Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 november 2017, 23:29   #1
jess2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2011
Berichten: 15
Smile Haartransplantatie Hairworld Istanbul, 2600 grafts frontaal, 25 september 2017

Mannen!

Ook ik werd helaas rond mijn 21e zichtbaar kaal rond de inhammen, dit zette door tot op heden helaas en ook mijn kruin begint er langzaam maar zeker aan te geloven.

Ik heb van het begin van mijn haar uitval geprobeerd de knop om te zetten en het te accepteren. Je wilt het niet maar toch ging er voor mij eigenlijk geen dag voorbij zonder er niet aan gedacht te hebben. Kaal worden blijft hoe dan ook kut maar als dit je op vroege leeftijd gebeurd blijkt acceptatie nog lastiger.

Inmiddels ben ik bijna 30 en heb ik toch besloten een HT te laten doen. Ik heb vooraf voornamelijk hier op het forum veel gelezen en mooie maar ook horror verhalen voorbij zien komen. Moet zeggen dat het er bij de keuze voor de kliniek niet veel makkelijker op werd aangezien er geen enkele kliniek is waar iedereen 100% tevreden vandaan komt. Uiteindelijk kies je voor een organisatie waar het voor jou goed bij voelt tijdens het gesprekje en dat was bij mij destijds HWI. het tarief speelde uiteraard ook een rol maar ik heb vooraf mooie resultaten gezien bij HWI oa op dit forum dus ben er voor gegaan.

Er werd mij geadviseerd om voor nu alleen frontaal de boel op te vullen aangezien er op de kruin nog te veel haar groeit. De nog goede haren zouden hier door beschadigd kunnen worden. Inhammen zijn bij mij ver gevorderd en ook bovenop aan de voorkant is het dun. Ik heb een paar fotos toegevoegd van de dag voor de HT, moet zeggen dat het niet heel duidelijk te zien is op de foto. Ik heb het altijd tactisch een beetje naar voor en naar de zijkant voor de beste dekking . Uiteindelijk zouden er 2600 grafts getransplanteerd moeten zijn. (de dichtheid zou ik je niet kunnen vertellen. zie foto?) Dit voor de prijs van EUR 3500 incl. hotel, transfers etc. Volgens mij ben ik wel 1 van de laatste geweest voor deze prijs want het lijkt inmiddels wel verdubbeld als ik nu hun website check..

Verder ben ik eigenlijk prima tevreden over de gang van zaken tot zo ver met HWI. je word netjes opgehaald op de luchthaven door engelstalige kerel en tijdens het bloedprikken en bij de ingreep de volgende dag is er nederlands talige begeleiding. Je slaapt weer een nachtje in het Hilton en op dag 3 gaat het verband er aan de achterzijde af. Je krijgt je medicijnen, shampoo en uitleg over de wassing mee en binnen no time sta je weer op de luchthaven met je bloederige koppie. dat vond ik wel even minder, mensen staan je echt aan te gapen. fotos van 2 dagen na de ingreep zitten als het goed is bij deze post. In de eerste weken had ik nog wel een vraagje zo nu en dan, dit kon ik appen naar HWI en ik werd na ongeveer 24u terug gebeld door iemand die mn vragen beantwoordde. prima.

Ik heb overigens niet de illusie dat ik nu klaar ben mocht iemand dat denken, ik weet dat die kruin waarschijnlijk alleen maar uit gaat breiden en ik uiteindelijk nog een keertje zal moeten. Moet zeggen dat het donor gebied snel herstelt was en eigenlijk na een aantal weken alweer aardig dicht was gegroeid dus heb goede hoop voor n 2e HT over een paar jaar. afhankelijk van hoe het gaat lopen uiteraard.

Inmiddels zit ik op 10 weken, de meeste getransplanteerde haartjes hebben me alweer verlaten en ben ik weer terug bij af. Alleen nu inclusief een aardig rode huid. het lange wachten is begonnen!

zal de fotos van nu ook nog wel even los posten en jullie een update geven in de 6e en 14e maand uiteindelijk voor het eindresultaat

Hoop dat jullie er wat aan hebben mocht je voor dezelfde keuzes staan, groet!

Maarten
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg situatie voorzijde dag voor HT.jpg‎ (26,5 KB, 755x gelezen)
Bestandstype: jpg Situatie achterzijde dag voor HT.jpg‎ (93,1 KB, 535x gelezen)
Bestandstype: jpg Frontaal 2 dagen na HT.jpg‎ (138,6 KB, 640x gelezen)
Bestandstype: jpg 2 dagen na HT.jpg‎ (119,3 KB, 393x gelezen)
Bestandstype: jpg Zij 2 dagen na HT.jpg‎ (141,5 KB, 470x gelezen)
jess2 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 november 2017, 23:33   #2
jess2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2011
Berichten: 15
Update 10 weken

Bij deze nog een update, na 18 dagen en na 2 maanden.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 18 dagen na HT.jpg‎ (151,6 KB, 553x gelezen)
Bestandstype: jpg 2 maanden na HT frontaal.jpg‎ (141,3 KB, 480x gelezen)
Bestandstype: jpg 2 maanden na HT zij 2.jpg‎ (149,0 KB, 516x gelezen)
Bestandstype: jpg 2 maanden na HT zij.jpg‎ (144,2 KB, 495x gelezen)
jess2 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2017, 00:47   #3
fireofdoom
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2017
Berichten: 114
Geslacht:
Ziet er goed uit!

Je hebt al mooi wat groei na 2 maanden
fireofdoom is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2017, 00:53   #4
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Ziet er netjes uit! Roodheid trekt al aardig weg.

Voor je het weet gaat het weer groeien. Veel succes toegewenst iig.
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2017, 12:55   #5
jess2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2011
Berichten: 15
Bedankt!
jess2 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2017, 13:48   #6
fireofdoom
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2017
Berichten: 114
Geslacht:
Gebruik je medicatie om je verdere haaruitval te remmen?
fireofdoom is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2017, 14:29   #7
jess2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2011
Berichten: 15
Ik slik alleen dagelijks vitaminen en mineralen, verder gebruik ik een vitamine B shampoo. Vanuit HWI werd minox afgeraden, toch twijfel ik hier over aangezien veel mensen hier dit wel gebruiken. Lastig om te bepalen waar je nu goed aan doet.. Wat adviseer jij?
jess2 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2017, 21:18   #8
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Ik adviseer de BIG 3 als jij je haarstatus na je HT stabiel wil houden.
Zo niet, en je donor is toereikend, dan heb je een HT strippenkaart. Als je donor niet toereikend is dan heb je zonder nieuwe ontwikkelingen geen opties meer om je haar te behouden. Ik gebruik Finasteride en Minoxidil ondanks afraden van HWI.

Groet,
Nicolaas Diederik.
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 12 december 2017, 00:33   #9
moham
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 december 2017
Berichten: 10
Geslacht:
Hi,

Vraagje...
ik zie op de website HWI dat 2500 grafts 5000 euro kost,
het gaat hier dan om een FUE CT behandeling.

Ik vraag me af waarom de prijs die jij hebt gekregen zo sterk afwijkt met de prijslijst die op hun website staat.
moham is offline   Met citaat reageren
Oud 12 december 2017, 10:35   #10
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moham Bekijk bericht
Hi,

Vraagje...
ik zie op de website HWI dat 2500 grafts 5000 euro kost,
het gaat hier dan om een FUE CT behandeling.

Ik vraag me af waarom de prijs die jij hebt gekregen zo sterk afwijkt met de prijslijst die op hun website staat.
Hij schrijft zelf dit:
Citaat:
Volgens mij ben ik wel 1 van de laatste geweest voor deze prijs want het lijkt inmiddels wel verdubbeld als ik nu hun website check..
Daarbij kan het ook nog zijn dat hij de gewone FUE behandeling heeft gehad, en niet de FUE CT behandeling.
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)
Man25 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 december 2017, 11:48   #11
jess2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2011
Berichten: 15
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moham Bekijk bericht
Hi,

Vraagje...
ik zie op de website HWI dat 2500 grafts 5000 euro kost,
het gaat hier dan om een FUE CT behandeling.

Ik vraag me af waarom de prijs die jij hebt gekregen zo sterk afwijkt met de prijslijst die op hun website staat.
Ik heb inderdaad de FUE CT behandeling gehad. Ik was al op consult geweest in juli van dit jaar en heb toen een offerte van EUR 3500 gekregen. Maar ze zijn sinds kort n stuk duurder geworden.
jess2 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 december 2017, 00:11   #12
NAV
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 september 2017
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jess2 Bekijk bericht
Ik heb inderdaad de FUE CT behandeling gehad. Ik was al op consult geweest in juli van dit jaar en heb toen een offerte van EUR 3500 gekregen. Maar ze zijn sinds kort n stuk duurder geworden.
Zou je wat foto's kunnen plaatsen van je huidige situatie?
NAV is offline   Met citaat reageren
Oud 22 december 2017, 00:48   #13
jess2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2011
Berichten: 15
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NAV Bekijk bericht
Zou je wat foto's kunnen plaatsen van je huidige situatie?
Hey NAV, wil best n paar fotos plaatsen hoor maar moet zeggen dat er nog niet heel veel te zien valt in vergelijking met mn laatste post van 2 maanden. Zit nu op 12 weken. Ik zie wel al hier en daar haren beginnen met groeien hoor maar heel veel actie is er nog niet. Ik verwacht wel meer groei de komende weken.. keep you posted!
jess2 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 december 2017, 12:28   #14
NAV
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 september 2017
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jess2 Bekijk bericht
Hey NAV, wil best n paar fotos plaatsen hoor maar moet zeggen dat er nog niet heel veel te zien valt in vergelijking met mn laatste post van 2 maanden. Zit nu op 12 weken. Ik zie wel al hier en daar haren beginnen met groeien hoor maar heel veel actie is er nog niet. Ik verwacht wel meer groei de komende weken.. keep you posted!
Oké dank je ik zit nu op ongeveer anderhalve maand en situatie bij mij ligt ook een beetje stil maar misschien valt het gewoon niet op omdat je er zelf elke dag naar kijkt
NAV is offline   Met citaat reageren
Oud 22 december 2017, 13:05   #15
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Het wachten duurt idd lang. Ik zit nu bijna op 10 weken na de FUE CT en ik hoop binnenkort groei te zien.. Geduld hebben is lastig haha.
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
hairworld, inhammen, transplantatie

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.