Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 december 2016, 15:42   #16
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.317
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fire84 Bekijk bericht
Alsof hun volgens de regels hebben gehandeld, niets geen papieren gehad. Moeten ze zich beter indekken. Als ik griep heb en hoge koorts ga ik natuurlijk geen HT doen! Ben achteraf ook blij dat daar niet behandeld ben.
Sorry. Zo onvolwassen.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2016, 11:00   #17
Rob888
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 mei 2016
Berichten: 21
Geslacht:
Mondelinge afspraak is dan mooi vastgelegd in deze thread. Niet meer dan normaal dat jij je afspraken met Hairplus nakomt.
Rob888 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2016, 11:37   #18
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.317
Geslacht:
Dat bedacht ik me ook. Hoop dat die meelezen. De deurwaarder komt eraan. Wat een loser!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2016, 17:48   #19
maaa17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2014
Locatie: den haag
Berichten: 315
Geslacht:
Yep ik sluit me bij de rest aan... Je had gewoon moeten zeggen dat je dat niet had gezegd. Dan had hairplusMC geen poot om op te staan, laat ze dat dan maar bewijzen. Maarja omdat, je dit nu hier getypt hebt is het ook schriftelijk vastgelegd en ben je de sjaak.
maaa17 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2016, 10:50   #20
Brabant1994
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 december 2016
Berichten: 8
Geslacht:
Prima kliniek, slaat nergens op....
Brabant1994 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2016, 14:43   #21
TraderOne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2013
Locatie: Niet op de parking
Berichten: 185
Geslacht:
Vreemd dat jullie hem zo streng in het ongelijk stellen. Ik ben me bewust van een mondelinge toezegging maar in praktijk is dit woord tegen woord en een zaak zal er niet snel van komen.

Zelfs als hij hier een account aanmaakt is er twijfel of hij dit zelf is. Identiteit is immers niet bewezen.

Hij heeft echter niet volwassen gehandeld ja. Hij heeft echter wel geprobeerd af te melden. Een ziektebriefje had al veel gedaan wellicht.... of ziek opdagen en hen zelf de situatie laten bekijken/herboeken.

De kliniek lijkt me toch ook niet helemaal ok met z'n intake procedure. Zo'n dingen moeten op papier. Het gaat 'm niet om een kleine procedure.
TraderOne is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2016, 13:40   #22
Tampert35
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 118
Geslacht:
Toen ik akkoord ging met een behandeling bij Hairplus kreeg ik duidelijk de algemene voorwaarden te lezen:

Artikel 5. Annulering
Bij annulering is de opdrachtgever verplicht 10% van de totale verkoopsom te voldoen. Bij annulering binnen 3 weken voor behandeling is de opdrachtgever verplicht 20% van de totale verkoopsom te voldoen.


Op zich nog netjes dat Hairplus MC je een kans geeft om een nieuwe datum te prikken om zo geen annuleringskosten te hoeven betalen. Toch?
Tampert35 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2016, 20:05   #23
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.153
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tampert35 Bekijk bericht
Toen ik akkoord ging met een behandeling bij Hairplus kreeg ik duidelijk de algemene voorwaarden te lezen:

Artikel 5. Annulering
Bij annulering is de opdrachtgever verplicht 10% van de totale verkoopsom te voldoen. Bij annulering binnen 3 weken voor behandeling is de opdrachtgever verplicht 20% van de totale verkoopsom te voldoen.


Op zich nog netjes dat Hairplus MC je een kans geeft om een nieuwe datum te prikken om zo geen annuleringskosten te hoeven betalen. Toch?
Duidelijk. Geldt er trouwens (binnen zoveel dagen nadat je de handtekening hebt gezet) niet dat je je alsnog mag bedenken? Dat was trouwens niet van toepassing in het geval van Fire84.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2016, 21:06   #24
Tampert35
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 118
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Geldt er trouwens (binnen zoveel dagen nadat je de handtekening hebt gezet) niet dat je je alsnog mag bedenken? Dat was trouwens niet van toepassing in het geval van Fire84.
Klopt. Ik kan in de mails niet meer terugvinden hoeveel dagen maar ik geloof dat je je binnen 10 dagen na reservering probleemloos kunt bedenken.
Vervolgens dien je een aanbetaling te doen en daarna is de reservering pas compleet.
Fire84 schrijft dat hij vlak voor de behandeling heeft afgezegd. Dus na de periode sanctieloze bedenktijd en na de aanbetaling. Dan vind ik het niet meer dan reëel dat Hairplus hem op de algemene voorwaarden wijst.
Tampert35 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2016, 22:03   #25
fjutjumaja
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2016
Berichten: 21
Geslacht:
Als het erop aankomt is het heus niet zo moeilijk voldoende aannemelijk te maken dat een dergelijke afspraak gemaakt is. Heb je deze thread niet eens voor nodig. De kliniek zal kunnen aantonen dat hij er op bezoek is geweest, dat er een consult is geweest, vervolgens dat er een telefoongesprek heeft plaatsgevonden, en tenslotte dat er een afspraak voor een HT is ingepland. Wil je dan stellig volhouden dat je nooit akkoord gegaan bent met een HT, zul je niet alleen standvastig moeten liegen, ook zul je moeten motiveren waarom deze voorgaande feiten zich niettemin hebben voorgedaan. Het is alleen wel de vraag of zo'n kliniek er uiteindelijk een zaak van zal maken.
fjutjumaja is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2016, 22:35   #26
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Laten we wel zijn, de kliniek staat volledig in haar recht in deze. Je maakt afspraken die je vervolgens niet nakomt, dan is het niet gek dat de kliniek je op die afspraken wijst.
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2016, 02:54   #27
maaa17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2014
Locatie: den haag
Berichten: 315
Geslacht:
ik zou geen reactie van fire verwachten. Is al een tijdje niet meer online geweest ;-). Het werd hem waarschijnlijk te heet onder de voeten.
maaa17 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2016, 08:16   #28
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.317
Geslacht:
Ja. Slotje zou ik zeggen!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
hairplus mc, ontevreden

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.