Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 3,67 gemiddeld. Weergave
Oud 24 december 2008, 18:09   #61
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
ja wie wil niet zen haardos van 16 jaar terughebben ?
Nee meer, ik heb nooit een NW1 gehad, ook niet als 16 jarige.

Mijn foto lijkt heel erg op mijn natuurlijke haarlijn, het zal iets beter zijn geweest.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2008, 22:40   #62
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
ik ga eens kijken voor een blog aan te maken met tijdlijn(fotos van men 17 tot men 26...)
ik doe momenteel steeds stappen terug qua haarverlies , ik hoop dat het blijft duren....
Leuk, dat moet je vooral doen! Ik zie bij mezelf ook die stappen terug, ik geef ze weer in een grafiekje bij mijn naam, mijn avatar
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2008, 22:26   #63
miraatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 december 2008
Berichten: 5
Hoi,
ik wil reageren op verhaal mbo Trainshair.


Ik ben een vrouw van 27 en heb heel mijn leven al een tamelijk hoog voorhoofd gehad.Dat verborg altijd met een pony.Maar sinds 2 jaar werden mijn haren steeds dunner bovenop,dus kon het niet meer verbergen.Toen besloot ik een haartransplantatie te laten doen bij Trainshair.Zou zouden een stripje haar weg halen aan de achterkant,en de haren transplanteren naar het voorhoofd.3 cm werd mijn voorhoofd verlaagd.Ik betaalde 5000 euro voor ingeveer 1200 grafts.Bij het advies gesprek hebben ze me zo ingepalmd,dat ik meteen een maand later al een afspraak maakte voor de transplantatie.Er werd gezegt dat 1 behandeling genoeg was en dat het niet pijnlijk zou zijn.Ik zou worden behandeld als een prinsses........De operatie was pijnlijk,vooral toen ze de verdovingspuiten zetten bij mijn slapen.Toen besloten ze de vloeistof er wat langzamer in te spuiten...niet pijnlijk meer.Toen ze me aan het behandelen waren,werd er op elke vraag die ik stelde over de behandeling,noncharlant gereageerd als of het ze niet interreseerde wat ik dacht of vroeg.Was echt blij toen de transplantatie na 4,5 uur voorbij was.Maar toen begon de ellende eigenlijk pas.De eerste weken zag ik er niet uit.Verdovingen gingen zakken,opgezwollen ogen,korsten op de wond.Maar dat was van tevoren wel gezegd,maar niet dat het zo erg zou zijn!Sommige haren bleven zitten,andere vielen uit.Na 3 maanden begonnen de haren door te komen.De haren die zijn blijven zitten zijn al 1 a 2 cm.Dus was echt een verschrikkelijk gezicht.Sommige plaatsen haar,elders stoppeltjes.Mijn huid is nog steeds rood en en pijnlijk(Na 5 maanden)ben na 3 maanden terug geweest of het normaal was dat mijn hoofdhuid zo rood bleef.Er werd toen gezegt dat dat nog wel even zou duren,maar dat het goed kwam.
Ik voel me al 5 maanden lelijk en ga het liefst de deur niet uit.Als ik dat al doe,draag ik een pet.Lijkt net of er een paar plukjes haar op mijn voorhooft zijn geplakt.Ben nu sinds de transplantatie nergens meer geweest.Zit niet lekker in mijn vel,heb last van paniekaanvallen en maak me elke dag zorgen over mijn haar.Of het wel goed komt en hoe ik er uit kom te zien.Wanneer ik weer eens zonder pet de deur uit kan en wanneer ik weer mijn oude leventje op kan pakken.Ben echt doodongelukkig en heb spijt dat ik de transplantatie heb gedaan.Misschien als alles uiteindelijk goed komt dat ik er anders overdenk...maar dat is nog maar de vraag.Ben als de dood dat ik nog een operatie moet,omdat de dichtheid niet voldoet aan mijn verwachtingen.Als dat zo is ,loop ik nog een jaar voor schut. Na alles wat er gebeurt is.Voor iedereen die de zelfde behandeling als mij(voorhoofd verlagen) wil laten doen zeg ik:denk goed na,je zult een jaar rond moeten lopen met een pet/doek op je hoofd.Want je ziet er echt verschrikkelijk uit!!!!!En het is echt niet goed voor je ego,word er heel onzeker van.

Groetjes miranda

Laatst gewijzigd door Henk; 18 januari 2009 om 21:02 Reden: Op verzoek van poster.
miraatje is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2008, 23:02   #64
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Dit is idd niet een leuk verhaal. En ook geen reclame voor Transhair.

Je zit nu al op 5 maanden, dus het duurt niet lang meer voordat je resultaat gaat zien. Het ergste is wat dat betreft voorbij.

Je zult waarschijnlijk idd een 2de haartransplantatie nodig hebben in de toekomst, maar daar moet je je nu nog niet druk om maken.

Transhair (Graft) zit tegenwoordig ook op dit forum, en wil graag van alle negativiteit omtrent hun bedrijf af. Dus er moet iets te regelen zijn. Want dit is natuurlijk weer te zot voor woorden.
(Gratis 2de ht misschien.........?)

Zou je wat foto's kunnen plaatsen van hoe het er nu uitziet?
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2008, 23:34   #65
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Geen mooi verhaal, Miranda, je heb het werkelijk niet getroffen. Het is jammer dat je ons nu pas treft, maar ik hoop toch dat je nog wat hulp kunt vinden om het draagbaarder te maken voor jezelf.

Bij 3 centimeter verlagen met 1200 grafts hadden we hier vantevoren wel kunnen aangeven dat je waarschijnlijk nog wel eens voor een verdichting zou moeten gaan. Maar misschien heb je mazzel en is het resultaat dalijk toch optisch wel bevredigend. Mocht er ooit een vervolg nodig zijn, bedenk dan heel goed hoe je dat gaat aanpakken.

Je zit nu op 5 maanden. In mijn persoonlijke ervaring was dat wel een lastige tijd. Het lijkt al heel lang geleden dat de behandeling geweest is, maar als je in de spiegel kijkt is alles nog zoals daarvoor of zelfs iets erger. Maar kop op, de komende twee maanden moet je toch flinke vooruitgang gaan zien en met de lente voel je je misschien weer een heel ander mens.

Misschien kun je op het vrouwenforum overigens nog terecht voor tips over middelen om die roodheid te camoufleren (zelf gebruikte ik een foundation van Max Factor) en om het maximale te halen uit de haren die je hebt (volume shampoo's, Voluma, Toppik, strategisch gebleekte of geverfde puntjes, een ander soort kapsel, extentions ...).
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2008, 04:06   #66
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Asjemenou, wat een verhaal. Sommige dingen die je schrijft horen gewoon bij een haartransplantatie, dat is een feit. Zwellingen, rode huid, pijnlijke verdovingsspuiten, instabiel haargroei met als gevolg plukjes etc. etc

Wij als mannen kunnen gewoon de klets kaalscheren, zodat het minder opvalt, is als vrouw wat lastiger.

Maar zaken zoals "stel je niet aan" en dat er waarschijnlijk nog een 2e HT moet volgen zonder dit van tevoren gemeld is...tja, die zaken kunnen echt niet. Ik kan me er gewoon geen voorstelling van maken. Wat een doffe ellende.

Gaat vast allemaal nog goedkomen, desnoods ergens anders.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2008, 09:12   #67
MGREEN
HaarWeb lid
 
MGREEN's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2007
Berichten: 278
Mijn ervaring bij AC is echt totaal het omgekeerde van wat er hierboven geschreven is. Een dokter die na de betaling nog steeds heel erg zorgzaam overkomt en naar je luistert. Een medisch team dat ook erg professioneel te werk gaat. Mijn behandeling duurde erg lang (ruim 8 uur) en de verdovingen raakten steeds uitgewerkt, iedere keer als ik dat wilde werd er extra verdoofd etc.

Verder is me altijd gewaarschuwd voor de zwelling en hoe het zou verlopen. Gelukkig heb ik nooit een zwelling gehad vreemd genoeg, de rode kleur was ook na 5 dagen weg. In de 4e maand op het consult met dokter Feriduni was mijn resultaat niet zo geweldig, hij heeft me gerust gesteld en verteld dat het consult eigenlijk alleen voor geruststelling dient. En inderdaad, in maand 5 en 6 heb ik al het resultaat bereikt waar ik zo op gehoopt had.

Ik realiseer me dat de behandeling bij mij goed is verlopen (metname zwelling etc) en dat dat niet altijd zo is, maar ik heb erg veel vertrouwen in deze kliniek en ben dan over de behandeling ook bijzonder tevreden.
__________________
Regime

Dutasteride 0.15 mg (maart 2007)-(januari 2009)
Finasteride 1 mg (januari 2009)
Minoxidol 5% (januari 2009)

HT FUE 2000 Grafts Aesthetic Clinics Dr Feriduni (Jun 2008)


MGREEN is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2008, 18:52   #68
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
Een merkwaardige post van Miranda. Ik herken (na 4 FUT's bij Transhair) niets van haar verhaal. Het is uiteraard zaak dat iedere kliniek, dus ook Transhair, een juist beeld schept van de te behalen resultaten. Of dat hier is gebeurd kan ik niet beoordelen.

Maar als ik Miranda's verhaal lees, dat ze het uitschreeuwt van de pijn + paniek aanvallen, zich al 5 maanden lelijk voelt enzovoort enzovoort, dan denk ik eerlijk gezegd dat ze ook eens naar een psycholoog zou moeten gaan in plaats van anderen de schuld te geven van haar ellende.

Tot slot nog dit: dat je uitgelachen zou worden en dat assistentes zouden zeggen dat je je niet moet aanstellen als een klein kind vind ik -gebaseerd op mijn eigen ervaringen bij Transhair- nauwelijks te geloven. En doordat ik dit nauwelijks kan geloven, ga ik zelfs denken dat deze post mogelijk het werk is van iemand die er belang bij heeft TH te beschadigen. Als het werkelijk zo is gegaan als Miranda schrijft dan is dat uiteraard een schande: zulke mensen horen niet bij een HT kliniek te werken. Maar ik heb dus zo mijn twijfels...
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)


test123 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2008, 19:29   #69
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Ik kan me hier ook niets bij voorstellen. Merkwaardig verhaal!!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2008, 21:12   #70
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Ik wil wel nog opmerken dat de objectiviteit weer ver te zoeken is. Bij een positief verhaal over TH word je neergezet als Jorn2, en een negatief verhaal wordt gelijk geloofd. Ook vindt men het normaal dat PH zijn klanten aanspoort vooral te posten op het haarweb, en kritiek op AC is al helemaal uit den boze. En LA mag je gewoon neersabelen. Voer voor psychologen zou ik zeggen!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2008, 21:15   #71
vega24
HaarWeb lid
 
vega24's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2006
Berichten: 334
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door miraatje Bekijk bericht
Hoi,
ik wil reageren op verhaal mbo Trainshair.


Ik ben een vrouw van 27 en heb heel mijn leven al een tamelijk hoog voorhoofd gehad.Dat verborg altijd met een pony.Maar sinds 2 jaar werden mijn haren steeds dunner bovenop,dus kon het niet meer verbergen.Toen besloot ik een haartransplantatie te laten doen bij Trainshair.Zou zouden een stripje haar weg halen aan de achterkant,en de haren transplanteren naar het voorhoofd.3 cm werd mijn voorhoofd verlaagd.Ik betaalde 5000 euro voor ingeveer 1200 grafts.Bij het advies gesprek hebben ze me zo ingepalmd,dat ik meteen een maand later al een afspraak maakte voor de transplantatie.Er werd gezegt dat 1 behandeling genoeg was en dat het niet pijnlijk zou zijn.Ik zou worden behandeld als een prinsses........De operatie was pijnlijk,vooral toen ze de verdovingspuiten zetten bij mijn slapen.Toen besloten ze de vloeistof er wat langzamer in te spuiten...niet pijnlijk meer.Toen ze me aan het behandelen waren,werd er op elke vraag die ik stelde over de behandeling,noncharlant gereageerd als of het ze niet interreseerde wat ik dacht of vroeg.Was echt blij toen de transplantatie na 4,5 uur voorbij was.Maar toen begon de ellende eigenlijk pas.De eerste weken zag ik er niet uit.Verdovingen gingen zakken,opgezwollen ogen,korsten op de wond.Maar dat was van tevoren wel gezegd,maar niet dat het zo erg zou zijn!Sommige haren bleven zitten,andere vielen uit.Na 3 maanden begonnen de haren door te komen.De haren die zijn blijven zitten zijn al 1 a 2 cm.Dus was echt een verschrikkelijk gezicht.Sommige plaatsen haar,elders stoppeltjes.Mijn huid is nog steeds rood en en pijnlijk(Na 5 maanden)ben na 3 maanden terug geweest of het normaal was dat mijn hoofdhuid zo rood bleef.Er werd toen gezegt dat dat nog wel even zou duren,maar dat het goed kwam.
Ik voel me al 5 maanden lelijk en ga het liefst de deur niet uit.Als ik dat al doe,draag ik een pet.Lijkt net of er een paar plukjes haar op mijn voorhooft zijn geplakt.Ben nu sinds de transplantatie nergens meer geweest.Zit niet lekker in mijn vel,heb last van paniekaanvallen en maak me elke dag zorgen over mijn haar.Of het wel goed komt en hoe ik er uit kom te zien.Wanneer ik weer eens zonder pet de deur uit kan en wanneer ik weer mijn oude leventje op kan pakken.Ben echt doodongelukkig en heb spijt dat ik de transplantatie heb gedaan.Misschien als alles uiteindelijk goed komt dat ik er anders overdenk...maar dat is nog maar de vraag.Ben als de dood dat ik nog een operatie moet,omdat de dichtheid niet voldoet aan mijn verwachtingen.Als dat zo is ,loop ik nog een jaar voor schut. Na alles wat er gebeurt is.Voor iedereen die de zelfde behandeling als mij(voorhoofd verlagen) wil laten doen zeg ik:denk goed na,je zult een jaar rond moeten lopen met een pet/doek op je hoofd.Want je ziet er echt verschrikkelijk uit!!!!!En het is echt niet goed voor je ego,word er heel onzeker van.

Groetjes miranda

Heb geduld,

Het resultaat na 5 maanden is nog maar het begin,

Ikzelf zit ook op 5 maanden en voel me kut.

Groet,
Vega.


P.s
Probeer geen spijt te krijgen, t helpt niet, vind je het eind resultaat niet mooi, (na 14 maanden) dan zou ik er nog 1 doen.
Met een lelijk resultaat wil je ook niet rondlopen, het ligt er dus echt aan hoe snel je tevreden bent.
__________________


Regime:

18-7-2008 1e HT FUE 1050 AC te Hasselt.

1.25Mg Finasteride - (10-11-2006)

5% Minox/Duta Topical - (28-1-2008)

1x 320MG Saw Palmetto.

Rooscure 2x per week - (26-11-2006)
Folligen Therapy Spray - (27-8-2007) 1x per week.
Emu Oil for Hair - (27-8-2007) Gestopt!
Vitamines ( IJzer,Zink etc,)

Status NW_2

Pitiful Scum.

You Die...

Laatst gewijzigd door Henk; 18 januari 2009 om 21:04 Reden: Bericht miraatje aangepast.
vega24 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2008, 21:39   #72
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Ik wacht eigenlijk op een antwoord van Transhair zelf.
Die kunnen in deze zaak wel duidelijkheid scheppen.

Zeg Limbo, kun jij als Jorn2 hun niet even attenderen op deze aantijgingen?
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2008, 21:42   #73
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Ik wil wel nog opmerken dat de objectiviteit weer ver te zoeken is. Bij een positief verhaal over TH word je neergezet als Jorn2, en een negatief verhaal wordt gelijk geloofd. Ook vindt men het normaal dat PH zijn klanten aanspoort vooral te posten op het haarweb, en kritiek op AC is al helemaal uit den boze. En LA mag je gewoon neersabelen. Voer voor psychologen zou ik zeggen!
Sorry Limbo, maar ik zie niet zo goed hoe jij leest. Ik voel dit als een aanval op mezelf. Niemand gaat op het verhaal in, laat staan dat er sprake zou zijn van mobbing met Transhair als slachtoffer.

Bovendien, ik zie iemand die een slechte ervaring heeft. Ik ga niet meteen al beginnen met leugenaar te roepen. Ik geef steun, wat tips en tussen de regels door wijs ik de schrijver er ook op dat ie zich misschien beter had kunnen voorbereiden.

Ik deel je gevoel dus totaal niet en als je het echt bedoelde als een aanval, dan wil ik graag dat je dat duidelijk zo uitspreekt of je excuses maakt.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2008, 21:42   #74
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Zeg Limbo, kun jij als Jorn2 hun niet even attenderen op deze aantijgingen?
Nee hoor Jorn!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2008, 21:53   #75
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Ik wil wel nog opmerken dat de objectiviteit weer ver te zoeken is.
Als mensen er gewoon neutraal op reageren is dat uit den boze ? Ik zou niet weten wat het met objectiviteit te maken heeft.

Er is niemand die de boel aanwakkert, helemaal niemand.

Het lijkt er meer op dat jezelf lichtelijk bevooroordeeld de posten leest.



EDIT: Exact hoe Anton het al verwoord heeft. Je slaat de plank mis, Limbo.




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo
....en kritiek op AC is al helemaal uit den boze
En terecht.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.