (halflang haar).
Het is mischien wel verstandig voor mij om een andere shampoo te gebruiken maar de reden dat ik het nog steeds gebruik is dat het hier op dit forum door menigeen word aangeprezen en ik nog steeds niet veel weet van een vervangende shampoo die minimaal net zo goed is voor mn hoofdhuid (aangezien dit een belangrijk deel is met het oog op het haar behouden).

Wel wil ik bij deze nog even vragen of je van deze shampoo (Rooscure) op den duur dikkere haren krijg aangezien mijn haren het afgelopen jaar aanzienlijk dunner zijn geworden. Met vriendelijke groet, Dennie
Dennie23 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2002, 23:25   #20
Uitgeblust
Alle beetjes helpen!
 
Uitgeblust's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 224
Citaat:
Originally posted by RICK
Ja die gebruik ik, beter gezegd die heb ik gebruikt. Ik had het idee dat mijn haar er slapper van werd en van volume was helemaal geen sprake. Maar misschien ervaar jij het anders. Je kan de gok altijd wagen, want zo duur is die shampoo niet.
Klopt helemaal. Stekeltjes kapsel lukken niet echt. Ik dacht dat het kwam door de verandering van mijn haar, mindere dichtheid, maar het is toch de shampoo waardoor me haar niet meer omhoog wilde staan. Altijd leuk om ervaringen van anderen te lezen, leer je echt wat van! ... Dercos Shampoo heb ik morgen in huis, weg met Elvive Haaruitval Preventie!
Uitgeblust is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2002, 19:05   #21
WannaKnowMore
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2002
Berichten: 44
Van die decros kreeg het haar een betere conditie bij mij.

was tussen de 8-9 euro in de apotheek.
WannaKnowMore is offline   Met citaat reageren
Oud 25 december 2002, 13:39   #22
Rob
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 september 2001
Berichten: 61
Hallo jongens,

wie van jullie gebruikt allemaal Dercos Energie shampoo?
Wat zijn jullie ervaringen en waar is het oa verkrijgbaar?

groeten Rob
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 25 december 2002, 14:40   #23
WannaKnowMore
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2002
Berichten: 44
in decros zit Aminexil en vitaminen PP/B5/B6

Je haar word er ook vitaler van en het ruikt heel lekker, maar ik gebruik s ochtends decros en s avonds rooscure, wat gelijk is aan 1 % Nizoral.

Rooscure - etos / apotheek
Decros apotheek
WannaKnowMore is offline   Met citaat reageren
Oud 25 december 2002, 16:26   #24
yasmin
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: holland
Berichten: 5
shampoo

ik heb ooit gehoord dat je juist niet verschillende shampoo moet gebruiken want dat is niet goed voor je haar en was ook niet elke keer je haar met shampoo maar zo min mogenlijk bijvoorbeeld 3 keer in een week ofzo en de rest van de dagen alleen maar water ik gebruik nu alleen maar nizoral tegen de jeuk
yasmin is offline   Met citaat reageren
Oud 25 december 2002, 21:17   #25
Uitgeblust
Alle beetjes helpen!
 
Uitgeblust's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 224
Teveel wassen is absoluut niet goed. Ik was iedere zondagavond met Nizoral (2% ketoconazale) ... de rest van de week nu ongeveer 2 à 3 keer met Dercos Energieshampoo met Aminexil ... ik doe ook alleen gel in me haar als ik dat nodig acht. Niet meer iedere dag, want toen waste ik me haar soms twee keer per dag.
Uitgeblust is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2002, 00:49   #26
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Hoi allemaal

Het is inderdaad beter om niet al teveel verschillende shampoo's te gebruiken. Gebruik elke dag je normale, milde lievelingsshampoo en gebruik daarnaast een aantal keer per week je medicinale shampoo als Nizoral ofzo.

Wel is het beter om elke dag je hoofd te wassen met je milde schampoo, want zo was je al het talg e.d. van je hoofdhuid. Zo blijft je hoofdhuid schoon en krijgen bacteriën en gisten niet zo snel de kans om je hoofdhuid aan te tasten. Elke dag shampoo'en kan je haren niet schaden. Je haren voelen vaak fut en levenloos aan omdat er iets niet klopt met je hoofdhuid en niet je met shampoo.

Hoofdhuid problemen worden bij ons kalenden met name veroorzaakt door de DHT en door de seborreic dermatisis.

Groetjes
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2002, 20:12   #27
Robster
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 september 2002
Berichten: 30
Hela!

Nu ik die posts van die shampoo allemaal zo es doorlees, is bij mij de vraag gerezen of gel schadelijk is voor je haar. Ikzelf gebruik iedere dag een lekkere klodder namelijk en dan gebruik ik die gele van euroshopper (zo'n lekkere grote pot )

Maar weet iemand of (teveel) gelgebruik schadelijk is, of dat er misschien een gel is met ketozanol (of hoe heet het..)

Groetjes
Robster
Robster is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2002, 23:44   #28
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Hey Robster

Citaat:
Nu ik die posts van die shampoo allemaal zo es doorlees, is bij mij de vraag gerezen of gel schadelijk is voor je haar. Ikzelf gebruik iedere dag een lekkere klodder namelijk en dan gebruik ik die gele van euroshopper (zo'n lekkere grote pot )
Gel doet je haren zelf geen kwaad, want haar is een levenloos vezel. Hoe huidvriendelijk Gel ook kan zijn, het komt toch op je hoofdhuid terecht. Hierdoor kan op lange termijn je hoofdhuid uit balans(!) raken. Eigenlijk zou ik niet teveel Gel in je haar doen Robster.


Groetjes
Rocco is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.