Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 februari 2018, 02:27   #1
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
HASCI betrapt op vervalsing/oplichting (bewijs)

Beste,

Ik ben 2 x behandeld aan mijn kruin bij HASCI en helaas zonder resultaat en met een lege donorgebied ook nog.
Na 9 maanden had ik een evaluatiegesprek en had gedacht dat zij zich zouden schamen of excuses ZOUDEN aanbieden maar wat deed HASCI!?.........HASCI heeft gewoon de na-foto's schaamteloos vervalst waardoor het dus leek dat ik gewoon resultaat had op mijn kruin. (Zie onderaan foto's DIE OP DEZELFDE DAG ACHTER ELKAAR GENOMEN WAREN) Dan snappen jullie ook waarom Coen Gho in de media de haar tovenaar wordt genoemd...........

Ik merkte dat de foto's er goed uitzagen maar kon niet de vinger erop leggen wat er precies anders was en aangezien het om de kruin ging was het tijdens het evaluatiegesprek moeilijk te vergelijken met mijn kruin op dat moment en ze hadden ook geen spiegel!
Ik begon echt te twijfelen aam mezelf en dacht dat ik het niet goed gezien had en dus toch wel een beetje resultaat had, wat ook niet voldoende is, er vanuit gaande dat als de vervalsing echt was geweest en zeker voor de prijs van 9300 euro.
Zij hielden tijdens het evaluatiegesprek voet bij stuk dat ik resultaat had en ik begon zelf ook te twijfelen maar dacht nooit dat de foto's waren bewerkt.
Eenmaal thuis aangekomen vond ik het heel vreemd dat er tijdens het evaluatiegesprek veel foto's waren gemaakt en maar over 1 foto werd gesproken en ook maar 1 foto is getoond.
Ik heb daarna direct alle foto's opgevraagd wat zij in eerste instantie hadden geweigerd op te sturen maar na veel aandringen was dat uiteindelijk toch gebeurt en toen zag ik het verschil met de rest van de andere foto's die ook op die dag waren genomen door tegelijkertijd zowel de bewerkte foto op mijn laptop te bekijken als de niet bewerkte foto op mijn I-pad te bekijken en toen begreep ik opeens waarom Hasci mijn foto's niet wilde opsturen AANGEZIEN DEZE DUIDELIJK WAREN VERVALST/BEWERKT om mij gewoon op te lichten om zo de zaak in de doofpot te stoppen!! Terwijl ik bijna 10.000 euro had betaald!

Ben door hun bijna 10.000 euro kwijt geraakt en of dat niet genoeg is kwamen ze met vervalste foto's die mij moesten doen geloven dat ik ook nog eens blind of zwakbegaafd ben!
Toen de waarheid aan het licht kwam kreeg ik daarna nergens meer antwoord over en verbraken ze elke contact en zelfs als ik belde drukte Coen Gho de telefoon direct weg.

VOOR EEN KLINIEK DIE BEWEERD DAT ZE ALS ENIGE IN DE WERELD HAREN KUNNEN VERMEERDEREN WAS DIT TOTAAL NIET NODIG ZIJN GEWEEST EN IS DIT IN EN IN TRIEST EN TEGELIJKERTIJD ONTMASKERD HASCI HIERMEE ZIJN EIGEN HAAR STAMCEL HAAR VERMEERDERINGSTECHNIEK ALS EEN GROTE LEUGEN/SPROOKJE.
ALS JE ECHT HAREN KUNT VERMEERDEREN DAN HEB JE ALS KLINIEK DIT SOORT OPLICHTINGSPRAKTIJKEN HELEMAAL NIET NODIG!! EN OF DAT NOG NIET ERG GENOEG IS DURFT DEZE OPLICHTER COEN GHO HET DRIE DUBBELE VAN DE MARKTPRIJS TE VRAGEN VOOR IETS WAT NIET BESTAAT!! ZIE FOTO'S BEWIJS!!

Zoals ik op een oude topic van mij had vermeld hebben verschillende ex-medewerkers van HASCI mij 100% bevestigd dat dit eerder regelmaat is dan uitzondering bij HASCI.
Door de vele aantal klachten over de te lage haardichtheid als eindresultaat en de lege donorgebied maakt HASCI vaak foto's extra donker zodat de hoofdhuid minder zichtbaar wordt en zelfs hele plukken haar op de foto's geplakt worden en al zijn ex-medewerkers noemen hem afzonderlijk van elkaar een grote oplichter met wie absoluut niet valt te communiceren!

Ik ben daarna naar een Tricholoog geweest en deze heeft mijn hoofd op zowel de eerst als de tweede behandeling gescand d.m.v. een speciale scan camera(zie foto bijlag) en ook de getransplanteerde haren haar voor haar uitvergrootte en geteld inclusief mijn hoofdhuid bestudeerd en daar ook foto's van gemaakt met een medische verklaring erbij.
De Tricholoog had er geen goed woord voor wat HASCI allemaal beweerd. Zijn Conclusie was dat de eerste behandeling er alleen maar singles waren getransplanteerd en de tweede keer 0% resultaat en mijn hoofdhuid permanente roodheid vertoonde.

Nadat ik Coen Gho de vervalste foto's plus medisch verslag heb opgestuurd en ook de zwart op wit afwijzingen van haartransplantatie klinieken die mij weigerde te behandelen omdat mijn donorgebied te beschadigd was bleef het stil en had ook nooit hierover antwoord gekregen en zelfs niet eens een excuus. Het bewijs dat wat hij beweerde met hergroei op het donorgebied en de zogenaamde grafts die hij transplanteerde i.p.v. alleen maar singles waren zwart op wit inclusief scan foto's volledig onderuit gehaald. ER BLEEK TOTAAL NIETS TE KLOPPEN AAN HET VERHAAL VAN HASCI EN DAT WEET COEN GHO OOK EN DAAROM REAGEERDE HIJ VANAF DAG 1 NERGENS MEER OP!!

Ik wil ook bij deze iedereen adviseren om altijd de voor en de na-foto's op te vragen aangezien heel veel klinieken rotzooien met foto's om de resultaten te verbloemen!
Ik heb ook via een kennis van mij die bevriend is met Jaap Jongbloed het programma van TROS OPGELICHT ingeschakeld en het gaat niet lang meer duren voordat deze HASCI oplichtersbende aan de schandpaal genageld zal worden!

Bekijk aub de foto's goed zodat JULLIE KUNNEN ZIEN wat HASCI voor een kliniek is.

Laatst gewijzigd door Iliasilias; 19 februari 2018 om 15:14
Iliasilias is offline   Met citaat reageren
Oud 18 februari 2018, 15:43   #2
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive
Volgens mij is er niks vervalst alleen zijn de foto's verschillend qua houding. Op de tweede leun je je hoofd meer naar achteren waardoor het anders doorkomt.
De brief van het haarkabinet zegt niet veel, behalve dat je dichtheid laag is. Je bent niet kort voor de ht naar het haarkabinet gegaan dus weinig objectief.
Er staat in de brief dat er op het getransplanteerde gebied alleen maar singles zijn terwijl ik voor hele grafts had betaald en dit bevestigd ook het verhaal dat HASCI alleen maar enkele haren transplanteert en de andere haren/helft achterlaat om zo de illusie te wekken dat er op 2 gebieden hergroei is. De Arts had het over weinig verschil qua dichtheid omdat ik niet helemaal kaal was en dat mijn haar dichtheid na de transplantaties vrijwel even laag is gebleven m.a.w. er was geen resultaat. De eerste behandeling alleen singles en de 2e helemaal niets. En als je goed kijkt naar de foto waar de rode cirkel is getekend dan zul je zien dat er extra haar erop staat geplakt en de huid eronder is ook donkerder gemaakt. Dit is ook bevestigd door andere Artsen. Zie andere foto van mijn beschadigde donorgebied en kijk op de bewerkte foto hoe donkerder het donorgebied is gemaakt en lees ook de afwijzing de Esteworld omdat anders mijn huid helemaal zichtbaar zal worden als zij mij zouden behandelen terwiijl HASCI beweerd dat het donorgebied minimaal 85% zal herstellen..
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Donorgebied na HASCI behandeling.jpg‎ (152,0 KB, 125x gelezen)
Bestandstype: jpg Voor de behandeling..jpg‎ (147,7 KB, 112x gelezen)
Bestandstype: jpg Na 2 behandelingen van bijn 10.000 euro.jpg‎ (149,0 KB, 107x gelezen)

Laatst gewijzigd door Iliasilias; 18 februari 2018 om 16:08
Iliasilias is offline   Met citaat reageren
Oud 18 februari 2018, 16:23   #3
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Dit is veel duidelijker!
Was je donor ook al redelijk dun voor de transplantatie? Nu is het echt enorm dun. Kruin is niks veranderd, op de middelste foto vind ik het er gezonder uitzien.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 18 februari 2018, 16:34   #4
Tampert II
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2017
Berichten: 174
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iliasilias Bekijk bericht
Ik heb ook via een kennis van mij die bevriend is met Jaap Jongbloed het programma van TROS OPGELICHT ingeschakeld en het gaat niet lang meer duren voordat deze HASCI oplichtersbende aan de schandpaal genageld zal worden!
Mooi Zo! Heel goed Iliasilias dat je dit soort smerige mannetjes publiekelijk ontmaskert. Succes in je zware strijd tegen de machtige klinieken en hun verzekeraars. Ik weet er zelf alles van.

Hou ons op de hoogte.
Tampert II is offline   Met citaat reageren
Oud 18 februari 2018, 16:40   #5
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Dit is veel duidelijker!
Was je donor ook al redelijk dun voor de transplantatie? Nu is het echt enorm dun. Kruin is niks veranderd, op de middelste foto vind ik het er gezonder uitzien.
Nee, mijn donorgebied zag er voor de behandeling prima uit en dat is ook bevestigd door HASCI zelf tijdens het intakegesprek.
HASCI behandelt nooit mensen met zwakke donorgebieden anders valt het eerder op dat ze geen haren kunnen vermeerderen terwijl juist mensen met een sterke donorgebied eerder denken dat ze hergroei hebben en valt daardoor hun Haar Stamcel leugen minder op.

Laatst gewijzigd door Iliasilias; 18 februari 2018 om 18:56
Iliasilias is offline   Met citaat reageren
Oud 18 februari 2018, 18:05   #6
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
HASCI is ook de enige kliniek in Nederland waar men geen recensies achter kan laten op hun Facebookpagina. https://www.facebook.com/HairScienceInstitute/
Zij hadden zo veel negatieve recensies dat ze onlangs alle recensies hebben laten verwijderen en niemand mag ook meer een recensie achterlaten en toevallig had ik voor dat ze alle recensies hadden laten verwijderen meerdere screenshots gemaakt van mensen die ook zijn opgelicht met 0 resultaat en daarna gedumpt zijn! Hier is 1 van de screenshots. Zie foto.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Screenshot andere HASCI slachtoffer..jpg‎ (150,1 KB, 106x gelezen)

Laatst gewijzigd door Iliasilias; 18 februari 2018 om 20:08
Iliasilias is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2018, 14:13   #7
rens1704
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2015
Berichten: 2
Geslacht:
Gaat denk ik niet lang meer duren voor dat deze ' rat ' ontmanteld wordt
rens1704 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2018, 18:35   #8
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rens1704 Bekijk bericht
Gaat denk ik niet lang meer duren voor dat deze ' rat ' ontmanteld wordt
Dat heb je heel goed gezien!
Binnenkort komt er een grote rechtszaak tegen deze vuile Rat en er zullen ook heel veel slachtoffers van Coen Gho meekomen. En het bewijs dat wat HASCI beweerd een grote leugen is is in inmiddels ook aangetoond d.m.v. 100% waterdichtbewijs, waar ik van mijn Advocaat nog niets mag over zeggen.

Onder zie je ook bijlage van meerdere screenshots betreft recensies op hun Facebook pagina die ze in inmiddels allemaal verwijderd hebben.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Schermopname (6).jpg‎ (139,6 KB, 68x gelezen)
Bestandstype: jpg Schermopname (13).jpg‎ (122,1 KB, 53x gelezen)
Bestandstype: jpg 2017-08-18 (3).jpg‎ (143,0 KB, 45x gelezen)

Laatst gewijzigd door Iliasilias; 3 april 2018 om 14:37
Iliasilias is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2018, 20:24   #9
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iliasilias Bekijk bericht
Dat heb je heel goed gezien!
Binnenkort komt er een grote rechtszaak tegen deze vuile Rat en er zullen ook heel veel slachtoffers van Coen Gho meekomen. En het bewijs dat wat HASCI beweerd een grote leugen is is in inmiddels ook aangetoond d.m.v. 100% waterdichtbewijs, waar ik van mijn Advocaat nog niets mag over zeggen.

Onder zie je ook bijlage van meerdere screenshots betreft recensies op hun Facebook pagina die ze in inmiddels allemaal verwijderd hebben.
Als je waterdicht bewijs hebt wat je niet mag verspreiden van je advocaat ga dan ook niet lopen posten dat je dat hebt....

Met alle respect, ik vind het flinke stemmingmakerij
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2018, 20:57   #10
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Als je waterdicht bewijs hebt wat je niet mag verspreiden van je advocaat ga dan ook niet lopen posten dat je dat hebt....

Met alle respect, ik vind het flinke stemmingmakerij
Ik heb gezegd dat ik daar ''NOG NIETS daarover mag zeggen'' dat betekend dus voorlopig niet en dus niet dat ik daar nooit iets over naar buiten zal brengen! Wel goed lezen!!
En ik heb daarmee gereageerd op de post van dhr Rens1704 die het had over het ontmantelen van HASCI wat nu ook heel dichtbij komt...........In mijn topic heb ik daar met geen woord over gerept......Beetje domme reactie!

Laatst gewijzigd door Iliasilias; 4 april 2018 om 22:02
Iliasilias is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2018, 22:15   #11
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iliasilias Bekijk bericht
Ik heb gezegd dat ik daar ''NOG NIETS daarover mag zeggen'' dat betekend dus voorlopig niet en dus niet dat ik daar nooit iets over naar buiten zal brengen! Wel goed lezen!!
En ik heb daarmee gereageerd op de post van dhr Rens1704 die het had over het ontmantelen van HASCI wat nu ook heel dichtbij komt...........In mijn topic heb ik daar met geen woord over gerept......Beetje domme reactie!
Waarom loop je daar dan mee te pronken? Als ik met een zaak bezig zou zijn zou ik stil blijven als ik echt zoveel bewijs had dat nog niet naar buiten zou mogen komen.
Ontzettend veel berichten in het chirurgische behandelingen gedeelte gaan over stemmingmakerij mbt hasci, en dan met name jouw posts.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2018, 00:40   #12
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Waarom loop je daar dan mee te pronken? Als ik met een zaak bezig zou zijn zou ik stil blijven als ik echt zoveel bewijs had dat nog niet naar buiten zou mogen komen.
Ontzettend veel berichten in het chirurgische behandelingen gedeelte gaan over stemmingmakerij mbt hasci, en dan met name jouw posts.
Lezen is niet echt je sterkste punt! Ik heb net daar antwoord over gegeven!
Als ik daarmee wilde pronken dan had ik wel een aparte topic daarover geopend.
Nogmaals, dit was een antwoord op de post van dhr Rens1704 die het had over het ''ONTMANTELEN VAN HASCI''........Hopelijk dringt het na 2 keer dezelfde antwoord nu eindelijk wel tot je door en kom je niet weer met dit soort domme vragen.

Laatst gewijzigd door Iliasilias; 5 april 2018 om 01:10
Iliasilias is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2018, 10:11   #13
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Ik zag dat HASCI toch nog veel aandacht krijgt van RTL.

https://www.rtl.nl/video/58432411-d5...-10326291599d/

Groet,
Nicolaas.
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2018, 14:56   #14
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicolaasdk Bekijk bericht
Ik zag dat HASCI toch nog veel aandacht krijgt van RTL.

https://www.rtl.nl/video/58432411-d5...-10326291599d/

Groet,
Nicolaas.
HASCI sponsored alles wat maar kan en is daarmee eerder een marketingbedrijf dan een kliniek. Echte kwalitatieve top klinieken zie je weinig op T.V.
Iliasilias is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2018, 19:26   #15
Fauce
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2011
Berichten: 27
Als dit allemaal klopt, dan is het wel flink achteruit gegaan met die club...

Heb zelf 7 jaar geleden een transplantatie laten doen bij Coen en ben nog steeds erg tevreden met het resultaat!
Maar in 7 jaar kan er natuurlijk veel veranderen.

Overigens is de foto helemaal niet bewerkt. Het zijn twee verschillende foto's waarbij de ene met flits is gemaakt en de tweede zonder flits. Hopelijk zie je dat zelf ook wel
Met flits ziet alles er zeer matig uit.

Laatst gewijzigd door Fauce; 5 april 2018 om 19:31
Fauce is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
hasci/oplichting/hsi, oplichting/hasci

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.