Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 juni 2016, 13:12   #1
chelie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2016
Berichten: 102
Geslacht:
Help, HT of huis kopen?

Jeetje, ik sta voor een hele moeilijke beslissing in mijn leven en ik weet even geen raad, ik zou graag wat advies van jullie willen, om tot een betere beslissing te kunnen komen. Ik ben 30 jaar oud.

Ik heb morgen een consult in Veldhoven en ik kamp al jaren met haarproblemen, ik heb flinke inhammen en bovenop begint het ook dunner te worden. Ik heb zwart, dik en krullend haar met een hele goede donor denk ik. Ik schat dat er ongeveer 1750-2000 grafts geplaatst gaan worden als ik doorzet, wat neerkomt op 5000 euro.

Mijn haar schijnt voor een HT behoorlijk goed te zijn. Ik ben er al 6/7 haar mee bezig, en ik heb zelfs depressieve klachten van, mijn haar was mijn trots en als ik met vrouwen praat word ik onzeker, helemaal mensen die ik van vroeger ken en toen was ik best een knappe man, maar nu met dat haar pff

Punt is ik ben single en woon in een huurhuis en nu is ook wel de tijd om iets te gaan kopen, ik krijg weer een verlenging van mijn jaarcontract en dan kan ik met een intentie verklaring iets kopen. Dit zou natuurlijk een veel verstandigere beslissing zijn dan een HT, maar dan nog blijf ik ongelukkig met mijn maar en leven. Het is een obsessie geworden. Plus mijn ouders worden helemaal gek als ik een HT zou uitvoeren ipv een huis kopen.

Nee, ik heb het geld niet om beide keuzes te maken, het is 1 of het ander.

Wat zouden jullie doen in mijn situatie, ik hoop echt op goed advies, want ik twijfel enorm of ik nu wel de goede keuze ga maken?

Help me
chelie is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2016, 13:16   #2
hijzonderhaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2014
Berichten: 59
Geslacht:
Ht daarna een huis.
hijzonderhaar is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2016, 13:16   #3
Lemmie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2016
Berichten: 12
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chelie Bekijk bericht
Jeetje, ik sta voor een hele moeilijke beslissing in mijn leven en ik weet even geen raad, ik zou graag wat advies van jullie willen, om tot een betere beslissing te kunnen komen. Ik ben 30 jaar oud.

Ik heb morgen een consult in Veldhoven en ik kamp al jaren met haarproblemen, ik heb flinke inhammen en bovenop begint het ook dunner te worden. Ik heb zwart, dik en krullend haar met een hele goede donor denk ik. Ik schat dat er ongeveer 1750-2000 grafts geplaatst gaan worden als ik doorzet, wat neerkomt op 5000 euro.

Mijn haar schijnt voor een HT behoorlijk goed te zijn. Ik ben er al 6/7 haar mee bezig, en ik heb zelfs depressieve klachten van, mijn haar was mijn trots en als ik met vrouwen praat word ik onzeker, helemaal mensen die ik van vroeger ken en toen was ik best een knappe man, maar nu met dat haar pff

Punt is ik ben single en woon in een huurhuis en nu is ook wel de tijd om iets te gaan kopen, ik krijg weer een verlenging van mijn jaarcontract en dan kan ik met een intentie verklaring iets kopen. Dit zou natuurlijk een veel verstandigere beslissing zijn dan een HT, maar dan nog blijf ik ongelukkig met mijn maar en leven. Het is een obsessie geworden. Plus mijn ouders worden helemaal gek als ik een HT zou uitvoeren ipv een huis kopen.

Nee, ik heb het geld niet om beide keuzes te maken, het is 1 of het ander.

Wat zouden jullie doen in mijn situatie, ik hoop echt op goed advies, want ik twijfel enorm of ik nu wel de goede keuze ga maken?

Help me
Iets doen waar je gelukkig van wordt......
Lemmie is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2016, 14:39   #4
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.427
Geslacht:
Jezus. Life sucks sometimes. Koop nu een huis en ga sparen voor een ht. Kan altijd nog. Ik was ook in de 40.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2016, 15:07   #5
chelie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2016
Berichten: 102
Geslacht:
Bedankt voor de snelle reacties, tsja als ik dan in dat koophuis zit, zit ik alsnog me te irriteren aan mijn haar en dat vervolgens weer 2/3 jaar lang voor ik dat geld weer bij elkaar heb. Andere kant als ik blijf huren en dus de HT doe, kan ik twee jaar later pas gaan kopen voor ik weer wat gespaard heb, is het toch weer 15.000 euro aan huur wat ik weggooi in die 2 jaar tijd haha

Het is wat twijfel twijfel twijfel
chelie is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2016, 15:20   #6
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
Persoonlijk zou ik kiezen voor kopen, en dan op kortere termijn voor een haartransplantatie naar Turkije.

Uiteindelijk blijft het je eigen keus, waarbij het er om draait waar JIJ (en niet je ouders) het meest gelukkig van wordt.
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)
Man25 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2016, 16:41   #7
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Wacht even...

Kun je niet gewoon een HT doen én kopen?

Ik bedoel. Met een intentieverklaring en een inkomen hoef je vrijwel geen eigen geld mee te nemen. Dus kun je die stap zetten en daarbij ook gewoon je HT uit laten voeren. Het kopen van een huis hangt, lijkt mij, niet af van €5.000,-

Als het wel zo is dan zou ik voor het huis gaan. Dat is denk ik een meer belangrijke stap. Als je met jezelf afspreekt zsm een HT uit te laten voeren krijg je misschien rust in je hoofd. Je bent nog steeds die zelfde man. Enkel is het voor JOU een obsessie. Die dames? Die vallen het vaak niet eens op. En ja; allemaal worden we ouder. Ook die dames en dit hoort er voor veel mannen bij. Vergeet niet dat jij nog steeds diezelfde persoon bent. Ook als je een kaal plekkie hebt!!

Laat ons het resultaat van het consult weten! Succes
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015


Laatst gewijzigd door themen; 27 juni 2016 om 16:44
themen is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2016, 17:04   #8
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.267
Geslacht:
Koop dat huis! Nu is de goede tijd, rente laag. Goede investering en geloof me, je wordt gelukkiger van een goede plek waar je woont dan van een ht.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2016, 01:42   #9
Xantom
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2010
Berichten: 31
Best apart dat niemand hem het advies geeft gewoon even zelfvertrouwen te krijgen. En ja, met inhammen is dat ook mogelijk. Het zit van binnen. Even zoeken gap.

God, mannen van tegenwoordig.
Xantom is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2016, 01:42   #10
Xantom
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2010
Berichten: 31
OT:

HT en huis.
Xantom is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2016, 06:07   #11
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.427
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xantom Bekijk bericht
Best apart dat niemand hem het advies geeft gewoon even zelfvertrouwen te krijgen. En ja, met inhammen is dat ook mogelijk. Het zit van binnen. Even zoeken gap.

God, mannen van tegenwoordig.
Haha. Dat krijg je er niet uit. Echt niet.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2016, 13:32   #12
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.427
Geslacht:
Maar goed Xantom. Bij een referendum schrijf jij dus standaard optie 3 erbij:

Wilt u dat Nederland lid blijft van de Europese Unie?
1. ja
2. nee

En dan schrijf jij erbij:
3. take it easy
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2016, 15:28   #13
haargek
HaarWeb lid
 
haargek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 408
Ik zal eerst je eigen gevoel of problemen oplossen en daarna kijken naar een koopwoning. Dus eerst een aantal consults plannen, kijken bij welke kliniek je het beste gevoel hebt, je laten behandelen en daarna met een goed gevoel en een hoofd met meer haar naar een woning kijken.
__________________
Rogaine Foam 5% Minox (01-04-15)
haargek is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2016, 16:19   #14
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Kan ook;

Gewoon doen waar jij je goed bij voelt!
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2016, 17:12   #15
haargek
HaarWeb lid
 
haargek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 408
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themen Bekijk bericht
Kan ook;

Gewoon doen waar jij je goed bij voelt!
Eensch!
__________________
Rogaine Foam 5% Minox (01-04-15)
haargek is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.