Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 april 2002, 12:38   #31
ilseke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2002
Berichten: 316
Talking Monique3

Wil je van harte gelukwensen met je zwangerschap!!!
Hopelijk gaat de misslijkheid vlug over!
Liefs,
Ilse
ilseke is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2002, 11:19   #32
karin_68
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2002
Locatie: Antwerp- Belgium
Berichten: 98
Oef !

Ik ben het weekend doorgekomen zonder te trekken !!! Dus nu al 4 dagen !!!
Ik heb vannacht wel gedroomd dat ik getrokken had, en dat voelde echt aan als een nachtmerrie, doch het was maar een droom.

Van de chocolade ben ik afgebleven, maar ik heb toch een cakeje gebakken, en heb daar toch wel zaterdag én zondag van gegeten. (dus wel suikers, maar met mate). Ik denk, totnogtoe, maar op die enkele dagen kan ik dat nog niet echt weten, dat chocolade mijn drang mee wordt gemaakt door chocolade. En ook als mijn haar 2-3 dagen niet gewassen wordt, dan begint het te jeuken. Zo heb ik gisteren in een drafje mijn haren gaan wassen, want het begon te jeuken.

Bolleke, ik drink tegenwoordig ook veel kamillethee (en ook lindethee, want dat is ook rustgevend). Geen koffie, alhoewel ik soms toch wel 1 kopje koffie op een ganse dag drink.)
Ik denk dat er bij mij ook veel zit in met mate. Ik heb enorm de neiging om in iets te overdrijven. vb. chocolademousse, ik eet dat zo graag, dat ik een protie voor 8 personen met gemak opeet, enz. enz. Dat is dus met alles zo.

Allee, ik ga vandaag proberen er nog een dagje aan te breien, en dan ben ik in het midden van mijn absoluut record ...
Veel sterkte voor iedereen,

vr. gr.
__________________
karin-belgië
karin_68 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2002, 19:27   #33
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Wink goed zo!

Dag Karine,
Goed hé dat je jezelf terug onder handen hebt genomen! Ook ik weet dat ik van de chocolade én van de koffie moet afblijven... Het zijn allemaal kleine beetjes die helpen. Niet dat je door een dieet van je ttm zal af geraken. Maar als je weet waar je gevoelig voor bent, en je kan die zaken laten, dan word je daar wel rustiger van en dàt is belangrijk. Ik herinner mij mijn laatste diepe terugval (november 2000)... die onrust was toen zó groot, en met niets te stoppen... het was net of die haren moèsten eruit... alleen op die manier kon ik terug rust vinden... Ik hoop dat ik zo'n diepe put nooit meer moet meemaken. Ik heb mezelf nu wel goed onder controle... maar zeg nooit 'nooit'...
Alhoewel, deze keer voelt het echt wel anders aan hoor!

Ik hoop dat het je de rest van de dag ook goed gelukt is!
Lieve groet en goede moed!
Bolleke
bolleke is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.