Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 oktober 2017, 20:42   #1
NAV
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 september 2017
Berichten: 27
Geslacht:
Fue ct 9-11-2017 hwi

Hallo,

Ik zal mij eerst even voorstellen,
Ik ben een jongeman van 36 en vanaf mijn 20ste last van steeds verder teruglopende inhammen.

Ik hou sinds enkele maanden deze forum in de gaten en stoor me eraan dat er veel (niet allemaal) HT ervaringen worden gestart maar abrupt worden beëindigd.
Daarom nu eindelijk een topic van 1 maand voor behandeling tot hopelijk een tevreden resultaat ik zal foto's van nu toevoegen in mijn album.

Ik heb voor een HT gekozen bij hairworld Istanbul
Ik heb voor hun gekozen omdat ik gelijk een goed gevoel had bij deze organisatie, ik ben ook niet bij andere klinieken geweest om dat helemaal objectief te kunnen beoordelen waar ze beter in zijn dan dan in andere klinieken,
Ik heb voor hun gekozen omdat ik geen slechte recensies kon vinden over hun op 1 na maar deze was netjes opgelost door HWI waardoor alsnog een tevreden resultaat werd behaald. Daarnaast viel mij het op dat er veel heren na elders te zijn geweest alsnog bij hairworld terecht kwamen
Verder vond ik het prettig om nazorg in het Nederlands te krijgen.

Er is mij verteld dat ik 2800 - 3000 grafts met de fue ct methode nodig heb om het gewenste resultaat te behalen

Ik heb nooit middelen gebruikt om mijn haaruitval te remmen of iets dergelijks. Maar merk wel dat sinds ik sinds enkele maanden naast gezond eten en dagelijks vitamines nemen mijn haaruitval een stuk minder is.
NAV is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2017, 20:50   #2
elmi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2017
Berichten: 32
Geslacht:
Hoi NAV,

Je zal vast je redenen hebben om een HT te ondergaan maar mijn ervaring is zeer negatief.

Ik kan je alleen maar adviseren om dit niet te doen. Je bent 36 en je huidige haar zal over de jaren heen toch uitvallen dus als jij nu 2800-3000 grafts laat inzetten, voorop je hoofd, dan blijven deze altijd staan. Je huidige haren rondom zullen verdwijnen, dus je zal extra HT nodig hebben over aantal jaar om het er enigszins 'natuurlijk' te laten uitzien.

Laat niet aan je hoofd zitten! Waarom ik het dan wel gedaan heb? Waarschijnlijk voelde ik net hetzelfde als jou en zag ik dit als de oplossing. Maar nu heb ik enorm veel spijt.

Denk echt goed na en hopelijk maak je de juiste keuze.

Succes!
elmi is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2017, 21:15   #3
NAV
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 september 2017
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elmi Bekijk bericht
Hoi NAV,

Je zal vast je redenen hebben om een HT te ondergaan maar mijn ervaring is zeer negatief.

Ik kan je alleen maar adviseren om dit niet te doen. Je bent 36 en je huidige haar zal over de jaren heen toch uitvallen dus als jij nu 2800-3000 grafts laat inzetten, voorop je hoofd, dan blijven deze altijd staan. Je huidige haren rondom zullen verdwijnen, dus je zal extra HT nodig hebben over aantal jaar om het er enigszins 'natuurlijk' te laten uitzien.

Laat niet aan je hoofd zitten! Waarom ik het dan wel gedaan heb? Waarschijnlijk voelde ik net hetzelfde als jou en zag ik dit als de oplossing. Maar nu heb ik enorm veel spijt.

Denk echt goed na en hopelijk maak je de juiste keuze.

Succes!
Hi dank je voor je reactie en waarschuwen,

Zoals ik al vermeld heb dat mijn haaruitval al enige tijd is gestopt en midden voor zal er ook geplant worden

En mocht het zo zijn dat het toch nodig is om weer een transplantie te doen dan moet dat maar en als het zo is dat er onvoldoende donor is dan maar kaal maar dan heb ik er nu wel alles aan gedaan wat er binnen mijn mogelijkheden ligt.
NAV is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2017, 22:15   #4
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Wat voor korting kun je verwachten met het plaatsen van je HT ervaring?

Ik ben overigens nog steeds geïnteresseerd in jouw HT proces maar ook in het financiële aspect.
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag

Laatst gewijzigd door Strider; 9 oktober 2017 om 22:19
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2017, 22:39   #5
NAV
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 september 2017
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strider Bekijk bericht
Wat voor korting kun je verwachten met het plaatsen van je HT ervaring?

Ik ben overigens nog steeds geïnteresseerd in jouw HT proces maar ook in het financiële aspect.
Nou geen korting,
Betaal gewoon het normale bedrag wat iedereen betaald
Al denk ik wel dat BN'ers korting of gratis gaan ivm publiciteit die het oplevert
Doe dit puur omdat ik me er aan stoor dat er weinig hier te vinden is over het gehele proces
NAV is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2017, 10:40   #6
Tampert II
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2017
Berichten: 176
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NAV Bekijk bericht

Ik heb voor een HT gekozen bij hairworld Istanbul [ ] Ik heb voor hun gekozen omdat ik geen slechte recensies kon vinden over hun op 1 na maar deze was netjes opgelost door HWI waardoor alsnog een tevreden resultaat werd behaald.
Dat ligt eraan waar je de recensies leest. Op Kliniekervaringen.nl staan sowieso geen slechte recensies. Hier op Haarweb ben ik er al aardig wat tegengekomen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NAV Bekijk bericht

Verder vond ik het prettig om nazorg in het Nederlands te krijgen.
Daarvoor hoef je niet naar Istanbul.

Maar niettemin succes met je behandeling, we gaan het volgen hier.
Tampert II is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2017, 11:55   #7
nieuweharen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2015
Berichten: 22
Geslacht:
Poeh wat een negatieve en zure reacties. Ik ben 6 weken terug behandeld bij HWI, gewoonweg een prima ervaring. Het herstel verloopt ook goed. Nog te vroeg om foto's te plaatsen omdat er nu niets gebeurt. Heel veel succes en nogmaals: HWI is een prima keuze!
nieuweharen is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2017, 12:15   #8
NAV
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 september 2017
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nieuweharen Bekijk bericht
Poeh wat een negatieve en zure reacties. Ik ben 6 weken terug behandeld bij HWI, gewoonweg een prima ervaring. Het herstel verloopt ook goed. Nog te vroeg om foto's te plaatsen omdat er nu niets gebeurt. Heel veel succes en nogmaals: HWI is een prima keuze!
Kan je wel laten weten voor welke behandeling je hebt gekozen?
En hoe was het om na je HT aan te komen op Schiphol had je gevoel dat iedereen je aanstaarde?
Persoonlijk zie ik daar wel tegenop
NAV is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2017, 18:00   #9
Tampert II
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2017
Berichten: 176
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nieuweharen Bekijk bericht
Poeh wat een negatieve en zure reacties.
Hoeveel negatieve en zure reacties in dit topic lees jij? Ik lees één negatieve reactie maar die heeft niet per definitie iets met Hairworld Istanbul maar met ht's in het algemeen te maken. Dus waar maak jij je druk over?
Tampert II is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2017, 13:01   #10
NAV
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 september 2017
Berichten: 27
Geslacht:
Ik heb zojuist nieuwe foto's geplaatst in mijn album
HT op 9 nov totaal 3250 grafts
NAV is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2017, 15:08   #11
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Ziet er goed uit zeg! mooie dichtheid voor. Het leek op je pre-fotos wat dun achter, klopt dat? Zo ja, is er bewust voor gekozen om de achterkant niet te behandelen?

Ik ben half oktober behandeld bij HWI, zie mijn album. Hoe bevalt je korte kop? Ik zat er erg tegenop, maar het valt mij eigenlijk erg mee!
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2017, 15:53   #12
NAV
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 september 2017
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicolaasdk Bekijk bericht
Ziet er goed uit zeg! mooie dichtheid voor. Het leek op je pre-fotos wat dun achter, klopt dat? Zo ja, is er bewust voor gekozen om de achterkant niet te behandelen?

Ik ben half oktober behandeld bij HWI, zie mijn album. Hoe bevalt je korte kop? Ik zat er erg tegenop, maar het valt mij eigenlijk erg mee!
Klopt achter was het ook wat dunner, maar is mij gezegd dat ik bij een transplantatie daar meer zou verliezen dan winnen,

Ben er zelf tot nu toe erg tevreden over ook hoe alles in Turkije is geregeld.

Ja die korte kop zag ik heel erg tegenop, vooral omdat ik altijd lang haar heb gehad.

Bij jou ziet het er ook goed uit na hoe lang was je beetje van je rode huid af?
NAV is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2017, 22:31   #13
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Ik heb nog steeds last van de roodheid, zeker op de inhammen. Daar is het haar uitgevallen en is de roodheid goed zichtbaar. Dat blijft nog wel even zo zolang mijn haar daar niet groeit. Verder is het herstel goed. Donor ziet er ook goed uit.
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2017, 12:57   #14
NAV
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 september 2017
Berichten: 27
Geslacht:
Update na 2 weken
Foto's van eerdere updates staan in mijn albums
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG-20171126-WA0000.jpg‎ (42,0 KB, 217x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG-20171126-WA0001.jpg‎ (75,0 KB, 204x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG-20171126-WA0002.jpg‎ (48,9 KB, 192x gelezen)

Laatst gewijzigd door NAV; 26 november 2017 om 13:02
NAV is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2017, 20:58   #15
skullcrack
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 augustus 2017
Berichten: 121
Geslacht:
Ziet er goed uit! Hoelang duurde de behandeling?
skullcrack is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.