Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 januari 2006, 19:17   #1
dario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 september 2004
Berichten: 6
David Bowie

Heb David Bowie altijd al bewonderd door zijn fashion looks. Maar de man is nu dik over de 50 en zijn haar is door de jaren heen lijkt het wel dikker en dikker geworden..ongelofelijk hoe jong hij er nog steeds uit ziet (bijna onmogelijk lijkt me..ook nog gezien zijn levensstijl). Zou ie altijd al perfecte haarwerken hebben gedragen en zou dat ook gedaan worden door beroemheden die in de spotlights staan.. niet voor bijv. kaalheid maar om perfectie te creeeren wat nu eenmaal in de meeste gevallen niet met het eigen haar kan.
dario is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2006, 20:12   #2
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.153
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dario
Heb David Bowie altijd al bewonderd door zijn fashion looks. Maar de man is nu dik over de 50 en zijn haar is door de jaren heen lijkt het wel dikker en dikker geworden..ongelofelijk hoe jong hij er nog steeds uit ziet (bijna onmogelijk lijkt me..ook nog gezien zijn levensstijl). Zou ie altijd al perfecte haarwerken hebben gedragen en zou dat ook gedaan worden door beroemheden die in de spotlights staan.. niet voor bijv. kaalheid maar om perfectie te creeeren wat nu eenmaal in de meeste gevallen niet met het eigen haar kan.
David Bowie is inderdaad cool. Maar ik kan me niet voorstellen dat hij een
haarwerk zou dragen.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2006, 09:49   #3
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Je weet toch helemaal niet hoe David Bowie werkelijk leeft?

De man heeft een bepaald image, maar kan in zijn dagelijks leven heel gezond zijn.

Net als Mck Jagger. Hij zegt altijd: als ik echt gebruikt zou hebben wat iedereen DENKT dat ik gebruik heb, lang ik al lang onder de groene zoden.
Hij leeft als een paar decennia heel gezond, en doet dagelijks aan yoga en racefietsen.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2006, 17:19   #4
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.153
Geslacht:
Inderdaad, Mick Jagger is niet het rock'n'roll-beest wat hij lijkt.
Herman Brood daarentegen was dat wel, maar zelf het sterkste lichaam kan zo'n leven niet lang volhouden.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2006, 18:16   #5
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
bowie e.a.

Af en toe bekruipt me het gevoel dat we hier niet nog naar nauwelijks kunnen geloven dat er gewoon mensen zijn, op leeftijd, die echt hun eigen haar nog volledig hebben.

Merk ook aan mezelf dat als ik iem. zie met heel mooi haar dat ik ga zitten opletten of het toch niet toevallig een haarwerk is.

Hoezo projectie?
Ze bestaan toch echt nog gewoon hoor.. mensen zonder haarproblemen.

Kitty
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2006, 21:19   #6
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kas
Af en toe bekruipt me het gevoel dat we hier niet nog naar nauwelijks kunnen geloven dat er gewoon mensen zijn, op leeftijd, die echt hun eigen haar nog volledig hebben.

Merk ook aan mezelf dat als ik iem. zie met heel mooi haar dat ik ga zitten opletten of het toch niet toevallig een haarwerk is.

Hoezo projectie?
Ze bestaan toch echt nog gewoon hoor.. mensen zonder haarproblemen.

Kitty
Grappig is dat. Ik heb die fascinatie met scheidingen en haarinplant. Zit altijd bij vrouwen op het hoofd te kijken hoe dicht de haren ingeplant zijn. Heeft ze AGA? Of niet? Ik vraag me eigenlijk nooit af of iemand een haarwerk heeft en bij mannen let ik er niet op.
Maar ik mag ook met plezier naar echt een prachtige bos haar kijken. Zag laatst iemand die zoveel prachtig glad, steil, lang haar had, dat ze de helft naar achteren had in een vlecht, die ongeveer drie keer zo dik was als mijn 'normale' vlechtje. Zit ik bijna te kwijlen .
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 4 februari 2006, 18:53   #7
dario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 september 2004
Berichten: 6
Moeilijk te geloven met zoveel verschillende haardrachten, op de onderste meest recentste foto staat ie ook weer met een kapsel van een jonge god terwijl ie toch echt geboren is in het jaar 1947 dus toch tegen de 60 aanloopt... spijt me maar ik ben ze nog niet tegen gekomen die op die leeftijd zo in het haar zitten en nog steeds van kapsel varieëren van lang tot kort! Toen ie in de jaren 80 met de hit China Girl uit kwam zat ik beduidend dikker in het haar, niet gek want de man was een stukkie ouder dan me.. nu 25 jaar later en beduidend minder volume maar toch nog steeds een behoorlijke kop met haar zou ik 't tegen de oude man moeten afleggen!





dario is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
David di Tommaso overleden Colinhos Van alles en nog wat... 5 30 november 2005 23:42


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.